Viva zoekt alle pijlers

Een krant van 5 juni gezocht

01-08-2018 22:51 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

De titel zegt het al, ik zoek een krant van 5 juni 2018. Het maakt niet zo heel veel uit welke krant maar het liefst niet een regionale krant, tenzij het de Gelderlander betreft. Ik hoop dat iemand er toevallig nog een heeft liggen en naar mij op wil sturen op mijn kosten.
Alle reacties Link kopieren
Kun je online het artikel ook vinden, dan heb je het sneller?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook de uitgever even bellen. Die sturen er vaak kosteloos of tegen een klein bedrag eentje op!
Alle reacties Link kopieren
Ik gok er op dat het niet om een specifiek artikel gaat maar echt om een krant van die datum.

Soort herinnering voor een geboorte of huwelijk of zo.
Niet geschoten is altijd mis
Je moet met terugwerkende kracht bewijzen dat de ontvoerde kat nog in leven was op die dag ofzo? Omdat alleen de datum maar niet welke krant uitmaakt.... :)
Alle reacties Link kopieren
Of je hebt een buur die moeilijk doet over die krant. Jij hebt de plantjes daar gedaan en de krant gebruikt voor de kattenbak.
Alle reacties Link kopieren
Moet het wel een Nederlandse krant zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat je de voorpagina van de krant van bijv je geboortedag kan bestellen.
Zoek je de hele krant? Of de voorpagina?
Alle reacties Link kopieren
Doreia schreef:
01-08-2018 23:12
Je moet met terugwerkende kracht bewijzen dat de ontvoerde kat nog in leven was op die dag ofzo? Omdat alleen de datum maar niet welke krant uitmaakt.... :)
Dat dacht ik ook. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Doreia schreef:
01-08-2018 23:12
Je moet met terugwerkende kracht bewijzen dat de ontvoerde kat nog in leven was op die dag ofzo? Omdat alleen de datum maar niet welke krant uitmaakt.... :)
Haha nee hoor, het gaat om de geboortedag van mijn dochter en kom er iets wat laat achter dat het wel leuk is om zo’n exemplaar te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Stefke schreef:
01-08-2018 23:08
Je kunt ook de uitgever even bellen. Die sturen er vaak kosteloos of tegen een klein bedrag eentje op!
Bedankt voor de tip. Heb er een gemailt.
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
01-08-2018 23:12
Ik gok er op dat het niet om een specifiek artikel gaat maar echt om een krant van die datum.

Soort herinnering voor een geboorte of huwelijk of zo.
Klopt als een bus!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je dochter!
Alle reacties Link kopieren
Madderijn schreef:
02-08-2018 14:11
Gefeliciteerd met je dochter!
Bedankt!😊
Alle reacties Link kopieren
Zoek dan ook een krant van een dag later; daarin staat het nieuws dat op de dag van de geboorte gebeurde...
Alle reacties Link kopieren
lulletjerozenwater schreef:
09-08-2018 11:41
Zoek dan ook een krant van een dag later; daarin staat het nieuws dat op de dag van de geboorte gebeurde...
Bedankt voor de tip!👍

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven