Werk & Studie alle pijlers

Hoeveel uur werk jij per week?

22-05-2018 21:20 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf werk ik gewoon 39 uur per week, maar ik ken mensen die zeker wel 60 uur werken.


Ik besteed mijn vrije tijd liever aan studeren (ik studeer geen nederlands zoals je misschien wel kunt zien). Ik vind het goed om te investeren in de toekomst.

Zelf ben ik na de havo (en een jaartje lanterfanten) meteen gaan werken. Ik sta zeker geen vakken te vullen en ik leer elke dag bij. Als ik een paar vrije uurtjes heb zit ik wel te blokken.

Hoeveel uur per week werken jullie gemiddeld, en studeer je er ook bij?
Ik ken wel mensen die zeggen dat ze 60 of 80 uur per week werken,
maar ik geloof het meestal niet.

Overigens vind ik vakkenvullen een eerzaam beroep.
Waarom altijd zo denigrerend over vakkenvullers en schoonmakers?
Tussen de 32 en 55 uur per week en ja.
Vraag voor jou erbij: heb je er ook nog een gezin/huishouden bij?

(ik begrijp niet zo goed waarom je die vraag stelt namelijk.... wat wil je graag weten?)
Gewoon 39? Dat vind ik een raar getal. Hier minimaal 40 tot 45 uur per week, 1.5 uur reistijd per dag erbij. Nee... dan ga ik niet ook nog studeren. Maar ja, ik ben ook 45+.... als je 25 bent gaat dat een stuk makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Abigail__ schreef:
22-05-2018 21:24
Ik ken wel mensen die zeggen dat ze 60 of 80 uur per week werken,
maar ik geloof het meestal niet.

Overigens vind ik vakkenvullen een eerzaam beroep.
Waarom altijd zo denigrerend over vakkenvullers en schoonmakers?
niets mis mee. Sorry zo bedoelde ik het niet te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
22-05-2018 21:24
Tussen de 32 en 55 uur per week en ja.
Vraag voor jou erbij: heb je er ook nog een gezin/huishouden bij?

(ik begrijp niet zo goed waarom je die vraag stelt namelijk.... wat wil je graag weten?)
Ik heb een gezin, mijn partner zorgt voor het huishouden, en ik werk. Wij vinden dat goed zo.