liedje zingen....

01-09-2014 22:38 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben uitgedaagd door een klein familielid om een liedje te zingen..net zoiets als de ALS Bucket chalence. Echter zo happig ben ik niet, maar wil me ook niet laten kennen. Maar nu een makkelijk liedje zoeken en natuurlijk niet voor "piep" staan. Echter lastig dus! Wie weet een mooi nummer (liefst Engelstalig) wat makkelijk te zingen is? Echt lastig dit...

Groetjes
If you're happy and you know it clap your hands?



Geen idee, waarom doén mensen dit soort dingen?? Tekort aan belangstelling ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon niet doen. Eerst die drank challenge, toen dat natte pak halen en na ALS ice Bucket nu weer dit? Houdt t ergens op?
Ik zou niet meedoen aan dat soort onzin.
En als ik dan toch mee zou doen zou ik My heart will go on (van Titanic) zingen of I will always love you. Of iets van Beyoncé.
Gewoon playbacken!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha bedankt voor jullie eerlijke reacties. Ook ik had zoiets van gewoon doneren en niets met die gekkigheid van doen verder. Maar nu er zo'n klein lief familied van 4 jaar dit heeft bedacht via een eigen ingezonden liedje...tja wat doe je dan? Doen jullie dan echt niet mee??? Ik smelt gewoon als zo'n kleintje wat ontzettend gek is op muziek een stukje doet...maar mij dus uitdaagt? En dan vooral met van die grote ogen en pruillip hihihi. Dus het gaat me nu niet om de chalence zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Een kind van 4 op Facebook?



Ik zou 'ienemienemutte' doen en dan haar moeder nomineren. Da's waarschijnlijk degene waaraan je dit te danken hebt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Yette,

Nee kind van 4 zit niet zelf op Facebook. Nee een ander familielid die zo grappig was maar nu zit kind van 4 te hopen en te hopen
Alle reacties Link kopieren
En moet je daar dan een filmpje van online zetten?

Ik zou het niet doen, en ik zou ook een kind van vier wel kunnen uitleggen waarom.

Maar goed, ik heb dan ook een stem die kleuters aan het huilen maakt en toekomstige werkgevers afschrikt. Ik zou er echt geen trek in hebben om zo over het internet te gaan.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Kind begrijpt waarschijnlijk de werking van Facebook nog niet en is vast ook heel blij met een liedje van jou via whatsapp?
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh sorry was dat niet duidelijk ik ga echt mijn liedje niet op Facebook zetten! alsjeblieft dat doe ik anderen niet aan hahaha. Maar stuur 'm idd privé. Maar ik zoek nog steeds een leuk liedje????
Alle reacties Link kopieren
Voor de kleuter dus? Dan zou ik een kinderliedje kiezen.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de super geweldige suggesties. Niet zo behulpzaam vandaag. Ik zoek zelf wel een liedje. Doeiii
Alle reacties Link kopieren
Als het een kind van 4 is, zou ik Spetter Pieter Pater van Alfred J. Kwak zingen. Vindt ze vast geweldig! Serieus.



Als je per se een Engelstalig lied wil: I will survive van Gloria Gaynor of You sexy thing van Hot chocolate.
Alle reacties Link kopieren
Leuk deze twee posts na elkaar.



'Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk. Zo vrolijk. Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit....'
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
quote:Janna- schreef op 03 september 2014 @ 22:03:

Leuk deze twee posts na elkaar.



'Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk. Zo vrolijk. Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit....'Maar die is niet eenvoudig hoor. Weet je hoe hoog je 'nooit' moet zingen? ;)
Kind leren dat teleurstelling bij het leven hoort. Zo sta je tenminste niet eeuwig voor lul op het internet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven