Uitgerekend in het voorjaar van 2019!!

17-07-2018 11:52 601 berichten
Wij zijn uitgerekend in het voorjaar van 2019! :sun:


Naam Leeftijd :duckie: Uitgerekend Afspraken Bijzonderheden
Syrinxx 35/38 2e 8 maart - Bevallen van een zoon💙
Edsheeran 27/27 1e eind maart :heart:
SRS 25/28 1e 25 maart - Bevallen van een dochter :cheer2:
Maris86 32 1e 28 maart 20-wkn echo: 12/11 :heart: Alleenstaand
lloke 32/30 2e 30 maart :heart: NIPT test = goed
Lillyn 25/28 1e 31 maart 20-wkn echo: 01/11 :heart: Dochter :cheer2:
Suze27 30/33 2e 2 april 20-wkn echo: 12/11 :heart: Dochter :cheer2:
Sfietje 29/33 2e 2 april - Bevallen van een dochter :cheer2:

Pinguin00 :hug: Mamavaneenboefje :hug: Miesje1993 :hug: Saqua :hug:

Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi :duckie: -tje uitbroeden :heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af.
Ik ben 29 en mijn man 30. We hebben al een dochtertje van 9 maanden. We wilden eigenlijk nog even wachten met een volgende, maar anderhalve maand geleden was ik per ongeluk zwanger geraakt door de spiraal heen. Helaas ging dat bij het verwijderen van de spiraal niet goed.
Nu meteen weer raak, dus ik kan mijn geluk niet op :cheer:
Hopelijk blijft deze kleine goed plakken en kan ik lekker meekletsen over misselijkheid, dikke voeten en andere ongemakken :-D
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Alle reacties Link kopieren
Hier net zwanger van nr 2. Vind het leuk om mee te lezen over hoe anderen dit ervaren. Geen idee hoe ik de tabel in kan vullen trouwens
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
is_a_bella wijzigde dit bericht op 17-07-2018 12:30
Reden: Dubbel
94.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je je gegevens in een bericht neerzet, wil ik het best voor je doen :)
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Alle reacties Link kopieren
Man en ik beiden 32 oudste is net 2 uitgerekend half maart. Echo op 24 juli dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Hoe kijk je ertegen aan dat je straks met zijn viertjes bent? Heb je geen twijfels of angst dat je straks spijt krijgt omdat je het met 3en in verhouding zo makkelijk had, kortom hoe kijk jij tegen de veranderingen aan?
Alle reacties Link kopieren
Pffff...ik vind het wel een beetje spannend, maar aan de andere kant denk ik: vroeger kregen ze wel 8 of meer kinderen, dan moet het wel te doen zijn lijkt me.
Ik denk niet dat ik spijt krijg, maar ik zie wel op tegen het eerste jaar met twee hele kleintjes. Het lijkt me best pittig.
En jij?
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat onze dochter al wat ouder is, dat we niet twee hele kleintjes hebben maar heb op dit moment nog veel angst. Ben ook bang dat onze oudste aandacht en liefde tekort gaat komen, hoewel dat heus wel mee zal vallen.

Eerlijk gezegd overvalt het me nogal. Ik merk echt dat ik flink moet wennen aan het idee.
Alle reacties Link kopieren
Oei, hoe reageert je man?
En hoe oud is je dochter?
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal !
Ik wil hier ook wel mee kletsen. Hebben net een positiefs test in handen gekregen !!
Alle reacties Link kopieren
Hey Edsheeran, welkom!!
Al een beetje van de schrik bekomen? :)
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Hoi Ladies! Ik heb vanmorgen een positieve test in handen gekregen en zou graag met jullie meeschrijven. Ik en man zijn beide 28 en we hebben al een zoontje van net 1. Kan het nog niet helemaal geloven merk ik. Heb PCOS en het was pas ronde 2. Snel raak dus. Moet het nog even op me laten inwerken merk ik haha. Heb dus vanmorgen getest en moest daarna gelijk de hele dag werken. Met de concentratie van een pinda uiteraard. Ben blij dat ik nu even rustig zit en het hier weg kan typen :lol:

Vind het erg spannend. Ook hoe dat straks dan moet gaan met 2 kinderen en idd ook qua aandacht voor de oudste. Verwacht eind maart uitgerekend te zijn.

Jullie gefeliciteerd met de zwangerschap! Dat er maar mooie, gezonde babies geboren mogen gaan worden komend voorjaar :D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het fijn om te lezen dat er meer mensen even moeten 'wennen.
Man is veel nuchterder en is blij en dochter is net 2 jaar. Weet nog van niks. Want ja hoe leg je dat uit aan een peuter en wanneer?
Ja het is toch heel wat weer ook. Je lichaam die weer gaat veranderen. Mijn vorige zwangerschap staat me nog helder voor de geest, hoe positief die ook verlopen is. Daarbij is zo'n hormonenbom ook niet niks. Als vrouw mag je het dan toch even 'doen'.

Ik zei vanmorgen tegen mijn zoontje dat hij een broertje of zusje gaat krijgen. Hij ging wel heel breed lachen naar me, maar meer omdat hij mijn stemming voelde denk ik haha :-D Was wel heel schattig.
Alle reacties Link kopieren
cookie88 schreef:
18-07-2018 20:27
Hey Edsheeran, welkom!!
Al een beetje van de schrik bekomen? :)
Een beetje. Voel wel van alles ineens. Kleine steekjes en niet misselijk maar veel speeksel vorming.
Kan het niet geloven dat het meteen raak is!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me toch slecht geslapen ! Had om half 1 honger en toen wat gegeten. Heb het de hele tijd warm gehad en over van alles zitten nadenken !
Alle reacties Link kopieren
Welkom Pandi! Wat leuk dat je zoontje zo vrolijk reageerde, haha!

Klinkt als dat je al last krijgt van hormonen, Edsheeran. Het is ook zo onwerkelijk als je zo'n positieve test hebt, terwijl je nog helemaal geen buikje hebt. Gelukkig hebben we wat maanden om eraan te wennen :)

Ik heb volgende week vakantie en ik zei dat ik dan mooi alvast de tweede slaapkamer kon gaan opruimen voor de baby :bonk: Mijn man lachte me nogal hartelijk uit.
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Jaa ik sluit ook graag aan!
Na 4 (licht) positieve testen durf ik het ook te geloven! :clap:
Morgen nog een clearblue met indicator, just to be sure. Omdat ik via een traject in het zkh zwanger ben geworden, krijg ik met 6-7 weken al een echo.
Wanneer bellen jullie de vk?
Alle reacties Link kopieren
Welkom Maris!
Ik heb de vk al gebeld, bij ons doen ze een intake met 8 weken en de agenda staat snel vol, dus dan had ik nog wat keus in tijden :)
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Leuk dat je hier ook gaat meeschrijven Maris! Welkom :D

Ik heb ook nog wat zwangerschapstesten besteld voor de zekerheid. Toch maar even kijken of ze nog donkerder worden komende week. Droomde vannacht dat ik een miskraam had. Dat slecht slapen klinkt bekend Edsheeran. Heb dus naar gedroomd, moest midden in de nacht naar de WC en had ook honger.

Heb me vandaag toch ook gelijk maar gemeld bij de verloskundige. Ook aangezien het er vaak druk is met afspraken idd. Heb nu 3 augustus een vitaliteitsecho en een week later de intake bij de VK. Best snel al! Bij mijn zoontje moesten we tot 10 weken wachten weet ik nog wel. Fijn dat het nu eerder al kan.

Hebben jullie het al aan mensen verteld? Ik vind het zo moeilijk dat ik dit nog niet met iedereen kan delen. Houd niet zo van geheimzinnig gedoe. Morgen al de eerste familie BBQ, wordt nog lastig :whoops:
Alle reacties Link kopieren
Pandi schreef:
19-07-2018 20:49
Leuk dat je hier ook gaat meeschrijven Maris! Welkom :D

Ik heb ook nog wat zwangerschapstesten besteld voor de zekerheid. Toch maar even kijken of ze nog donkerder worden komende week. Droomde vannacht dat ik een miskraam had. Dat slecht slapen klinkt bekend Edsheeran. Heb dus naar gedroomd, moest midden in de nacht naar de WC en had ook honger.

Heb me vandaag toch ook gelijk maar gemeld bij de verloskundige. Ook aangezien het er vaak druk is met afspraken idd. Heb nu 3 augustus een vitaliteitsecho en een week later de intake bij de VK. Best snel al! Bij mijn zoontje moesten we tot 10 weken wachten weet ik nog wel. Fijn dat het nu eerder al kan.

Hebben jullie het al aan mensen verteld? Ik vind het zo moeilijk dat ik dit nog niet met iedereen kan delen. Houd niet zo van geheimzinnig gedoe. Morgen al de eerste familie BBQ, wordt nog lastig :whoops:
Ik ga morgen bellen. Heel gek idee! Hopelijk kunnen we nog net voor onze vakantie. Even afwachten. Ze doen gelukkig ook avond spreekuren. Ben overdag nog al beperkt qua werk.
Wij hebben het nog aan niemand verteld. Wij gaan het waarschijnlijk wel vroeg vertellen aan ouders plus enkele goede vrienden.
Heb morgen ook al de eerste uitdaging staan !
Ik doe morgen nog 1x clearblue test en dan mail ik het zkh en bel dan denk ik ook maar de verloskundige.
Bij mij zijn er wat mensen op de hoogte dat ik 2 weken geleden een iui had. Tot nu toe gezegd dat ik door ga naar de volgende ronde. Net belde mn beste vriendin en ik heb niet opgenomen. Ik kan echt niet tegen haar liegen, maar wil ook nog heel even wachten met vertellen. Ik weet eigenlijk niet waarop ik wil wachten, maar ik denk dat ik het zelf nog niet geloof.
Heb het gisteren wel mijn ouders al verteld. Die worden eind januari opa en oma omdat mijn zusje zwanger is, dus ik gaf ze een opa en oma voorleesboekje en vertelde ze dat ze met een beetje geluk 2 maanden later weer opa en oma worden. Mijn moeder was stomverbaasd dat je met 4 weken al kunt testen. 'Vroeger...........'
Verder zijn ze heel blij maar ook nog wat voorzichtig, net als ik.
Ik vind het jammer dat moeders voor moeders een vakantiestop heeft. Na hun vakantie ben ik zelf nog weg en kan ik nog 1 of 2 weken inleveren l. Dat vind ik denk te kort..
Alle reacties Link kopieren
maris86 schreef:
19-07-2018 21:10
Ik doe morgen nog 1x clearblue test en dan mail ik het zkh en bel dan denk ik ook maar de verloskundige.
Bij mij zijn er wat mensen op de hoogte dat ik 2 weken geleden een iui had. Tot nu toe gezegd dat ik door ga naar de volgende ronde. Net belde mn beste vriendin en ik heb niet opgenomen. Ik kan echt niet tegen haar liegen, maar wil ook nog heel even wachten met vertellen. Ik weet eigenlijk niet waarop ik wil wachten, maar ik denk dat ik het zelf nog niet geloof.
Heb het gisteren wel mijn ouders al verteld. Die worden eind januari opa en oma omdat mijn zusje zwanger is, dus ik gaf ze een opa en oma voorleesboekje en vertelde ze dat ze met een beetje geluk 2 maanden later weer opa en oma worden. Mijn moeder was stomverbaasd dat je met 4 weken al kunt testen. 'Vroeger...........'
Verder zijn ze heel blij maar ook nog wat voorzichtig, net als ik.
Ik vind het jammer dat moeders voor moeders een vakantiestop heeft. Na hun vakantie ben ik zelf nog weg en kan ik nog 1 of 2 weken inleveren l. Dat vind ik denk te kort..
Waar heb je dat gelezen dat ze een vakantie stop hebben ? Ik heb ook wat informatie aangevraagd en ze bellen me morgen terug ! Wil graag mee doen met moeders voor moeders
Edsheeran schreef:
19-07-2018 21:41
Waar heb je dat gelezen dat ze een vakantie stop hebben ? Ik heb ook wat informatie aangevraagd en ze bellen me morgen terug ! Wil graag mee doen met moeders voor moeders
Hier: https://www.moedersvoormoeders.nl/over- ... ze-in.html

Laat je even weten wat ze zeiden? Anders probeer ik het ook gewoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven