Leesclub Achterhoek

21-05-2019 13:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een nieuwe leesclub starten in de Achterhoek. Niet al te literair of hoogdravend, maar gewoon eens in de zes weken bij elkaar komen om een boek te bespreken en een gezellige middag/avond te hebben. Ik heb eerder bij een boekenclub gezeten, maar dat waren vooral vrouwen van 65+. Ik zou het leuk vinden om een clubje te starten met leeftijdsgenoten (zeg maar tussen de 30 en 45 jaar). Wie weet hebben we, naast de liefde voor lezen, nog andere raakvlakken. Zelf ben ik 38 en woon ik in Doetinchem.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij wel wat! Val binnen de leeftijdscategorie en woon in de buurt.
Wat voor soort boeken denk je aan?
Ik kom voor mijn gevoel momenteel niet genoeg aan lezen toe (privé dan, lees voor werk heel veel ;-D ) misschien dat een leesclubje stimuleert tot meer en andere boeken lezen.
Lees nu vooral Scandinavische detectives en thrillers.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, zo'n snelle reactie! Ik lees veel Nederlandse literatuur, maar ook regelmatig een thriller tussendoor. Bij het leesclubje waar ik voorheen bij zat, kozen we om de beurt een boek. Het leuke daarvan is, dat je ook eens iets leest wat je zelf niet zo snel zou kiezen. Te weinig aan lezen toekomen is heel herkenbaar, dan is zo'n leesclub een mooie stok achter de deur! ;-)
Hopelijk zijn er nog meer geïnteresseerden!
Alle reacties Link kopieren
https://westachterhoek.op-shop.nl/1611/ ... 26-04-2019
zoiets???
Alle reacties Link kopieren
Ben ik paar jaar gelden eens geweest, was de gemiddelde leeftijd dus 65+ :P
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Dit lijkt mij ook leuk. Ik woon ook in de Achterhoek en hou van lezen maar doe het momenteel véél te weinig. Dit is dus een mooie stok achter de deur zeg maar. Ik ben ietsjes ouder (47) maar hopelijk welkom bij t clubje ;-) .
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft van harte welkom hoor, Venessa!
Zijn er nog meer geïnteresseerden? Het zou mooi zijn als we een clubje van 4 of 5 bij elkaar kunnen krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Kan ik nog aansluiten??

Ik doe graag mee!
Alle reacties Link kopieren
broodjekruidenboter schreef:
25-08-2019 20:12
Kan ik nog aansluiten??

Ik doe graag mee!
Helaas van Minkie4 niets meer gehoord . Misschien samen met groenebroek iets gaan opzetten?
Alle reacties Link kopieren
Laten we nog heel even afwachten of Minkie4 nog terug komt.
Wellicht is ze nog op vakantie/net terug van vakantie.

Anders lijkt het mij ook leuk iig zelf iets af te gaan spreken.
Alle reacties Link kopieren
hoi Vanessa - lijkt mij ook leuk - waar woon je ? groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven