Vergelijkbare boeken Suzanne Vermeer

14-04-2019 11:18 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik ben op zoek naar vergelijkbare boeken zoals die van Suzanne Vermeer. Ik heb deze allemaal gelezen en vind ze heerlijk! Elke keer begin ik aan andere thrillers, maar het lukt me niet die uit te lezen.

Wie houdt ook van Suzanne Vermeer en heeft tips voor goede alternatieven als je de boeken van Suzanne Vermeer uit hebt? ;-)

P.S. kon geen vergelijkbare topic vinden, mocht die er zijn verwijzen jullie me wel door hè :-)
Alle reacties Link kopieren
Linda van rijn
Loes den hollander
Rene appel

En kijk anders eens bij bol . Com
Wanneer je dan een boek zoekt van suzanne vermeer zie je ooo nog wel eens; andere mensen lazen ook...
daar staan soms wel vergelijkbare boeken bij.
Alle reacties Link kopieren
Kiki van Dijk
Nathalie Pagie
Jet van Vuuren
Ellen de Vriend

En inderdaad een goede tip van spin1234!
Alle reacties Link kopieren
Tess Gerritsen?

Karin Slaughter, al vind ik die boeken persoonlijk niet om door te komen...
Esther Verhoef
Saskia Noort
Simone van der Vlugt.
Kristos schreef:
14-04-2019 11:22
Kiki van Dijk
Nathalie Pagie
Jet van Vuuren
Ellen de Vriend

En inderdaad een goede tip van spin1234!
Die ken ik helemaal niet.
Ga ik eens iets van lezen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien Camilla Lackberg eens proberen?
Alle reacties Link kopieren
marjon1980 schreef:
14-04-2019 11:22
Tess Gerritsen?

Karin Slaughter, al vind ik die boeken persoonlijk niet om door te komen...
Wat een belediging voor Tess Gerritsen. Haar boeken zitten echt wel beter in elkaar dan die van Suzanne Vermeer( wat eigenlijk een man was maar dat terzijde).

In hetzelfde genre: Linda Jansma, Patricia Snel, Linda van Rijn( die ook al niet bestaat trouwens) Ariane Meijer, Anita Terpstra, Marion vd Coolwijk, Maartje Fleur, Laura Marshall, Nathalie Pagie , Marelle Boersma, Martine Kamphuis, Candy Brouwer.
Jet van Vuuren, Heleen van der Kemp.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een abonnement op de online bibliotheek. Als ik dit soort thrillers zoek, zoek ik op crime compagnie. Dat is de uitgever van al die populaire makkelijke vrouwen thrillers. Zijn er honderden van
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
14-04-2019 11:31
Wat een belediging voor Tess Gerritsen. Haar boeken zitten echt wel beter in elkaar dan die van Suzanne Vermeer( wat eigenlijk een man was maar dat terzijde).

In hetzelfde genre: Linda Jansma, Patricia Snel, Linda van Rijn( die ook al niet bestaat trouwens) Ariane Meijer, Anita Terpstra, Marion vd Coolwijk, Maartje Fleur, Laura Marshall, Nathalie Pagie , Marelle Boersma, Martine Kamphuis, Candy Brouwer.
Toch alleen bij de boeken geschreven tot 2011, wie er sindsdien onder dat pseudoniem schrijft is toch onbekend?
Jet van Vuuren is absoluut niet vergelijkbaar, net als Tess Gerritsen.

Linda van Rijn lijkt er wel meer op.
Alle reacties Link kopieren
Klopt koffiepot, tot aan zijn overlijden schreef Paul Goeken de Vermeer boeken. Wie dat nu doet of doen is niet bekend.

Linda van Rijn en Kiki van Dijk zijn overigens ook niet de echte auteurs.
Alle reacties Link kopieren
Zondagskind en Daglicht van Marion Pauw
Loes den Hollander
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Marelle Boersma is nu bezig met een vergelijkbare serie boeken, de 'ik vertrek' thrillers.
Alle reacties Link kopieren
@lise1985, Jet van Vuuren heeft ook een aantal vakantiethrillers geschreven, dus past prima in het rijtje.
Ik vind Linda van Rijn wel het zelfde soort nietszeggende verhaaltjes schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Camilla Lackberg!! Mega sterk!
Robert Patterson, David Baldacci, Harlan Coben, echt als je dat soort boeken eens hebt gelezen stellen alle Loes den Hollanders/Vermeers/ Pauw etc echt niks meer voor... Tess Gerritsen en Karin SLaugther overigens ook bijna de hele collectie van, ook zo ontzettend goed!!
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde James Patterson trouwens
Alle reacties Link kopieren
Simone van der Vlugt
Esther Verhoef
Alle reacties Link kopieren
Linda bruins
Judith visser
Corine Hartman
Alle reacties Link kopieren
Koffiepot schreef:
14-04-2019 12:13
Toch alleen bij de boeken geschreven tot 2011, wie er sindsdien onder dat pseudoniem schrijft is toch onbekend?
Klopt, ik geloof dat het verschillende mensen zijn. Ik weet niet meer wie het zei of waar ik dat gelezen heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind nederlandse thrillers vreselijk slecht
Alle reacties Link kopieren
Serie q van jussi adler olsen 😍 super spannend en goed!
Ben nu zelf bezig in boeken van samuel Björk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Nederlandse ook echt niet goed, in vergelijking met scandinavische/amerikaanse.
Nicci French behoort ook tot mijn favorieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven