Werk & Studie alle pijlers

Voorbereiden evaluatiegesprek?

20-02-2019 14:48 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb overmorgen een gesprek na drie maanden bij een bedrijf te werken als tijdelijk uitzendkracht, tijdens mijn eerste gesprek kreeg ik te horen dat ik verlegen was en te rustig voor de organisatie, ik kreeg een waarschuwing, aansluiten anders wegwezen. Ik was toen nog een maandje daar. Nu is er drie maanden voorbij maar ik krijg nog geen hoogte, kan het zo zijn dat ik gewoon losgelaten wordt en hoe kan ik mij daarvoor op voorbereiden?
Alle reacties Link kopieren
Hangt er vanaf hoe lang dit topic laat staan...
We used to be friends...
Je was in die drie maandjes vaak te laat op het werk, Nicole.

En als je niet in een team past, hoef je dat niet per definitie op jezelf te betrekken. Jouw instelling en persoonlijkheid zullen elders misschien beter passen zodat het voor jou ook prettiger wordt.

Nicole, mochten ze je laten gaan, ga dan niet in discussie maar leer van hun feedback.

En laat dit topic eens een keer staan.
Alle reacties Link kopieren
Heb je in de tussentijd geen nieuw gesprek gehad? Heb je zelf het idee dat je meer los bent gekomen?

Maak een lijstje van de verbeterpunten die ze aangegeven hebben. En ga na of en hoe je dit eventueel aangepakt en verbeterd hebt. Altijd handig om van te voren te doen, want op het moment zelf, vergeet je vast de helft.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
En ga eerst in therapie aan jezelf werken.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
20-02-2019 15:05
Heb je in de tussentijd geen nieuw gesprek gehad? Heb je zelf het idee dat je meer los bent gekomen?

Maak een lijstje van de verbeterpunten die ze aangegeven hebben. En ga na of en hoe je dit eventueel aangepakt en verbeterd hebt. Altijd handig om van te voren te doen, want op het moment zelf, vergeet je vast de helft.
Het is mijn laatste evaluatie
RosesAreRed schreef:
20-02-2019 15:03
En als je niet in een team past, hoef je dat niet per definitie op jezelf te betrekken. Jouw instelling en persoonlijkheid zullen elders misschien beter passen zodat het voor jou ook prettiger wordt.

Nicole, mochten ze je laten gaan, ga dan niet in discussie maar leer van hun feedback.
Dit. Het ligt niet perse aan jou, er is dan gewoon geen match.
Alle reacties Link kopieren
Cookie1994 schreef:
20-02-2019 15:09
Het is mijn laatste evaluatie
Dit is in geen enkel opzicht een antwoord op de gestelde vragen...
Alle reacties Link kopieren
Rosesarered: ik zie dat je altijd in haar topics reageert waaruit blijkt dat je haar persoonlijk kent? Wat was je voorheen van haar? Zomaar nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Nicole is gewoon een forumgekkie die telkens onder een andere naam terugkeert, door haar schrijfstijl en problematiek herkennen mensen haar altijd weer en ik denk dat Rosesarered dat ook heeft.
Miffy53 schreef:
21-02-2019 03:16
Nicole is gewoon een forumgekkie die telkens onder een andere naam terugkeert, door haar schrijfstijl en problematiek herkennen mensen haar altijd weer en ik denk dat Rosesarered dat ook heeft.
Precies
Miffy53 schreef:
21-02-2019 03:16
Nicole is gewoon een forumgekkie die telkens onder een andere naam terugkeert, door haar schrijfstijl en problematiek herkennen mensen haar altijd weer en ik denk dat Rosesarered dat ook heeft.
Klopt helemaal. Ze is enorm herkenbaar.

En als ik haar irl kende had ik haar ook op het hart gedrukt om in therapie te gaan. Iedereen heeft recht op een tweede kans in het leven maar ze moet hem wel met beide handen aanpakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven