Mee naar een feestje

28-02-2019 19:30 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vrienden groep gaat al een tijdje niet lekker met elkaar en iedereen gaat daarom zijn eigen weg. En dat is verder geen probleem. Nu gaat mijn beste vriend met een andere vriendengroep naar een festival waar ik zelf ook graag heen zou willen. Ik heb hem wel wat dingen erover gevraagd met wie hij gaat en wanneer maar ik ben niet gevraagd om mee te gaan. Is het stom en onbeleefd om te vragen of ik mee zou kunnen? Mijn anderen vrienden houden niet van dit festival dus vandaar ik ook niet met hun zou kunnen gaan.

Graag hoor ik jullie ervaringen en meningen.
Groetjesss
Alle reacties Link kopieren
nooit jezelf uitnodigen
Vragen staat vrij, “nee” is ook een antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan je dat vragen. Gewoon doen. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Ja hoor. Als het echt een vriend is kan dat prima.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
28-02-2019 19:51
Ja hoor. Als het echt een vriend is kan dat prima.
Dusss, gewoon vragen. Wie weet pas je er goed tussen....
Gewoon vragen hoor. Bij vrienden kan je dat gewoon doen vind ik, zeker als ze met een groep gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ja je kan dat wel doen maar misschien somige mensen vinden dat raar of vinden het een beetje onbeleefd om jezelf uit te nodigen.

Maar ja ik snap het want heb de zelfde met app groeps helaas 🙄😞

Misschien vragen hier als iemand wil ook naar een festival. Een nieuwe app groep maken.

Ik vind het leuk om naar festivals te gaan maar ken niet veel mensen om samen te gaan.

Oh er is een site die heet NMLK en je kan leuke dingen doen en ook naar festivals of klein feestjes. Wel leuk hoor.

Groetjes,
Zoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven