Zwanger worden vanaf maart 2018 (met tabel)

27-04-2018 21:42 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Dit is het nieuwe topic van 'zwanger worden maart 2018' (klik op de link om naar het oude topic te gaan) zwanger/zwanger-worden-maart-2018/list_messages/404055

Dit nieuwe topic is met een algemeen account gemaakt waar iedereen op kan inloggen. Zo kunnen we allemaal zelf de tabel bijhouden.



Wil je graag mee kletsen in dit topic? Dan ben je natuurlijk van harte welkom! (Ook al ben je eerder of later dan maart 2018 gestart) We zouden het leuk vinden als je jezelf even kort voorstelt en je kunt je gegevens toevoegen aan de tabel.


Op naar vruchtbare periodes :cheer2:



Naam Leeftijd Kindje Gestart NOD Bijzonderheden
Skittle 25 Eerste Maart 2018 17 aug
Elisa8919 29 Derde Maart 2018 17 juni
sparkandshine
Nelly22 22 eerste Februari 1 juli
Evelien_88 30 Eerste Januari 2018 8 juni
ER_6_N 28 Eerste Mei 2018 6 juni
Sparky2018 26 Eerste september 2017 18 mei



ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Bruschetta_
ClaireSophie
Sunny-91 26 Tweede eind 2017 10 januari? 1 juni eerste echo

*mocht je hulp nodig hebben, vraag het Skittle.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:32
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
18.92% gewijzigd
*ik reageer even zodat dit toppic op mijn volglijst komt*
Ik hoef niet perse in de tabel. Ik ben namelijk al gestart begin januari maar ik reageerde op het vorige topic weleens omdat daar de vraag was wie hoopte op een positieve test in maart. Dus dan hoor ik eigelijk niet thuis in dit topic :-D
Evelien, je bent gewoon welkom hoor als je dat wil! Als er hierna nog nieuwe aanmeldingen komen zijn zij wat mij betreft ook welkom :-D
Oh even kijken of ik alles nog bij kan houden dan haha. Ik zit in verschillende topics dus :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Yes present! :hello:

Wij zijn officieel ook al eind vorig jaar ergens gestart maar toch blijf ik graag meeschrijven :-D

Ik ga straks proberen om de tabel in te vullen... eerst nog even verder slapen als mn zoontje dat toelaat haha :zzz:

Oh en ClaireSophie is ook zwanger toch?
Alle reacties Link kopieren
Yes gelukt 😁
Alle reacties Link kopieren
Ja ClaireSophie is ook zwanger!
Tabel ingevuld! :-D ik denk dat ik gisteren of vanochtend mijn eisprong heb gehad. Ik voelde vanochtend vroeg steekjes in mijn onderbuik.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel zo vaak steekjes dat ik echt geen idee heb wanneer het nou bij mn eisprong hoort en wanneer niet :-?
Afgelopen donderdag had ik echt pijnlijke steken in mn onderbuik en ook veel last van afscheiding. Misschien dat mn eisprong dan toch later is geweest dan normaal? Nja we gaan het vanzelf zien...
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben ook al een tijdje langer bezig. Maar wil wel graag meeschrijven als het kan!

Met meer 'wachten' is leuker dan alleen :)

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Welkom Sparky! Gezellig dat je mee komt schrijven😁

Ik vind het ook fijn om er hier over te praten. Samen in het zelfde schuitje is gezelliger!
Ik heb precies 2 weken voor mijn nod die steken/krampen in mijn buik dus dan weet ik dat dat mijn eisprong is.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat er meerdere meeschrijven!

Ik heb vandaag mijn lh piek gemeten zowel met sensitest als de clear blue digitaal smiley. Zo blij, ik voelde het al maar dit is toch de bevestiging dat mijn lichaam zo snel weer opgestart is na de mk🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊
Alle reacties Link kopieren
Fijn Elisa!😁 en nu hopen dat je over 2 weken niet ongesteld wordt!
Alle reacties Link kopieren
Indd sunny zou een mooie zijn. Heb geljjk de datum aangepast in de tabel.

De eer aan jou sunny om als eerst volgende te testen spannnnnend
Welkom Sparky2018. Gezellig dat je mee komt schrijven!

Vorige maand heb ik vanaf dag 15 steken gehad maar die bleven echt een week aanhouden.
Ik verwacht volgende week maandag mijn eisprong dus we zullen zien..

Spannend Elisa! Goed gebruik van maken haha.
Alle reacties Link kopieren
Dankje wel allemaal.

Ik zit wel al een stapje verder aangezien ik deze maand gestart ben met een eerste ronde clomid.
( omdat mijn cyclussen telkens iedere maand verlengde.) Is het dan oke dat ik mee blijf schrijven?

@Elisa: super! Nu duimen.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk mag je mee blijven schrijven Sparky! Alleen maar gezellig😄
Hoelang was jouw cyclus?
Je mag jezelf ook toevoegen in de tabel hoor als je dat wilt.

Haha jaa aan mij de eer :lol: ik ga het testen zo lang mogelijk uit stellen.. ik verwacht dat ik 6 mei gewoon ongesteld wordt!
Alle reacties Link kopieren
@sunny ik ben gestart met : 29 tot aan 40 elke maand kwam er dagen bij. 29-30-33-34-38-40. Dat was echt niet leuk want telkens dacht ik oh ik ben overtijd! Daardoor ben ik naar de gyn geweest.
Nu mijn eerste ronde met clomid en woensdag moet ik gaan voor een echo om te zien of er eitjes zitten :)

Spannende tijd voor jou nu dan! Hopelijk raak! ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh sparky dat is balen zeg. Ik maar balen dat ik een cyclus van 35 heb na de mk. Normaal was dit ook varierend van 28 tot 33. Succes woensdag!

Sunny ik heb dat ook tegen mij zelf gezegd zolang mogelijk wachten... 😂
Alle reacties Link kopieren
Spannend Sparky! Hopelijk werkt de Clomid goed en heb je woensdag genoeg eitjes.

Ik heb ook steeds een cyclus van 37 dagen. Ik baal er echt van dat die zolang is maarja niets aan te doen. Hij wordt gelukkig niet elke ronde langer!

Haha lastig is dat hee Elisa! Ik weet ook niet of me dat gaat lukken hoor... waarschijnlijk heb ik die zaterdag al wel een testje gedaan :facepalm:
Ik denk aan jullie lieve meiden! :heart:
Op naar positieve testen in mei!

Ik ben inderdaad in verwachting, vandaag exact vijf weken.

Geen gekke kwaaltjes behalve dan dan ik het vreselijk spannend vind en bij elk pijntje in de stress schiet... :facepalm:

Elisa: wat fijn dat je lijf weer is 'opgestart' !
Tuurlijk mag je mee blijven schrijven Sparky! Spannend woensdag.. hopen dat er eitjes zitten!

Ohh sunny, wachten duurt dan lang he!

Ik houd 2 apps bij. De ene zegt vrijdag mijn eisprong en de andere maandag. Ik houd die van maandag aan. Dat was de 1e app die ik al een paar maanden bij houd en ik geloof dat die wel goed zat gezien het slijm.
Leuk weekje tegemoet dus!

@ClaireSophie, ik heb de tabel trouwens aangepast voor je! Spannend allemaal. Wanneer heb je je eerste afspraak/echo?
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig ik zie dat sommige maar enkele dagen met elkaar schelen qua de nod dag. Leuk leuk leuk.

Claire sophie nogmaals van harte en geniet er van! Ik had bij mijn zoon de 1ste de eerste 6 weken echt iedere ochtend misselijk en overgeven op het einde maagzuur. Bij mijn dochter 2de totaal geen last van, daar in tegen wel met 24 weken al last van mijn rug tot einde zwangerschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven