Tips Miami

16-04-2019 11:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey :)

Ik ga deze zomer naar Miami!! mijn grote droom die uit komt :)

Iemand die goede tips heeft voor leuke activiteiten, restaurants, bezienswaardigheden?
Alle reacties Link kopieren
Ga je alleen naar Miami?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor voorstelling heb je van Miami dat het je grote droom is die uitkomt?

En blijf je in Miami of ga je andere plekken in Florida bezoeken?
amarna wijzigde dit bericht op 16-04-2019 12:25
30.32% gewijzigd
Ik zou een auto huren en op z'n minst heel Florida door roadtrippen. Voor Miami heb ik geen tips, maar Crystal River vond ik gaaf (kun je met manatees snorkelen)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de weg naar Key West heel mooi! En wij waren naar de Everglades, ook gaaf met de alligators die je daar tegenkomt!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
16-04-2019 12:25
Ik zou een auto huren en op z'n minst heel Florida door roadtrippen.
Eens! Florida is erg geschikt voor roadtrippen. De pretparken van Orlando, Cape Canaveral, de Everglades, de Keys (mooie weg naar Key West!) en dan eindigen in Miami...

Maar je vroeg om tips voor Miami zelf:
- boottocht maken
- dag strandhangen
- ergens een sportwedstrijd bijwonen
- wandelen over Ocean Drive (vond ik zelf niet heel erg bijzonder, wel mooie gebouwen)
- wandelen door de rest van het art-deco gebied
- Wynwood
- winkelen
malibu82 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 19:19
0.34% gewijzigd
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Deze boottocht had ik gedaan als ik naar Miami was geweest:
http://www.thrillermiami.com/index.html
Alle reacties Link kopieren
Mij trekt Miami helemaal niet, wat lijkt je er zo leuk aan TO?

Ik zou ook verder doorrijden, de Everglades en Florida Keys en het snorkelen met de Manatees wat Redbull noemt lijkt me wel heel gaaf.
Orlando is natuurlijk ook leuk als je van pretparken houdt.
En St. Augustine is een sfeervol plaatsje en de oudste nog steeds bestaande Europese nederzetting in de USA.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een rondreis door Florida gedaan. Eens met bovenstaande tips daarover.

We landen in Miami en hadden de volgende dag 1,5 dag in Miami. En dat bleek voldoende voor ons. We vonden het niet “wauw” ofzo. Natuurlijk: superleuk om eens geweest te zijn, maar ik zou er geen week willen zitten eigenlijk. Er is veel meer leuks in de omgeving (of heel Florida) te bekijken !

Terug naar Miami zelf: we hebben getwijfeld of we zo'n hopp-on-hopp-off bus zouden doen maar uiteindelijk niet gedaan. Wij hadden foldertjes van die hopp-bus en wij hebben zelf nagenoeg dezelfde route gereden, in een iets andere volgorde maar goed. Dus wij hebben niet echt het gevoel iets belangrijks gemist te hebben ofzo. Gezien = gezien.

Leuke stops:
- Holocaust Memorial
- Coral Gables en Little Havanna i
- Bayside Mall aan de gezellige haven (leuk!).
- Ocean Drive: zien en gezien worden
- eten bij Lincoln Rd, gezellig !
- Miami Beach
- Wynwood Art District

Natuurlijk is er nog genoeg te doen. Bijv. die Ducktour leek ons ook leuk, of die Thriller Miami speedboot, maar die vonden we toch best prijzig en dat hadden we dan weer niet over voor een uurtje vertier. De Ducktour was $ 32,= p.p. en die thrillerboat $ 48,=.
Ik vind Miami wel leuk maar 2 dagen wel genoeg. Persoonlijk vond ik Orlando leuker en mooier. Wij hebben die Duck Tours gedaan, vonden we leuk en je lekker vergapen aan die mega huizen. Miami Beach vond ik niet veel aan. Coconut Grove en Miami Lakes zijn leuke wijken om te slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven