Zwanger worden vanaf februari 2018 deel 2

23-12-2018 17:07 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic, daar de oude TO weg is en de OP qua tabel e.d. niet bereikbaar is.
Inmiddels zijn er dames bevallen en een paar zwanger en we zetten graag ons verhaal door.

Uitgerekende lijst
NicknameUitgerekendBijzonderhedenHoeveelste kindje?
Yourlocalhero18-01-2019GBS Posi dus bevallen met infuus, medisch ivm astma.3e kindje
Vera9919-07-2019
Al bevallen lijst
NicknameBevaldatumBijzonderhedenHoeveelste kindje
Daanstje10-11-2018 Langzaam werkende schildklier en met de bevalling langdurige gebroken vliezen en een ingeleide bevalling. 1e kindje
Gioia
yourlocalhero wijzigde dit bericht op 13-01-2019 16:04
68.77% gewijzigd
Gezien! Iedereen hele fijne feestdagen gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Cin88 schreef:
23-12-2018 19:15
Gezien! Iedereen hele fijne feestdagen gewenst!
Jij ook !! Geniet ervan.
Ik ga de tabel vd week even trachten te plaatsen :-) met enkel de actieven er in.
Alle reacties Link kopieren
Present!
Fijne dagen iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ook gezien! YLH nog nieuwe ontwikkelingen? Sterkte en succes met de laatste loodjes!
Alle reacties Link kopieren
@vera nope rustig hier, inleidingsdatum staat. Alleen ben nu ziek :-( echt megaleuk.
Alle reacties Link kopieren
Ahh balen zeg... Hopelijk ben je genoeg opgeknapt voor de inleiding.
Manlief is hier ook ziek.. Hopelijk wordt baby niet ziek...
Alle reacties Link kopieren
Daanstje schreef:
26-12-2018 22:55
Ahh balen zeg... Hopelijk ben je genoeg opgeknapt voor de inleiding.
Manlief is hier ook ziek.. Hopelijk wordt baby niet ziek...
Ik duim mee voor je..niets is zo zielig als een ziek kind :-(
En ik hoop het ook maar gelukkig heb ik nog even..
Ik denk ook dat het zeer slecht slapen er mee vandoen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb jullie weer gevonden!

Iedereen een leuke kerst gehad?

Beterschap YLH, slecht slapen helpt inderdaad niet, dan word je veel sneller ziek helaas.

Wij hadden een gezellige kerst, voor het eerst met onze dochter :heart: Lekker bij familie geweest beide dagen, en de baby heeft zich voorbeeldig gedragen. We konden zelfs ongestoord eten, terwijl ze thuis altijd begint te huilen op het moment dat het eten op tafel komt. En ik was bang dat het te druk voor haar zou zijn maar ze heeft gewoon lekker geslapen vannacht, dus dat lijkt mee te vallen!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Hoi allemaal.
Hier even een ego-post van mij. Hopelijk hebben jullie fijne feestdagen gehad!

Ik ook wel wat betreft eten en gezelligheid, alleen...zaterdag had ik een positieve zwangerschapstest in handen tot mijn verbazing (2 dagen overtijd). Helaas was de pret maar van korte duur want op 1e kerstdag testte ik in de ochtend negatief en rond de middag kwamen de krampen en begon ik te vloeien. Daarna ook alleen maar negatief getest. Achteraf gezien was ik de laatste twee weken ook behoorlijk zwanger want ik had best wel gezwollen en gespannen borsten, was ik heel snel moe, en in de avonden was ik vaak niet lekker/misselijk wat ik toen toeschreef aan een virusje.

Hoewel ik er niet echt bewust mee bezig was steekt het nu wel een beetje. Het is dan de tweede vmk (of mislukte innesteling) dit jaar. Hopelijk volgend jaar meer geluk.
Alle reacties Link kopieren
Owjeetje, balen Cin! Het lijkt me dat je nogal heen en weer geslingerd wordt tussen emoties zo!

YLH, duimen maar dat je weer beter slaapt, dat doet wonderen!

Heerlijk Gioia! Fijn dat het zo goed is gegaan!

Wij hebben ook fijne dagen gehad. De kleine is ook lekker mee geweest, maar wel bewust veel in de draagdoek gehad om prikkels en mensen die aan hem willen zitten te beperken.
Helaas ben ik nu ook ziek, net als een groot deel van de familie... Er was één zieke dreumes eerste Kerstdag en die lijkt iedereen aangestoken te hebben.
Mijn moeder is de kleine op wezen halen want wij konden allebei niet meer dan naar de wc rennen :/
Vooralsnog slaapt de kleine alleen maar veel, hopelijk ontspringt hij de dans verder...
Alle reacties Link kopieren
Ah Cin dat is naar zeg! En dan ook nog met kerst, wat een vervelende timing. Ik begrijp goed dat het steekt, zeker omdat je al positief getest had. Ik hoop voor je dat het nieuwe jaar je meer geluk brengt :redrose:

Beterschap Daanstje, lekker zo'n kleintje die de halve familie aansteekt... Hopelijk ontspringt jullie eigen kleintje de dans!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Dankje Gioia en Daanstje, ja dat was behoorlijk pittig, zeker omdat het deze kerst mijn beurt was om twee dagen eten te verzorgen voor de hele familie. Ik was tamelijk gesloopt. Gelukkig duurt dit jaar niet meer zo lang.

Fijn dat jullie een leuke kerst gehad hebben. Lijkt mij wel speciaal zo met zo’n kleintje 😊.

Beterschap Daanstje en YLH! Hopelijk zijn jullie er snel vanaf.

Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
@cin jeetje meis :-( ik voel als behoorlijke emo traantjes komen niet eerlijk :-(

En ik ben weer tamelijk fit dus dat scheelt.
Aan het aftellen hier.
Alle reacties Link kopieren
Cin, wat een rollercoaster moeten de afgelopen dagen voor je zijn geweest! Dat het nieuwe jaar jullie alleen maar mooie dingen mag brengen!

YLH fijn dat je weer fit bent! Lekker genieten nog van het kleintje in je buik!

Daanstje, beterschap! Het gaat weer flink rond merk ik ook in mijn omgeving. Zelf nu een beginnende keelpijn en snotterig, dus ik ben ook aan de beurt...

Gioia, dat klinkt als fijne dagen! Alles goed met de kleine meid en al een beetje een goed ritme gevonden?

De kerstdagen zijn wij goed doorgekomen, en we hebben het blije nieuws gedeeld met de ouders, zussen, broer en aanhang, die allemaal heel verrast en superblij waren! Bij het ene diner waar ook nog andere familie was, heb ik de excuses gebruikt van het niet lusten van bepaalde dingen, vol zitten en het nog moeten autorijden. Dus die hebben niks doorgehad denk ik. ;)
Verder op de verkoudheid na geen klachten. Volgende week termijnecho, ben zo benieuwd!
Dankjewel Vera! De lieve reacties van jullie doen mij goed 😊.

Ah leuk om zo te vertellen met kerstdagen. Maakt het denk ik extra speciaal. Er heerst een griepvirusje geloof ik. Ik heb net met de boodschappen maar flink wat vitamine C producten ingeslagen. Hopelijk gaat het ons ook voorbij. Ook voor jou beterschap met de verkoudheid! :)
Alle reacties Link kopieren
Straks maar eens de computer gebruiken om een tabel te maken.

De hele dag zeer veer voorgerommel gehad..uiteindelijk is het nu weer rustiger. Nog flink veel rust gehad en daardoor kan ik nu weer niet slapen. Heb van 22u tot na 0.00 geslapen en nu steeds korte hazeslaapjes..maarja niets aan te doen hoort erbij.

Gelukkig is de zwangerschapsgroepapp die ik heb nog enigzins wakker...eentje ligt nu as we speak in het zh in semi bevalling modus na gebroken vliezen dus we volgen eens wat er daar gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, niet leuk Cin! Dikke knuf.

Hier ook geen nieuws :(

Mijn man lijkt de zwangerschapswens te sarborteren (zoekt ruzie in mijn vruchtbare dagen, en als ik dan hap, wil hij geen seks 'want we hadden ruzie'). Is nu een paar keer voorgekomen, en twee weken geleden weer. Maar 1 keer seks gehad. Boeit hem blijkbaar niet dat ik elke maand hiervan (letterlijk en figuurlijk) een klap krijg. Nog 1 keer en ik stop er mee. En ook met hem. Bah, wat is dat naar zeg.
Alle reacties Link kopieren
@pingewingel serieus...dan zou hij de deur al hebben gezien, weet je ook waarom? Is het spanning?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een vermijdende persoonlijkheidsstoornis en extreme angst rondom life events. Hij geeft zelf aan dat hij denkt dat als ik eenmaal zwanger ben (maar hoe je dan zwanger raakt zonder seks te hebben is mij dan weer een raadsel), hij deze 'hobbel' over is. Ondertussen begin ik onwijs aan hem te twijfelen, en het woord scheiding is de afgelopen weken ook meermaals vanuit mijn kant gevallen (net als het woord (on)betrouwbaarheid).

Nu kijken of mijn vertrouwen nog te lijmen is. Maar no way dat ik pogingen tot zwanger worden op pauze ga zetten voor hem. Het is erop of eronder. Als het weer gebeurt, zie ik dat als dat hij geen kinderwens heeft, en mij aan het lijntje heeft gehouden. Zit er maar 1 ding op: scheiden en of BAM moeder worden (gezien mijn leeftijd) of de gok nemen of ik een leukere man ga tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
Pingewingel schreef:
03-01-2019 17:00
Hij heeft een vermijdende persoonlijkheidsstoornis en extreme angst rondom life events. Hij geeft zelf aan dat hij denkt dat als ik eenmaal zwanger ben (maar hoe je dan zwanger raakt zonder seks te hebben is mij dan weer een raadsel), hij deze 'hobbel' over is. Ondertussen begin ik onwijs aan hem te twijfelen, en het woord scheiding is de afgelopen weken ook meermaals vanuit mijn kant gevallen (net als het woord (on)betrouwbaarheid).

Nu kijken of mijn vertrouwen nog te lijmen is. Maar no way dat ik pogingen tot zwanger worden op pauze ga zetten voor hem. Het is erop of eronder. Als het weer gebeurt, zie ik dat als dat hij geen kinderwens heeft, en mij aan het lijntje heeft gehouden. Zit er maar 1 ding op: scheiden en of BAM moeder worden (gezien mijn leeftijd) of de gok nemen of ik een leukere man ga tegenkomen.
Ik heb ook een stoornis in het cluster C maar daar is dat er echt geen van, dus ik snap hem slecht.
Het gevoel van jou kant wel zeker :heart:
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
03-01-2019 17:15
Ik heb ook een stoornis in het cluster C maar daar is dat er echt geen van, dus ik snap hem slecht.
Het gevoel van jou kant wel zeker :heart:
Het enige wat we zeker weten, is dat hij geen autisme heeft. Zijn diagnosetraject waar vermijdend uitkwam vond ik een lachertje (in een normale therapiesessie van een uur door een GZ psycholoog (die dus niet eens een diagnose mag stellen). Ik zie ook trekken van cluster B bij hem. Zijn leven loopt op het moment ook totaal niet zoals hij wil, dus ik begrijp wel ongeveer waar hij vandaan komt, ik accepteer het alleen niet. Maar hopelijk heeft hij nu het licht gezien.
Alle reacties Link kopieren
Pingewingel schreef:
03-01-2019 18:07
Het enige wat we zeker weten, is dat hij geen autisme heeft. Zijn diagnosetraject waar vermijdend uitkwam vond ik een lachertje (in een normale therapiesessie van een uur door een GZ psycholoog (die dus niet eens een diagnose mag stellen). Ik zie ook trekken van cluster B bij hem. Zijn leven loopt op het moment ook totaal niet zoals hij wil, dus ik begrijp wel ongeveer waar hij vandaan komt, ik accepteer het alleen niet. Maar hopelijk heeft hij nu het licht gezien.
Ik duim mee ❤
En agh mijn diagnose wordt na de emdr ook verwijdert let maar op.
Ai vervelend Pingewingel. Lijkt mij een lastige situatie. Ik zou dat gedrag van hem ook niet accepteren. Ik wens je veel wijsheid toe en uiteraard ook een dikke knuffel terug ❤️
Alle reacties Link kopieren
Ah nee, wat enorm vervelend zeg Pingewingel! Wat moet jij je rot en alleen voelen... Knuffel voor jou! En groot gelijk dat je voor jezelf kiest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven