Tips oostenrijk/Karintië

11-12-2018 14:24 11 berichten
We zijn op dit moment druk met het zoeken naar een leuke vakantie voor zomer 2019. We willen (voor t eerst in de zomer) naar Oostenrijk en nu lijkt Karintië ons erg mooi. Wat we zoeken, lijkt niet makkelijk, maar misschien heeft iemand hier een goede tip.
Wat willen we;
- vlak aan een meer (dus dat je er naar toe kan wandelen)
- camping (met bv stacaravans) of appartement met zwembad.

Liever geen hotel. Animatie etc vinden we niet belangrijk.
Wie helpt ons?
Schluga camping in Hermagor is dan een aanrader! Ik ben er vaak geweest en blijft leuk :) Kijk maar op de website!
Oostenrijk is leuk!
Wij vonden Portschach erg mooi. Je zit heel centraal, vlakbij Klagenfurt en de snelwegen. Koop een Kartinthiecard voor voordeel in atractieparken en kabelbanen enzo.
Wienie25 schreef:
11-12-2018 14:27
Schluga camping in Hermagor is dan een aanrader! Ik ben er vaak geweest en blijft leuk :) Kijk maar op de website!
Bedankt voor je tip. Ik kijk meteen even maar snap de website niet helemaal. .Zijn t 2 campings? Schluga camping hermagor en natuurpark Schluga see camping?
Welke bedoel jij?
kaatje71 schreef:
11-12-2018 14:46
Bedankt voor je tip. Ik kijk meteen even maar snap de website niet helemaal. .Zijn t 2 campings? Schluga camping hermagor en natuurpark Schluga see camping?
Welke bedoel jij?
Ze zijn van dezelfde eigenaar, ze zijn beide leuk! Als je op de ene camping zit mag je ook gebruik maken van de voorzieningen van de andere camping. De ene zit dichter bij het meertje, de andere heeft een mooi sauna en zwembad complex. Net wat je wilt :)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, ook wij willen van de zomer naar Oostenrijk/Karintie. Schluga camping ziet er leuk uit. Degene waar de huur accommodaties zijn zit daar ook het zwembad?
Noalien schreef:
11-12-2018 15:44
Ik lees mee, ook wij willen van de zomer naar Oostenrijk/Karintie. Schluga camping ziet er leuk uit. Degene waar de huur accommodaties zijn zit daar ook het zwembad?
Bij allebei zit een zwembad en volgens mij ook bij allebei huuraccommodaties, dus dan moet je even goed kijken!
Wienie25 schreef:
11-12-2018 16:03
Bij allebei zit een zwembad en volgens mij ook bij allebei huuraccommodaties, dus dan moet je even goed kijken!
Bedankt voor deze tip! We hebben geboekt. We gaan naar schluga see camping!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is de omgeving en de bereikbaarheid van Schluga camping? Ziet er geweldig uit, maar ik ben geen held in rijden in de bergen. Dus geen smalle, steile, bochtige weggetjes.
Alle reacties Link kopieren
Geojuf67 schreef:
01-01-2019 23:45
Hoe is de omgeving en de bereikbaarheid van Schluga camping? Ziet er geweldig uit, maar ik ben geen held in rijden in de bergen. Dus geen smalle, steile, bochtige weggetjes.
Deze campings zijn prima te bereiken. Ik ben niet op deze campings geweest, maar er deze zomer vaak langsgereden. De wegen in Oostenrijk zijn prima.
kaatje71 schreef:
17-12-2018 21:26
Bedankt voor deze tip! We hebben geboekt. We gaan naar schluga see camping!
Ik zie je reactie nu pas, maar wat leuk! Wie kom ik je wel tegen deze zomer, wij gaan ook weer :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven