Vakantie in Chamonix

18-07-2018 10:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan bijna op vakantie naar Chamonix. Nooit eerder geweest. Ben benieuwd of er meer mensen zijn geweest. Hebben jullie tips voor uitstapjes? Wij hoorden al van de gletsjer, leek ons sowieso leuk!
Waren de reisfolders op?
8102 schreef:
18-07-2018 10:33
Waren de reisfolders op?
Nee. Vriendelijkheid blijkbaar wel.
Alle reacties Link kopieren
Het is mooi daar maar reken op grote drukte als je de Aiguille du Midi op gaat (en het is onwijs duur), supermooi uitzicht dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
18-07-2018 10:36
Nee. Vriendelijkheid blijkbaar wel.
:hihi:
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
mayou schreef:
18-07-2018 10:42
Het is mooi daar maar reken op grote drukte als je de Aiguille du Midi op gaat (en het is onwijs duur), supermooi uitzicht dat wel.
Dit en bovendien niet geschikt voor jonge kinderen en mensen met oorproblemen. De trein naar de gletsjer is zeker de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er vorige maand geweest, ik vond het geweldig mooi!

Aiguille de Midi was toen dicht ivm onderhoud, maar zou nu weer open moeten zijn.

De kabelbaan ‘aan de overkant’, Le Brévent, toen wel gedaan, kostte geloof ik ongeveer 32€ pp, en je gaat dan in 2 keer omhoog. Op het eindpunt ligt een geweldig panorama restaurant met uitzicht om de Mont Blanc en de gletsjer.

Chamonix zelf vond ik een heel leuk stadje met veel winkels en restaurantjes. Wel vrij prijzig, maar ja dat is te verwachten in Chamonix. Toch zijn er ook restaurant met heel betaaldbare prijzen voor bv een plat du jour!

In de omgeving zijn veel outdoor activiteiten te doen: parapente, mountainbiken, trekking en rafting!

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven