zwanger?

18-10-2018 00:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke ik heb dus een groot probleempje,
Vorige week dinsdag sex gehad met mijn ex ( toen tevens niet mijn ex) en ben mijn pil donderdag ,vrijdag, zaterdag en zondag vergeten in de eerste week van mijn pil, Nu ben ik dus heel bang dat ik zwanger ben , hoe groot is die kans?
Alle reacties Link kopieren
100%. Gefeliciteerd. En een pil die je niet slikt, werkt niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hoe kan je m nou 4 dagen vergeten :facepalm:
Dus op dag 5 de pil vergeten. Dan moet je wel een vroege eisprong hebben om zwanger te raken, maar het kan. Helaas kun je op dit moment niets anders doen dan afwachten.

Ps pas als je weer zeven dagen achtereen de pil slikt ben je opnieuw beschermd, dus mocht je je ex toevallig weer tegenkomen, zorg dan dat je een condoom gebruikt.
inspiratieloosxx schreef:
18-10-2018 00:32
Oke ik heb dus een groot probleempje,
Vorige week dinsdag sex gehad met mijn ex ( toen tevens niet mijn ex)
Ik neem aan dat je hier het woord overigens bedoeld. Tevens betekend daarbij, eveneens of tegelijk, iets in die trant. Het komt nu een beetje over alsof je seks hebt gehad met je ex en daarbij ook nog met een niet ex ;)

Maar goed, de kans dat je zwanger bent is er zeker. Die pil heeft zijn werk niet gedaan uiteraard. Ik vind het wel apart dat je 4 dagen lang de pil vergeet. Dit lijkt me dus sowieso geen goede anticonceptie voor je. Daar zou ik goed naar kijken als ik jou was. En verder is het afwachten. Ik zou voor nu de pil ook niet meer nemen deze cyclus en de menstruatie afwachten. Mocht die uitblijven, kan je een test doen. Wordt je wel ongesteld, kan je op de eerste dag van je menstruatie weer beginnen met een nieuwe strip.

Voor dit soort vragen is overigens een centraal topic : zwanger/het-algemene-ben-ik-zwanger-of- ... /389692/38
Alle reacties Link kopieren
Doe een test over een week. En stap over op een anticonceptie middel die je niet dagelijks moet slikken.
Doe eens gek en lees in de bijsluiter hoe je de pil dient te gebruiken.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 07:41
3.40% gewijzigd
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
een 'groot probleempje' zucht
https://www.zorgkaartnederland.nl/abortuskliniek
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-10-2018 08:17
een 'groot probleempje' zucht
https://www.zorgkaartnederland.nl/abortuskliniek
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven