Vakantie Turkije

21-05-2019 17:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb een goede vraag: ik ga met groepreizen en begeleid naar Turkije voor een week.
Maar ik weet niet welke factor men nodig heb met zonnebrandcreme, en hoe warm het is in Turkije. En hoeveel zou ik meenemen?
En welk goedkoop budget merk is goed want het gaat om geld besparen.:giggle:🇹🇷

Ismay
Factor 50. Eigen merk Kruidvat en Lidl zijn prima

Hoe warm het is kun je zo googlen: https://www.weeronline.nl/Midden-Oosten/Turkije/105

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Factor 50, direct na het douchen smeren en dan pas na een half uur in de zon als het is ingetrokken. Ik kom net uit Turkije, was er vorige week een weekje.
Internagelaktisch
Factor 8

Waarom is dit een goede vraag?
Oh en wel zo aardig (en gebruikelijk) als je ook nog in je andere topic reageert :)
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
21-05-2019 17:28
Factor 8

Waarom is dit een goede vraag?
Domme vragen bestaan niet.
ainne schreef:
21-05-2019 17:43
Domme vragen bestaan niet.
Dan zou ze gezegd moeten hebben dat ze een slimme vraag heeft.

(en geloof me, domme vragen bestaan)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas echt een goede vraag: waarom open je 3 topics om dingen te vragen die je zelf op kunt zoeken en reageer je vervolgens niet meer?
Alle reacties Link kopieren
Ze gaat begeleid op vakantie dus dat zegt misschien wel wat? Dat ze daarom ook moeite heeft om dingen zelf op te zoeken.
pamelacourson schreef:
21-05-2019 18:17
Ik heb pas echt een goede vraag: waarom open je 3 topics om dingen te vragen die je zelf op kunt zoeken en reageer je vervolgens niet meer?
Wintertime16 schreef:
21-05-2019 18:25
Ze gaat begeleid op vakantie dus dat zegt misschien wel wat? Dat ze daarom ook moeite heeft om dingen zelf op te zoeken.

Dat denk ik ook en er worden hier dommere vragen gesteld dan deze. Prima om even mee te denken dan.
Maar even in haar eigen topics reageren kan ze heus wel.
Wintertime16 schreef:
21-05-2019 18:25
Ze gaat begeleid op vakantie dus dat zegt misschien wel wat? Dat ze daarom ook moeite heeft om dingen zelf op te zoeken.
Aha.... dan is het het beste als ze haar vragen aan de begeleiding stelt. Die weten hoe het ter plaatse is.
Alle reacties Link kopieren
Wintertime16 schreef:
21-05-2019 18:25
Ze gaat begeleid op vakantie dus dat zegt misschien wel wat? Dat ze daarom ook moeite heeft om dingen zelf op te zoeken.
Begeleid op vakantie is niet persé hetzelfde als begeleid wonen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven