Aangeboden alle pijlers

trouwjurk ongedragen

12-09-2018 15:16 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn trouwdag heb ik een andere jurk gedragen en daarom hoop ik iemand blij te kunnen maken met een ongedragen trouwjurk!

De maat is 42-44 maar makkelijk aan te passen (rug met koord). Er hoeft geen petticoat onder, zit er in verwerkt. Ik weet niet goed hoe ik een foto moet toevoegen want kan dat nergens naar uploaden maar dat kan ik via email versturen. De kleur is wit. Ik zou er 75 euro voor willen hebben (ex verzending)
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je gratis een anoniem account aanmaken en de foto uploaden: http://nl.tinypic.com
Alle reacties Link kopieren
Waarom toch steeds dat irritante tiny pick? Veel reclame, kleine plaatjes en om de haveklap word je omgeleid naar fishinsites of advertentiesites.

Uploaden naar je facebook, op privé. Dan naar je eigen pagina, foto aanklikken, rechts klikken afbeelding bekijken. Daar de link van plakken.
Alle reacties Link kopieren
@Nina
Goede tip. Wist ik niet.
Jammer dat je het ietwat onsympathiek formuleert. Maar soit.
Alle reacties Link kopieren
ik_ben_moppie70 schreef:
12-09-2018 15:43
@Nina
Goede tip. Wist ik niet.
Jammer dat je het ietwat onsympathiek formuleert. Maar soit.
Hoe had ik het dan moeten schrijven? Doe es een voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
12-09-2018 15:53
Hoe had ik het dan moeten schrijven? Doe es een voorbeeld.
TO, wat ook kan is het volgende:
Uploaden naar je facebook, op privé. Dan naar je eigen pagina, foto aanklikken, rechts klikken afbeelding bekijken. Daar de link van plakken.

Het fijne van deze manier is dat je dan geen last hebt van al die irritante reclame, kleine plaatjes en om de haveklap word je omgeleid naar fishinsites of advertentiesites. Dat vind ik zo irritant.
En je hoeft geen extra account aan te maken. Win-win ;-)


Zoiets? :)
Alle reacties Link kopieren
Eh en dan ben ik dus nog zo'n oldie zonder Facebook ook :-)
dikkerdjedap schreef:
12-09-2018 17:17
Eh en dan ben ik dus nog zo'n oldie zonder Facebook ook :-)
Jong en hip juist, alleen oldy’s hebben Facebook.
Alle reacties Link kopieren
*verkocht*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven