Kortingscode efteling

12-11-2018 15:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een code gekregen en wil die delen?
Ik zou het erg waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer wil je gaan? Ik heb codes voor max 4 kaartjes met elk 7 euro korting. Geldig t/m januari, zelf ga ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Oeh ik heb daarin wel interesse. Wil met 8 personen nog in december gaan. Als Gemini geen intresse heeft mag ik dan haar opvolger zijn? Graag ontvang in dan een PB van je. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar 2 kaartjes nodig.
Zou fantastisch zijn!!’
Alle reacties Link kopieren
Heb je mijn bp gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Huh, doet de Efteling aan kortingscodes? Waar krijg je die dan bij bijvoorbeeld? :D
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Aah sorry ik moest gisteren helaas weg voordat ik een reactie kreeg en ben vandaag zo druk geweest dat ik er niet meer aan gedacht heb.

Ik heb Gemini2009 en Vivaha allebei een bericht met kortingcodes gestuurd. Als ik het goed begreep kon ik namelijk niet voor 4 kaartjes korting krijgen, maar voor 4x4 kaartjes. :D Hopelijk klopt dat en lukt het bij jullie allebei ;)
Alle reacties Link kopieren
carrie-bradshaw schreef:
13-11-2018 21:37
Huh, doet de Efteling aan kortingscodes? Waar krijg je die dan bij bijvoorbeeld? :D
Vriend en ik zijn onlangs naar de efteling geweest en kregen in het restaurant van die kortingsbonnen waarmee je binnen 2 maanden nog eens met korting terug kon komen. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven