Leren windsurfen

17-04-2018 15:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello. Weet iemand misschien een goede organisatie die windsurf lessen aanbiedt?

Ik ben een absolute beginner dus daar moet het wel geschikt voor zijn. Bestemming maakt me niet heel veel uit, Canarische eilanden, Griekenland, Spanje, Italië allemaal goed.

Of heeft er iemand ervaring met zelf naar een populaire locatie gaan en daar ter plekke lessen regelen?
Ik zou in Nederland eerst lessen nemen en dan als je het al een beetje kan pas een vakantie boeken om het lekker in de zon te doen. Het is zo veel leuker als je het onder de knie hebt. Ik denken dat je dan veel meer plezier uit een dure vakantie haalt dan als je als echte beginner gaat. Is dat een optie?

(Geen ervaring met het buitenland overigens, maar in mijn jeugd meerdere vakanties op zeil en surfscholen doorgebracht in Nederland)
Alle reacties Link kopieren
Ja eerst in Nederland leren zou beter zijn maar ik heb twee weken vrij in mei dus wil dan eigenlijk al gaan, liefst dan naar een zonnige en gezellige plek. En het geld vind ik niet zo belangrijk, zoek vooral een leuke en goede plek voor beginners.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan elke zomer naar de Franse westkust daar is op elke hoek een surfschool mijn zoons hebben daar leren surfen met jaartje of 6
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
22-04-2018 18:07
Wij gaan elke zomer naar de Franse westkust daar is op elke hoek een surfschool mijn zoons hebben daar leren surfen met jaartje of 6
.
Is dat ook windsurfen of is dat brandingsurfen ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
22-04-2018 19:48
.
Is dat ook windsurfen of is dat brandingsurfen ?
Beide Google eens op surfcamp
Moliets
Hossegor
Vieux bouceau
Seignosse
Mimizan
Biarritz maar dat is de duurste badplaats van westkust
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen naar Tarifa voor een week! In een (volgens mij) heel leuk huis waar ze ook yoga lessen geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven