We durven het toch aan!

13-08-2018 12:43 1214 berichten
WieGeschiedeniskinderen?Zwanger?
zininzomer3 miskramen3 kinderen JA ud 15 juni 2019
honing2 miskramen, 1 zwangerschapsafbrekingnog geen kinderenja, van een MEISJE! ud 6 maart 2019
Lente18zwangerschapsafbreking, 3 miskramen2 kinderen, jongensja, van een JONGEN ud 13 april 2019 d
Thisisme2 miskramen 2 kinderen, jongensja van een JONGEN! ud 21 maart 2019
Angel4 miskramen1 kindja van een JONGEN ! ud 27 februari 2019
Deedee19891 miskraam1 dochterja van een JONGEN ! ud 11 maart 2019
Na veel te hebben meegemaakt gaan we er voor, ons 1e, 2e, 3e, of 4e kindje.
Spanning, angst, onzekerheid, ongeduld en een blij gevoel wisselen elkaar voortdurend af..

susie :heart: :hug:
anoniem_344815 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 13:20
31.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Present.

Thanks voor het maken thisisme
Alle reacties Link kopieren
Fijn dank je wel Mijn UD is 6 Maart
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Top gedaan thisisme.

Voor de dames die morgen een echo hebben; good luck en hopelijk weer een prachtig bewegende pixel op beeld :sun:
aarrghhh wat ben ik nerveus zeg... Ineens kramp in mn onderbuik, zeurende lage rugpijn.. Ik hoop zo dat we morgen weer mooi nieuws hebben, ik hoop dat ik n beetje kan slapen..

Tot morgen!!
Alle reacties Link kopieren
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Alle reacties Link kopieren
Succes thisisme ik duim voor je. Ik heb ook weleens krampen en lage rugpijn gehad hoeft niks te betekenen.

Hier ook rot geslapen stiekem wel zenuwachtig voor de echo.
jaa ik ook slecht geslapen! ik ben begin vd middag aan de beurt.. jij?
Ik duim ook voor jou! 🍀

tot later vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Succes (en ook sterkte met die zenuwen) dames! Ik duim voor jullie! :hug:

Ik ben gisteren ongesteld geworden. Plots veel eerder dan normaal (had een cyclus van 30 dagen voor de laatste miskraam) want 25 dagen.
Misschien volgende keer eens kijken of ovulatietesten meer duidelijkheid brengt.

Ps goed gedaan dit nieuwe topic 👍🏻
Alle reacties Link kopieren
Balen zinzinzomer had het je zo gegund

Thisisme ik mag om 2 uur
Alle reacties Link kopieren
Succes thisisme en angel !
Ik heb vanmorgen bloed laten prikken voor de nipt. Ik zit in de trident 1 studie , dus op indicatie Dan wordt alles bepaald , je kan dan niet kiezen tussen wel of geen nevenbevindingen
Ben nu bijna 11 weken maar de misselijkheid lijkt wel erger te worden
Vannacht de halve nacht wakker gelegen
Uiteindelijk hielpen wat crackers en cola Vanmorgen weer enorm misselijk Echt vervelend maar wel een goed teken hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen bloed prikken oa voor de nipt. Hier moet ik hem sel betalen zit in de andere studie. Hoeveel buisjes zijn die nipt test? Ik moet er nuchter zijn vanwege de suiker die geprikt word. Zo geen zin in maar ja het moet.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer, zininzomer! Hier ook een wisselende cyclus ( ei tussen 14 en 20 ste cyclusdag) dus ik vond ovulatietesten wel heel fijn. We gaan weer voor je duimen in de aankomende ronde!

Angel en thisisme, ik ben plaatsvervangend nerveus! Nogmaals succes!! Moet goed komen!!

Ik moet me nog nader inlezen als het om de nipt gaat lees ik ( die studies ed zeggen me echt niks o_o ). Spannend voor jullie. Hopelijk volgt de uitslag snel!

Vanochtend nog heel suf zo’n clearblue test met indicator gedaan. Ergens bang dat er opeens korter zwanger op stond ofzo :facepalm: . Maar dat was niet het geval. Koffie kreeg ik niet weg vanochtend. En mijn linkerborst prikt heel erg :-O$ . Het klinkt idioot maar kom maar op met die kwaaltjes!
Alle reacties Link kopieren
Je kan niet zelf kiezen wat betreft de nipt. Je zit in trident 2 , die je zelf betaalt En alleen trident 1 is op medische indicatie door een arts
Het is 2 buisjes maar moest er 8 ! Want er werden meteen andere dingen geprikt ! En dat terwijl ik kots misselijk was
Hebben jullie daar ook zoveel last van?
Alle reacties Link kopieren
Dan zal ik er ook wel stuk of 8 krijgen. Ik moet ook andere dingen prikken. Hopelijk val ik niet flauw al een keer eerder gehad toen ik er zoveel moest.

Hier ook kotsmisselijk en als ik slecht slaap is het erger. In de avond erger als in de ochtend. Ik slik wel emesafene erbij.
meiden :flirting:

zooooo blij!!! mini gezien :jump: Ik ben 8 a 9 weken, hij kwam uit op 8.5 a 8.6 maar termijn echo is bepalend. Die hebben we 30 augustus :heart:

Tot 34 weken mag ik na de termijn echo weer eerste lijn controles met tussendoor 3 groei echos :heart:

De NIPT zoals jullie omschrijven zegt mij ook nog niks. Moet ik me ook nog in verdiepen.

Wat ben ik opgelucht zeg :love:

Angel jij bent nu aan de beurt!!

Honing hier met vlagen ook erg misselijk. Bij de alle zwangerschappen die goed gingen wel alleen wel 3x anders :biggrin:

lente :proud: kwaaltjes rullezzz :lol:

zininzomer testjes doen kan idd heel handig zijn. ik vond sensitest fijn.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn Thisisme, je zag dus een Thisismini :D Lekker ver al hoor! Bij die statistieken site stond ook dat de kans dat het nu goed gaat wel heel groot is he? Wat zou je uitgerekende datum zijn als de termijn klopt?

Ik duim nog voor je Angel! Je bent al wel geweest, zie ik nu ik een beetje terugscroll...
Alle reacties Link kopieren
Thisisme wat fijn :jump: :blob: :hello:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook kleintje gezien. Hartslag van 161 bpm. Ik ben 2 dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum word 27 februari. Ik ben morgen gewoon 12 weken :jump: kleintje was lekker druk aan het spartelen.

Thisisme gefeliciteerd met de goede echo. :cheer: :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ook voor Angel :cheer2: :jump: :blob:

Wat gaat de tijd snel zeg; angel al bijna uit het eerste trimester en thisisme op bijna 9 wk! Gaat vast niet zo snel bij mij :bonk: ( eerst überhaupt maar een goede echo).

Nou meiden, ik hoop dat de onzekerheden en angst langzaam plaats maken voor vertrouwen. Op naar de 40 wk :high5:
Alle reacties Link kopieren
Super meiden !!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het topic gevonden hoor Honig14.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Gister had ik een mooie termijnecho met 10 weken, er is gekeken of er geen extra vocht te zien was en het zag er allemaal goed uit. Toch wel enigszins opgelucht nu. Steeds een stapje dichterbij, uitgerekende datum is 15 maart.

PS; ik hoef niet in de tabel.


Dit is mijn geschiedenis;
Vruchtbaarheidstraject, zwanger na ovulatie inductie, vanaf de termijnecho slecht nieuws, teveel vocht rond het kindje, met 12 weken vlokkentest en paar dagen later was het hartje gestopt.

Nu jaar later tweede zwangerschap, spontaan ontstaan.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Susieflower :cheer: . Deze hobbel is weer genomen. Elke keer weer een stapje vooruit.

Ik ga langzaam maar eens aanstalten maken richting de gyn. Kwalen nemen toe. Ben gammel en misselijk.

Hoe is het met de andere dames?
Ja de Thisismini haha

ALs mijn berekening klopt, dan is mijn uitgerekende datum 22 maart. Ik ben erg benieuwd.

Angel :jump: 12 weken, yeahh!! Wat fijn zeg. Blij dat deze termijn erop zit?

Yes SusieFlower wat een mooi nieuws.

Ik ben me aan het inlezen etc betreft NIPT. Ik zie de verschillen met de combinatietest nog niet heel erg. Behalve dat als je een 'positieve brief krijgt' met dat er niets is gevonden het 99.9% betrouwbaar is, als er wel iets gevonden wordt is het toch hetzelfde als de combinatietest? 25% kans dat het slechts in de placenta zit en je kindje wel gezond is. Dit is vervolgens bijna niet uit te zoeken en zitten risico's aan. Ik vind het best lastig hoor, al denk ik dat ik wel wil weten of het goed zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven