Werk & Studie alle pijlers

Naam bedrijfje

27-07-2018 14:09 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, mijn grootste wens gaat uitkomen:). Ik heb de vergunning binnen en mag dus mijn eigen bedrijf gaan starten. Ik ga een schuur (10x12m) ombouwen en ga daar een studio / atelier beginnen.

Jarenlang ben ik werkzaam geweest in de kinderopvang / BSO als activiteiten coördinator maar door een pittige tijd met mijn jongste kindje geswitcht van baan. Nu zit ik op kantoor maar dat is niet helemaal mijn plek.

Ik ga in die schuur voornamelijk kinderfeesten, vrijgezellenfeestje en babyshowers aanbieden maar ook ouder/kind workshop of themaworkshop, zeer divers dus. In mijn ruimte staat een grote koelcel(niet meer in werking maar wel super donker) waar glow in de dark gegeven gaat worden, ik heb een shetland pony op locatie staan en woon tegen de bossen dus daar kan ik veel mee gaan organiseren. Nogmaals alles is mogelijk.
Denk aan verschillende creatieve activiteiten, high tea, etc

Ideeën genoeg maar geen inspiratie voor een naam voor mijn bedrijf, wie kan mij helpen? Liefst wil ik een korte, inspireren naam die makkelijk blijft hangen. Zelf vind ik gloww gaaf maar waar slaat de 2de w op... glow van glow in the dark... ik sta overal open voor als het maar kort en krachtig is en passend bij mijn bedrijf.. :)

Ik hoop op jullie :)

Vriendelijke groet,
Sanne
anoniem_373409 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 14:15
9.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gorgeous Ladies Of Wrestling, de laatste W weet ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Noem het in elk geval geen bedrijfJE meer maar gewoon bedrijf. Iemand die het over een bedrijfje heeft kan ik niet serieus nemen.
Gewoon je naam gebruiken. Want wat je doet dat ben jij.
Dus Sajari's feesten bijvoorbeeld.

En stop met bedrijfJE. Is het een hobby of wil je ervan kunnen leven?
Als je ervan wil kunnen leven, moet je het ook als zodanig benoemen en als zodanig opzetten.
Alle reacties Link kopieren
Bij Sajari!
Alle reacties Link kopieren
Plezanterij
Workshops, feesten en veel meer
Alle reacties Link kopieren
Haha daar hebben jullie gelijk in. Voor mij voelt het nog heel klein maar het is wel de bedoeling om er uiteindelijk van te kunnen leven. Ik heb het aangepast.

Mijn eigen voornaam is Sanne, dat wil ik liever niet omdat dat niet heel uitnodigend is aangezien er zoveel Sannes bestaan! Niet heel bijzonder zeg maar... + ik wil groter worden en ooit mensen in dienst nemen want ik heb veel doorgroeimogelijkheden op locatie dus dan moet het niet alleen om mijn naam draaien
Alle reacties Link kopieren
noem het gewoon: Altijd een feestje
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Sa is van Sanne
Ja en Ri zijn de eerste 2 letters van de voornamen van mijn kinderen
Bedrijf ipv bedrijfje.
En wat is "glow in the dark" geven? Ik bedoel, wat ga je daarmee doen op je feesten?

Naam vind ik lastig aan gezien je hele diverse dingen wil aanbieden. Iets met "feest" lijkt me daarom niet zo geschikt. Misschien juist de ruimte benoemen? Sajari´s schuur?
Je kan ook gewoon je achternaam gebruiken he?
Blokker was gewoon de achternaam van de beste man bijvoorbeeld :)
Albert Heijn, is toch ook niet meer te herkennen als voor en achternaam door de bekendheid?

Dus gewoon Feestje bij De Jong! Bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
RoseHip schreef:
27-07-2018 14:21
Bedrijf ipv bedrijfje.
En wat is "glow in the dark" geven? Ik bedoel, wat ga je daarmee doen op je feesten?

Naam vind ik lastig aan gezien je hele diverse dingen wil aanbieden. Iets met "feest" lijkt me daarom niet zo geschikt. Misschien juist de ruimte benoemen? Sajari´s schuur?
Die is leuk! En met een feestelijk logo zet je meteen de toon.
Alle reacties Link kopieren
Je doet heel veel dingen waarin ook heel veel concurrentie is. Welk onderdeel/ding/eigenschap maakt dat jij je onderscheidt van de rest? Dat is dan ook iets wat je in je naam (en/of logo) moet verwerken.

Niet je vraag maar wel een tip, investeer ook in een hele goede site en social media. Voor mijn eigen bedrijf werk ik veel samen met bedrijven als de jouwe en het is echt bedroefend hoeveel matige sites ik tegenkom.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik sta voor een persoonlijke benadering en maatwerk heb ik bewust mijn naam verwerkt in mijn bedrijfsnaam. In de toekomst zal ik ook mensen gaan aannemen maar dat zie ik niet als een belemmering. Bovendien blijft het mijn bedrijf hoeveel mensen er ook werken.

Denk bv aan Eliza was here.
envelop wijzigde dit bericht op 27-07-2018 14:32
0.86% gewijzigd
De Uitspokerij
Schuurtjesfeestjes?
De Feestschuur!
Alle reacties Link kopieren
In die koelcel kunnen kinderen / volwassenen hun eigen werk maken met glow in the dark verf, nergens is een ruimte waar het zo donker is als daar en zie je dus direct resultaat en vooral voor kinderen leuk om een schilderij te maken wat in het donker licht geeft..

Er zijn veel bedrijven die kinderfeestjes organiseren maar niet zoals ik ga doen. Het is lastig om het kort op papier te zetten maar het is echt anders dan de bedrijven die het nu aanbieden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn achternaam is behoorlijk lang en moet ik vaak spellen, geen goed idee dus.. helaas.. had het graag gebruikt want ben ik er trots op..
Alle reacties Link kopieren
Feestjuh
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zorg er in elk geval voor dat je in het kort kan uitleggen wat je onderscheidt. Dat heb je nodig in gesprekken, op je site, social media etc. Als je dat hier niet kan uitleggen is dat echt iets om aan te werken.

Zonder die info kan ik niet meedenken voor een passende naam.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je doelgroep? Waarom zou ik bij jou moeten boeken?
Alle reacties Link kopieren
Wat is je elevatortalk? Waarom komen mensen bij jou? Wat maakt jou en jouw feestjes/activiteiten uniek?
Envelop schreef:
27-07-2018 14:43
Zorg er in elk geval voor dat je in het kort kan uitleggen wat je onderscheidt. Dat heb je nodig in gesprekken, op je site, social media etc. Als je dat hier niet kan uitleggen is dat echt iets om aan te werken.
Eens.
Natuurlijk kan ik bedenken dat je kinderen glow in de dark schilderijen op feestjes laat maken maar als jij het "glow in de dark geven" noemt, klinkt dat niet echt professioneel.
Zorg dat je duidelijk hebt wat je precies gaat doen (ik vraag me af of met alles wat je in de OP noemt je niet té breed bent) en weet dat ook uit te dragen.
Alle reacties Link kopieren
Schuur te Huur?

Als je hier anoniem wil blijven zou ik juist niet te veel info delen.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven