Uitgerekend 2e helft november 2018

25-03-2018 16:46 417 berichten
N.a.v. zwanger/uitgerekende-datum-eind-novembe ... ges/405694 hierbij een topic met tabel, waar we hier verder kunnen kletsen!

Heb de tabel nu ingevuld naar wat ik uit het vorige topic kon halen, maar vul uiteraard zelf daar aan waar kan.


Groetjes,
MissSkyra9
.
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Anijsie 34/35 1e 15 november 27 juni 20 wk echo :heart:
elastigirl 34/27 1e 16 november meisje :heart:
TrotseJongeMama 22/30 2e 17 november jongen 27 juni: 20 weken echo (komt dan ook het geslacht te weten :heart:
Lalameme 23/26 1e 18 november meisje :heart:
ninaaatje 32/35 3e 19 november meisje :heart:
cadeautje123 33/35 3e 21 november 12-06 geslachtsbepalingecho :heart:
florence13 37/37 1e 23-26 november jongen :heart:
Amy03 31/36 1e 24 november :heart:
bozz 30/32 1e 25 november 14-05 termijnecho :heart:
Giraffe90 27/28 2e 25 november jongen 6-7 20 weken echo :heart:
Gioia82 34/35 1e 26 november meisje :heart:
xxchillyxx 31/32 1e 26 november meisje 13-6 geslachtsbepaling :heart:
Konijnhangoor 31/29 2e 27 november 09-05 termijnecho :heart:
bloemetje91 26/28 2e 28 november 02-05 eerste echo
Appelgroen 29/32 1e 28 november meisje :heart:
Liz001 34/35 1e 28 november :heart:
nina.dylan 37/45 2e 29 november 20-04 eerste echo
Sop22 31/32 2e 29 november
MissSkyra9 26/32 1e 30 november jongen 16-05 termijnecho :heart:
Nochoice 29/34 1e 30 november 20-04 eerste echo
:hug: w002
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:37
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
58.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk!! Wat bedoel je met leeftijd (v/m) ?
♡Mirthe 21 april 2016
♡Uitgerekend 17 november 2018
Alle reacties Link kopieren
TrotseJongeMama schreef:
25-03-2018 16:56
Leuk!! Wat bedoel je met leeftijd (v/m) ?
Leeftijd vrouw en leeftijd man, haha! Zag ergens dat jij 22 bent, dus die had ik er vast ingezet.
En dus die van mezelf en mijn vriend.
Alle reacties Link kopieren
Oooh haha, jezus wat dom van me haha!
♡Mirthe 21 april 2016
♡Uitgerekend 17 november 2018
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, fijn zo is het een stuk overzichtelijker! Schrijven we hier gewoon vrolijk verder.

Ik ben 23 vriend is 26 jaar.

Hier flink last van misselijkheid, iemand de gouden tip?? Vandaag precies 6 weken!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed van je MissSkyra!

Ik ben 37 jaar en mijn vriend is 45.. vrees dat we de oudste zijn :-? Allebei laatbloeiers en heeft ook even geduurd dat ik zwanger was.

Wel is het onze 2e! We hebben al een prachtige dochter van 2 :heart:
O super een tabel! Ik ben 32 maar zal het later zelf even aanvullen.
Ik ben met vlagen misselijk lalameme vooral als ik eigenlijk moet eten. Als ik ‘s ochtends een beetje misselijk ben probeer ik zo snel mogelijk wat te eten. Er zijn ook dagen dat ik helemaal geen last heb.
Alle reacties Link kopieren
Mooi gedaan zo’n tabel. Ik ben er totaal niet handig mee. Net even gekeken hoe ik onze leeftijden erbij in kan voegen. Krijg het niet voor elkaar 😄 iig ik ben 26 jr en mn partner 28jr.
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb geprobeerd de tabel aan te passen, het lukte mij niet. Ligt vast aan mijn telefoon.
Ik ben sop, 31 jaar en ik weet sinds 4 dagen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Mijn man 32 jaar.Onze zoon is 20 maanden. Ik ben 29 november uitgerekend. Het is veel sneller gegaan dan bij mijn zoontje. Ik ben erg moe, herkennen jullie dat??
Elke dag is er een
Alle reacties Link kopieren
@Sop Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik herken het zeker de vermoeidheid, heb er nu ook steeds meer last van. En bij mijn dochter was ik ook de eerste paar maanden erg moe tijdens de zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Super! Tabel hebben we iig
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit berichtje al in jullie vorige topic gezet, dus hier is ie nog een keer in het juiste topic. Zal later proberen mezelf in de tabel te zetten!

Ha dames,

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben er een paar dagen geleden achtergekomen dat ik zwanger ben, ben nu precies 5 weken zwanger. Het wordt ons eerste kindje, erg spannend! Ik had gedacht dat ik enorm in de stress zou schieten als ik zwanger zou raken, ik ben nogal een controlfreak en wil graag alles perfect doen, maar eigenlijk voel ik me heel relaxed. Heel fijn!

Ik ben alleen wel al ruim een week misselijk, ik vrees dat dit nog wel erger gaat worden want zoveel hormonen zitten er nog niet in je lijf met 5 weken zwangerschap. Maar goed, ik zie wel, het is voor een goed doel!

Hebben jullie al een verloskundige gevraagd? Ik dacht erover om dat pas volgende week ergens te doen, het voelt nu nog zo vroeg!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben Giraffe, 27 en weet nu sinds een week dat ik zwanger ben van ons tweede kind. Eerst 2x negatieve test gehad, maar toen de menstruatie nog steeds uitbleef moest het wel zo zijn en hehe toen eindelijk positieve test!

Volgens eigen berekening zou ik rond 21 november moeten bevallen.

Ben super moe, misselijk en iedereen moet een meter bij mijn borsten vandaan blijven. Erg handig met een dochter van anderhalf die er het liefst de hele dag op springt.

Ik heb me al aangemeld bij verloskundige, wel een andere dan de vorige zwangerschap omdat ik toch niet helemaal tevreden was over begeleiding tijdens vorige bevalling.
Wacht nu nog op wen telefoontje om afspraak te maken.
Ben zo benieuwd naar de echo straks!!
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, mag ik meeschrijven?

In december heb ik met 12 weken op kerstavond een miskraam gehad. Heel verdrietig, maar ik ben blij dat mijn eigen lichaam het goed opgepakt heeft.

Nu ruim drie maanden later wilde we het weer actief gaan proberen! Maar m’n menstruatie bleef uit. Na ee week toch maar een testje gedaan... en! Zwanger. Superleuk.

Ik ben nu wel erg angstig aan de ene kant. Aan de andere kant heb ik er weer zo’n zin in.

Het is onze 2e. Ik ben 31 en hij 29. Als ik het zo berken ben ik de 27e november uitgerekend.

De vk heb ik nog niet aangemeld. Ik wil nog even samen bijkomen van de shock.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geprobeerd de tabel aan de passen, is niet helemaal goed gegaan zie ik :facepalm:
Ik ben extreem moe en zo zie ik er ook uit... maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga ik blijf de hele dag moe.
Misselijk ook nog steeds, wisselt wel per dag. Ik ga dan steeds wat eten dat helpt wel wat. Vandaag precies 6 weken! We hebben eind volgende maand een klein familie-etentje ivm verjaardagen, dus dat lijkt me een mooi moment om het te vertellen. Komend weekend Pasen en niets zeggen vind ik wel lastig!
.
anoniem_63b010568acee wijzigde dit bericht op 27-03-2018 12:31
Reden: Even tekst verwijderd voor de leesbaarheid
99.89% gewijzigd
.
anoniem_63b010568acee wijzigde dit bericht op 27-03-2018 12:31
Reden: Even tekst verwijderd voor de leesbaarheid
99.89% gewijzigd
.
anoniem_63b010568acee wijzigde dit bericht op 27-03-2018 12:31
Reden: En nog een keer ;-)
99.89% gewijzigd
.
anoniem_63b010568acee wijzigde dit bericht op 27-03-2018 12:32
Reden: En nog een keer
99.89% gewijzigd
.
anoniem_63b010568acee wijzigde dit bericht op 27-03-2018 12:32
Reden: Nog 3 te gaan
99.89% gewijzigd
.
anoniem_63b010568acee wijzigde dit bericht op 27-03-2018 12:32
Reden: Bijna klaar
99.89% gewijzigd
.
anoniem_63b010568acee wijzigde dit bericht op 27-03-2018 12:33
Reden: En de laatste!!!
99.89% gewijzigd
Sorry dames! Ik (Liz001) probeerde de tabel aan te passen en aan te vullen en zie nu pas dat ik het bericht per ongeluk meerdere keren gekopieerd heb. Sorry!
Alle reacties Link kopieren
Nou digibeet hier heeft inmiddels door hoe het werkt! :thumbsup:

Bedankt voor het maken van de tabel MissSkyra!
En welkom en gefeliciteerd aan de nieuwe schrijvers!

Wij hebben ons afgelopen week ingeschreven bij de verloskundige en inmiddels een eerste afspraak gepland staan op 18 april. Ik kan niet wachten! Gelukkig heb ik tot nu toe weinig klachten, vrijwel niet misselijk, alleen moe.
Voor ons wordt het ook een uitdaging de komende tijd niks te zeggen. Ik ben een enorme koffiedrinker, dus het gaat misschien wel opvallen dat ik veel minder koffie drink. :)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dit topic. Ik krijg de tabel ook niet ingevuld. Maar ik ben 33 en mijn man is 35 en dit wordt dus ons derde kindje. Ik verwacht dat ik 21 november 2018 ben uitgerekend. Eerste echo op 10 april. Mocht al een echo op 29 maart maar dat zou dan een hele vroege echo zijn (rond de 6 weken) en ik ben bang dat dat me alleen maar onzeker maakt. Ik wacht lekker even af tot de 8e week;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven