Viva zoekt alle pijlers

Lief of irritant: kleffe stellen in het openbaar

14-06-2016 17:58 49 berichten
In VIVA staat deze week een fotoreportage met verliefde stellen op straat. Nu zijn wij benieuwd: hoe denk jij over geklef in het openbaar? Stoor je je eraan (zo ja: zeg je er ook wat van?), of vind je het alleen maar leuk en lief? En hoe ver ga je zelf met je partner?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het irritant.
Alle reacties Link kopieren
Als het anderen zijn boeit het me niet wat ze doen en als ik het zelf ben boeit het me niet wat anderen denken.



Waarom jullie wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:wyandotje schreef op 14 juni 2016 @ 18:01:

Ik vind het irritant.



Liever een verliefd stel dan kirrende groepen vrouwen rondom baby's. Of dronken mensen op straat. Of schreeuwende en ruziezoekende mensen op straat.



Ik kan me eigenlijk heel erg veel voorstellen wat irritanter is dan een klef stel.
Ik en verloofde zoenen wel op straat ja en handjes vasthouden. Als we met de trein ergens heen gaan zitten we klef tegen elkaar aan te zoenen. Wij zijn zeker een klef stel geef ik eerlijk toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mrs_Big schreef op 14 juni 2016 @ 18:02:

[...]





Liever een verliefd stel dan kirrende groepen vrouwen rondom baby's. Of dronken mensen op straat. Of schreeuwende en ruziezoekende mensen op straat.



Ik kan me eigenlijk heel erg veel voorstellen wat irritanter is dan een klef stel.

Die vind ik ook irritant.

Maar uitgebreid gaan tongzoenen op straat of op een terrasje vind ik wat ongepast.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 14 juni 2016 @ 18:05:

Ik en verloofde zoenen wel op straat ja en handjes vasthouden. Als we met de trein ergens heen gaan zitten we klef tegen elkaar aan te zoenen. Wij zijn zeker een klef stel geef ik eerlijk toe.Wij kleffen alleen thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het lief en kan er echt vrolijk van worden (zolang ze niet uitgebreid zitten te tongen of iets). Er zou wat meer liefde voor elkaar in de wereld mogen zijn, zou een hoop problemen oplossen.



Vriendlief en ik lopen eigenlijk bijna altijd hand in hand (ja ook nog na 3 jaar ), in de trein ga ik tegen m aan leunen, op straat geef ik m ook makkelijk n kus.
Alle reacties Link kopieren
Wat is klef? Ik hoef geen uitgebreide tongpartij te zien. Man en ik lopen wel hand in hand en ik geef mijn man ook weleens een zoen in het openbaar.
Alle reacties Link kopieren
Het hangt er een beetje vanaf hoe en waar (zat laatst in een restaurant waar een stel tegenover me uitgebreid zat te tongen, dat hoeft dan weer niet zo), maar over het algemeen word ik er wel blij van eigenlijk. Hoe meer liefde in de wereld, hoe mooier.



Zelf hou ik er ook wel van. Geen uitgebreide tongsessie midden in het winkelcentrum, maar wel zijn hand pakken, een snelle kus geven, achter hem staan en dan even mijn armen om zijn middel.. Kan dat gewoon niet laten, ik krijg nog steeds van die "whoooooosh"-uitbarstingen van hem. Dat ik zomaar ineens denk: damn, wat ben ik stapelgek op jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 14 juni 2016 @ 18:05:

Ik en verloofde zoenen wel op straat ja en handjes vasthouden. Als we met de trein ergens heen gaan zitten we klef tegen elkaar aan te zoenen. Wij zijn zeker een klef stel geef ik eerlijk toe.Dat vind ik zo ordinair.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethrose schreef op 14 juni 2016 @ 18:09:

Ik vind het lief en kan er echt vrolijk van worden (zolang ze niet uitgebreid zitten te tongen of iets). Er zou wat meer liefde voor elkaar in de wereld mogen zijn, zou een hoop problemen oplossen.



Vriendlief en ik lopen eigenlijk bijna altijd hand in hand (ja ook nog na 3 jaar ), in de trein ga ik tegen m aan leunen, op straat geef ik m ook makkelijk n kus.Wij lopen na 12 jaar ook nog steeds hand in hand hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:apppie schreef op 14 juni 2016 @ 18:10:

Het hangt er een beetje vanaf hoe en waar (zat laatst in een restaurant waar een stel tegenover me uitgebreid zat te tongen, dat hoeft dan weer niet zo), maar over het algemeen word ik er wel blij van eigenlijk. Hoe meer liefde in de wereld, hoe mooier.



Zelf hou ik er ook wel van. Geen uitgebreide tongsessie midden in het winkelcentrum, maar wel zijn hand pakken, een snelle kus geven, achter hem staan en dan even mijn armen om zijn middel.. Kan dat gewoon niet laten, ik krijg nog steeds van die "whoooooosh"-uitbarstingen van hem. Dat ik zomaar ineens denk: damn, wat ben ik stapelgek op jou.Dit vind ik prima kunnen, zonder getong, tenzij je 16 bent.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:apppie schreef op 14 juni 2016 @ 18:10:

Het hangt er een beetje vanaf hoe en waar (zat laatst in een restaurant waar een stel tegenover me uitgebreid zat te tongen, dat hoeft dan weer niet zo), maar over het algemeen word ik er wel blij van eigenlijk. Hoe meer liefde in de wereld, hoe mooier.



Zelf hou ik er ook wel van. Geen uitgebreide tongsessie midden in het winkelcentrum, maar wel zijn hand pakken, een snelle kus geven, achter hem staan en dan even mijn armen om zijn middel.. Kan dat gewoon niet laten, ik krijg nog steeds van die "whoooooosh"-uitbarstingen van hem. Dat ik zomaar ineens denk: damn, wat ben ik stapelgek op jou.Ik ook geweldig gevoel, als ik hem al aankijk in zijn helder blauwe ogen denk ik god wat ben je toch een Lekkerding. Soort van trots blijheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 14 juni 2016 @ 18:05:

Ik en verloofde zoenen wel op straat ja en handjes vasthouden. Als we met de trein ergens heen gaan zitten we klef tegen elkaar aan te zoenen. Wij zijn zeker een klef stel geef ik eerlijk toe.



Smak geluiden in de trein is juist mijn grootste ergenis. Daar dacht ik meteen aan. Het klinkt gewoon vies.



Verder vind ik verliefde stellen lief en leuk als ik happy ben, als ik net single ben doet het pijn en is het reuze irritant. Ze zijn dan ineens overalll met hun kleffe gedoe
Alle reacties Link kopieren
Uitgebreid zoenen vind ik er ook ordinair uitzien.

Een snelle kus, een dikke knuffel of handen vasthouden vind ik prima. Heb ik zelf ook wel eens zin in



Erger vind ik nog stellen die zo klef zijn dat ze nooit zonder de ander op pad kunnen gaan.
Van mij mogen ze! Ook homostellen en lesbische koppels. Ik kan me er echt niet aan storen hoor. Het is nogal zonde van je energie om je daaraan te storen.



Ik zie liever geknuffel op straat dan mannen met mitrailleurs...
Kleffen een werkwoord tegenwoordig?
Alle reacties Link kopieren
Elkaars hand vasthouden is lief.

Uitgebreid tongen in het openbaar vind ik schaamtelois en ordinair.



Maar ik zal er zeker niets van zeggen want in principeincipe doen ze niets verkeerd.
quote:Moirai schreef op 14 juni 2016 @ 18:12:

[...]



Dat vind ik zo ordinair.



Ja, ik ook.

Als ik op straat loop en ik zie zoiets kijk ik gewoon niet. Maar als zo'n stelletje tegenover je in de trein zit, gaat dat wat moeilijker.
Een zoen moet kunnen en hand in hand lopen vind ik normaal. Vandaag op het station zat een vrouw bij haar vriend op schoot (amazonezit) en te zoenen, tien minuten lang. Dat gaat te ver, dan kun je beter een kamer huren. Ze waren notabene dik 50 plus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 14 juni 2016 @ 18:05:

Ik en verloofde zoenen wel op straat ja en handjes vasthouden. Als we met de trein ergens heen gaan zitten we klef tegen elkaar aan te zoenen. Wij zijn zeker een klef stel geef ik eerlijk toe.Dit vind ik eerlijk gezegd wel té. Echt zoenen doe je gewoon thuis vind ik, of hoogstens in de bioscoop ofzo. In ieder geval niet in het openbaar. Voelt voor mijzelf ook niet fijn en te intiem ofzo, om dat voor de snufferd van onschuldige omstanders te doen
Alle reacties Link kopieren
Irritant, maar ik ben gewoon jaloers op het moment
Alle reacties Link kopieren
Van die kleffe verliefde pubers die in de trein bij elkaar op schoot gaan zitten zoenen vind ik best handig. Neemt weer een stoel minder in he.



Nee maar het boeit me niet zo veel. Handen vast, knuffelen, kusjes moet iedereen vooral lekker doen. Tongen en elkaar betasten vind ik minder gepast... Maargoed, ieder zijn eigen.
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
quote:minnimouse schreef op 14 juni 2016 @ 18:09:

Wat is klef? Ik hoef geen uitgebreide tongpartij te zien. Man en ik lopen wel hand in hand en ik geef mijn man ook weleens een zoen in het openbaar.Dat vind ik ook normaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven