Geld & Recht alle pijlers

Wish pakket onterecht terugggestuurd, wie verantwoordelijk?

22-02-2019 20:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind januari heb ik via Wish een paar schoenen besteld. Op 7 februari lag een briefje van PostNL in mijn brievenbus dat mijn pakket op het ophaalpunt zou liggen. Helaas dus niet, zou de volgende werkdag komen...de maandag erna lag er opnieuw een PostNL-kaartje in de post dat pakket op het ophaalpunt zou zijn. Opnieuw niets...volgens ophaalpunt kwam dit wel vaker voor met pakketten van Wish en Aliexpress en moest ik gewoon nog even geduld hebben. Aangezien mijn pakket er maandag nog niet was, Track en Trace weer geraadpleegd...en pakket zou teruggegaan zijn naar het sorteercentrum...en vanuit daar teruggezonden worden naar Wish. E zou iets op het pakket geschreven staan maar wat kon de klantenservice me niet vertellen :s Volgens PostNL zou het pakket geweigerd zijn door het ophaalpunt, wat mij erg raar lijkt. Toen ik een klacht wilde openen gaf PostNL aan niets te kunnen doen omdat het om een buitenlands pakket gaat, en moest Wish voor een oplossing zorgen. Maar in mijn ogen ligt de fout niet bij Wish. Ik heb wel bij hen een helpdeskticket aangemaakt maar nog geen antwoord.
Wie hoort dit geschil nu op te lossen?
Kan je het niet gewoon opnieuw bestellen?
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
22-02-2019 20:30
Kan je het niet gewoon opnieuw bestellen?
Dat zou zeker kunnen maar dan moet ik er wel weer minimaal 2 weken op wachten...en het gaat me er om dat ik graag het geld van de oude bestelling terug wil. Gaat toch om 20 euro.
Alle reacties Link kopieren
Bij wish zijn ze echt enorm makkelijk met terug betalen. Meld daar gewoon dat je je bestelling niet ontvangen hebt, en je hebt binnen een paar dagen je geld terug.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
22-02-2019 20:42
Bij wish zijn ze echt enorm makkelijk met terug betalen. Meld daar gewoon dat je je bestelling niet ontvangen hebt, en je hebt binnen een paar dagen je geld terug.
Dat heb ik gemeld, Volgens de Wish tracking komt mijn pakket op 27 februari nog aan, en kan ik tot 29 maart contact opnemen.
Alle reacties Link kopieren
Dan nog even een week wachten en het dan melden. Balen, maar het is niet anders. Je geld krijg je echt wel terug.
Balen maar deze dingen moet je gewoon incalculeren als je bij Wish of een soortgelijke site bestelt.
Je zult dus nog even een weekje geduld moeten hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven