Tips voor vakantie in NL voor alleenreizende ouder

18-07-2019 11:10 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Heeft iemand nog een tip voor een vakantiepark in Nederland / België met zwembad en animatie voor kinderen.

De kinderen zijn 2, 6 en 8. Ik vraag het voor mijn collega die alleenstaand is en last minute toch nog een weekje weg wilt.

De jongste kan natuurlijk alleen met toezicht bij t zwembad, de oudste 2 hebben al een diploma.

Kent iemand een park waar je vlakbij je kids kunt zijn terwijl ze spelen en toch ook dichtbij je huisje/stacaravan voor de jongste die overdag nog slaapt?

Ik vraag het even voor haar omdat ik wel een account heb en zij tijd te kort komt.

Hopelijk heeft iemand een tip!

Alvast heel erg bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Zo ongeveer ieder landal/centerparks heeft die constructie.
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
18-07-2019 11:16
Zo ongeveer ieder landal/centerparks heeft die constructie.
Dit.
Plus dat er op al die parken animatie is waar je de oudsten kunt parkeren als de jongste slaapt en zelf ook nog wat aan je dag hebt.
Ehm, elke vakantie/camping/huisjespark? Zeker in Nederland is het nogal kind gericht dat soort plekken.
Alle reacties Link kopieren
camping Oriëntal in Berg en Terblijt.
Mijn tip: google eens op eenvoudervakanties. Mijn eerste hit: https://cirkel.nl/eenoudervakanties/een ... -nederland (zelf geen ervaring mee overigens, wel veel goed over gehoord).

Waarom?

Ik heb ooit een vakantiepark met toeters en bellen meegemaakt als alleenstaande ouder met twee opgroeiende kinderen. De kinderen amuseerden zich prima, maar ik voelde me erg eenzaam. Ik had geen aanspraak, ook al begon ik actief contact te zoeken met mede-ouders tijdens de activiteiten en aan de rand van het zwembad. 's Avonds zat ik ongezellig alleen voor de bungalow met mijn wijntje en mijn kaarsje en keek uit naar gezellige stelletjes met hun wijntje en hun kaarsje.

Ik vind mezelf niet zielig als alleenstaande moeder en heb mezelf altijd gered, maar dit vond ik toch wel erg confronterend.
quattro-stagioni schreef:
18-07-2019 12:31
Mijn tip: google eens op eenvoudervakanties. Mijn eerste hit: https://cirkel.nl/eenoudervakanties/een ... -nederland (zelf geen ervaring mee overigens, wel veel goed over gehoord).

Waarom?

Ik heb ooit een vakantiepark met toeters en bellen meegemaakt als alleenstaande ouder met twee opgroeiende kinderen. De kinderen amuseerden zich prima, maar ik voelde me erg eenzaam. Ik had geen aanspraak, ook al begon ik actief contact te zoeken met mede-ouders tijdens de activiteiten en aan de rand van het zwembad. 's Avonds zat ik ongezellig alleen voor de bungalow met mijn wijntje en mijn kaarsje en keek uit naar gezellige stelletjes met hun wijntje en hun kaarsje.

Ik vind mezelf niet zielig als alleenstaande moeder en heb mezelf altijd gered, maar dit vond ik toch wel erg confronterend.
Ik overweeg ook zo'n eenoudervakantie, het tweede deel van je post is erg herkenbaar van vorige vakanties
Alle reacties Link kopieren
Allen superbedankt! Camping Oriëntal in Berg en Terblijt ziet er gaaf uit zeg! Denk dat ik daar zelf zeker nog eens heen ga! :yes: :high5:
Alle reacties Link kopieren
quattro-stagioni schreef:
18-07-2019 12:31
Mijn tip: google eens op eenvoudervakanties. Mijn eerste hit: https://cirkel.nl/eenoudervakanties/een ... -nederland (zelf geen ervaring mee overigens, wel veel goed over gehoord).

Waarom?

Ik heb ooit een vakantiepark met toeters en bellen meegemaakt als alleenstaande ouder met twee opgroeiende kinderen. De kinderen amuseerden zich prima, maar ik voelde me erg eenzaam. Ik had geen aanspraak, ook al begon ik actief contact te zoeken met mede-ouders tijdens de activiteiten en aan de rand van het zwembad. 's Avonds zat ik ongezellig alleen voor de bungalow met mijn wijntje en mijn kaarsje en keek uit naar gezellige stelletjes met hun wijntje en hun kaarsje.

Ik vind mezelf niet zielig als alleenstaande moeder en heb mezelf altijd gered, maar dit vond ik toch wel erg confronterend.
Kan me voorstellen dat je je dan eenzaam voelt zo alleen voor je caravan/huisje.

Zo'n 1-oudergezinsvakantie klinkt inderdaad heel goed! Hopelijk haal je daar meer plezier uit en krijg je gezellige avonden erbij.
Ik ben nu, dankzij dit topic, ook aan het kijken of last minute nog op een eenoudervakantie kan :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven