Vergeetachtigheid behandeling IVF/ICSI

10-12-2018 18:20 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Op dit moment zitten mijn vriend en ik volop in onze eerste ICSI behandeling.
De bijwerkingen vallen mij tot nu toe reuze mee, echter merk ik wel dat ik behoorlijk vergeetachtig ben. Heel vervelend, voor mijzelf maar ook voor mij (werk)omgeving.
Ik kan weinig hierover vinden of het echt door de hormonen komen... hebben meer dames hier last van?

Groetjes!
Ja hoor! En of t nou door de hormonen komt of de 'stress' vd behandeling sommige dingen gaan opeens langs me heen ;) Mocht je nou erg veel last hebben, bel even de behandelend arts... Hebben vast een goed antw
Herkenbaar en toen ik een zwanger was na ICSI I werd het niet veel beter en t geheugen is daarna ook nooit meer helemaal teruggekomen. Ik moet dingen echt opschrijven anders vergeet ik het.
Tijdens de ICSI behandeling geen last van gehad, maar nu ben ik 31 weken zwanger en word het steeds erger. Als dingen niet op mijn boodschappenlijstje staan vergeet ik ze echt gewoon. Ook al zijn het dingen die ik altijd standaard mee neem. Ik ben ook veel warriger. Dat merk ik nu echt op mijn werk. Gelukkig vind niemand het erg, maar ik vind het zelf vervelend. Maar aangezien ik verder geen kwalen heb en ik sowieso heel dankbaar ben voor deze zwangerschap neem ik het voor lief.

Veel succes met de behandeling trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven