Iemand dei ervaring heeft met trio ?

21-04-2018 12:57 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met een trio en dan meerbepaald als koppel met nog een vrouw bij.
Het zit zo. Ikzelf zou graag eens sex hebben met een vrouw, mijn man staat hiervoor open en wij willen graag een trio doen. Nu heb ik een beetje bang voor vanalles en nog wat. Wat als ik het toch niet graag zou hebben ? Wat als mijn man en de andere vrouw meer naar elkaar toe gaan en ik er maar een beetje bij zit ? En wat als ik het achteraf toch niet zo goed vond dat mijn man seks had met een andere vrouw ?
Mijn vraag is dus vooral wat jullie ervaringen zijn tijdens en na, wat jullie gevoelens waren en wat jullie afspraken waren.
Alle reacties Link kopieren
Waarom plaats je dit twee keer op het forum? Is de nood zo hoog?
Alle reacties Link kopieren
Tsja, wat als?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
21-04-2018 13:00
Waarom plaats je dit twee keer op het forum? Is de nood zo hoog?
Omdat ik het eerst bij relaties had gezet maar dan zag ik seks staan en vond het daar beter geplaatst. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen ervaring mee, maar zie genoeg twijfelpunten in je OP om het plan nog maar even 'on hold' te zetten.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
We hebben niet zoveel afgesproken van te voren. Behalve, heel logisch, met condoom en nee is nee, ongeacht wie het wanneer zegt. Meer niet, tot nu toe altijd erg bevallen.
Als het jou te doen is om sex met een andere vrouw waarom dan gelijk dat trio ?

Waarom niet eerst afspreken met een vrouw die ook op zoek is naar sex met een vrouw.

Kun je eerst een beetje verkennen, aftasten etc.

Of staat je man er alleen maar achter omdat hij dan twee vrouwen in zijn bed heeft ?
Alle reacties Link kopieren
Nou. Een dubbele portie chocola is minstens even lekker maar dat is dan nog ongedaan te maken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel graag eens een slagroomsoes hebben. Of een nieuwe auto. Of een wereldreis. Maar het zijn geen levensbehoeften. Ik kan er best zonder. Gelukkig hoeft een mens niet alles wat hij wel eens zou willen hebben ook echt te krijgen.

Minder is soms meer.
óu sont les neiges d'antan

Jij wilt graag seks met een andere vrouw maar je maakt je enkel druk om zaken waarin je man mogelijk de hoofdrol vervuld.....ik zou eerst zelf wat ervaring opdoen. Succes
Zou niks voor mij zijn, pas wel van een vriend gehoord die met een slok op vertelde over 'zijn' ervaring omdat het precies hetzelfde ging als bij jou. Zij wilde wel een keer met een vrouw, hij wilde wel een trio al was dat niet iets waar hij zelf om zou vragen maar als ze dat wilde: ok waarom niet, dat idee.

Al heel snel kregen de dames onderling ruzie, hij wist eigenlijk niet zo goed wat te doen want inderdaad: het was niet goed besproken van tevoren en al binnen 5 minuten sloeg de groene duivel toe.
Zijn partner werd jaloers toen dame 2 even alle aandacht kreeg en zij er even een beetje voor spek en bonen bijzat of lag dat weet ik niet hoef niet alles te weten.

Dan was er ook nog iets met onhandig gedoe (iemand kreeg een elleboog in de oogholte etc.) kortom het was na 20 minuten voorbij omdat hij zelf zei: laten we maar stoppen, dit gaat niet werken.

De sfeer was daarvoor al gespannen en behoorlijk awkward ook omdat ze al helemaal nog nooit iets met een vrouw had gehad en hij zich maar af zat te vragen of dit nou echt wel een goed idee was.. niet dus.

Bij twijfel: niet doen.
(overigens kunnen ze er wel om lachen achteraf maar het was al jaren geleden, hij zou het nooit meer doen en had het tot nog toe nooit aan iemand verteld, te genant voor woorden..)
Maar voor hetzelfde geld was er toch een deuk door in de relatie gekomen en het was voor het meisje dat erbij kwam echt niet leuk en ook wel vernederend om zo weggestuurd te worden vertelde ze hen achteraf.
Ze hebben haar de volgende dag nog even gebeld of ze zich wel ok voelde, niet dus.. al met al helemaal niet zo leuk..
Ja hoor, prima ervaringen hier. Maar 1 afspraak: zodra iemand niet meer wil,stoppen we.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 15-03-2019 18:54
Reden: privacy
99.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
"Wat als ik het toch niet graag zou hebben ?"
Denk eerst goed na of je het wilt

"Wat als mijn man en de andere vrouw meer naar elkaar toe gaan en ik er maar een beetje bij zit? "
Ik neem aan dat hij niet een stopwatch bij zich houd om te controleren dat hij eerlijk verdeeld net zo lang in jou zit als in haar, ik zou daar niks achter zoeken. Go with the flow.

"En wat als ik het achteraf toch niet zo goed vond dat mijn man seks had met een andere vrouw ?"
Zie antwoord op vraag 1

Hier ook alleen maar goede ervaringen. Samen experimenteren kan je dichter samenbrengen en het vertrouwen dat je in elkaar hebt tijdens een trio maakte het voor mij alleen maar intiemer.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 15-03-2019 18:58
Reden: privacy
99.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wij ook gedaan, ook goed gevallen, een regel: nee is nee. en ik zou die vragen van je eerst proberen te beantwoorden voor je eraan begint. en ik ben niet jaloers, integendeel ik vind het fijn te zien als mijn man geniet.
In zo'n geval moet je je als de man in het trio met de andere vrouw heel erg terughoudend opstellen. Voor de eerste keer niet teveel doen bij de andere vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit wel gedaan. Moet wel zeggen dat het wel wat doet met je, je stapt er inderdaad ook niet heel snel overheen. Maar het scheelde wel dat ik eerder al seks met een vrouw had gehad. Dat scheelt wel een drempel.
VelvetVolvo schreef:
23-04-2018 11:11
In zo'n geval moet je je als de man in het trio met de andere vrouw heel erg terughoudend opstellen. Voor de eerste keer niet teveel doen bij de andere vrouw.


Ja joh, geef haar het gevoel dat ze niet echt meedoet...


Het is een spel met zn 3en he, niet een spel van 2 met 1 extra, als een soort speeltje. Ik wil juist die extra vrouw laten voelen dat ze volledig meedoet.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
23-04-2018 21:25
Ja joh, geef haar het gevoel dat ze niet echt meedoet...


Het is een spel met zn 3en he, niet een spel van 2 met 1 extra, als een soort speeltje. Ik wil juist die extra vrouw laten voelen dat ze volledig meedoet.
Amen.
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
23-04-2018 21:28
Amen.
Hallelujaaaaaah
koekies zijn lekker
VelvetVolvo schreef:
23-04-2018 11:11
In zo'n geval moet je je als de man in het trio met de andere vrouw heel erg terughoudend opstellen. Voor de eerste keer niet teveel doen bij de andere vrouw.
Wat een onzin.

Marana zegt 't al; het is iets wat je met z'n drieën onderneemt en wat je met z'n drieën leuk wil maken anders zou je er niet met z'n drieën aan beginnen. Het is een trio, geen 'motor-met-zijspan'.

En dan 'moet' je vooral niet zo veel. En al helemaal geen 'duo' proberen te forceren in wat een feestje voor met z'n drieën moet zijn.

TO mag zich overigens wel afvragen of ze seks wil met een vrouw en haar man erbij 'op de koop toe neemt' of dat ze graag een trio wil. Dat is niet hetzelfde natuurlijk. Als je al ongelijk begint is de kans van slagen niet heel erg groot denk ik.
In dit geval ging het in het trio met name om de ervaring van twee vrouwen die het met elkaar willen doen. Daarom zei ik , in dat geval kun je als man beter eerst die 2 vrouwen van elkaar laten genieten. Zeker als je eigen vrouw bang is dat je de nieuwe vrouw leuker vindt.
Alle reacties Link kopieren
Tessaa schreef:
22-04-2018 01:17
Ik heb er ervaring mee, en je weet inderdaad niet van tevoren hoe je je er in het moment of daarna over voelt. Bij mij pakte het goed uit, ook omdat ik van mezelf weet dat ik niet jaloers aangelegd ben. Het waren heerlijke ervaringen (is 3x gebeurd) en er was geen moment onzekerheid bij mij. Bij mij was het juist mijn partner die me achteraf wilde verzekeren dat ik nog steeds zijn Vriendin (expres met hoofdletter) was en die me gerust wilde stellen.
Als jij en je partner er goed in zijn om met elkaar in contact te blijven, is er in mijn ervaring geen reden waarom dat ineens anders zou zijn tijdens een trio. Dus jij kunt hem signalen geven als er dingen zijn die je niet prettig vindt en hij zal daarop reageren.
En als jouw man een lieve leuke man is zal hij het echt niet laten gebeuren dat jij 'er een beetje bij zit', maar als jij het wel zo ervaart zul je dat wel aan hem moeten communiceren.
Bij ons waren er in principe geen vooraf bedachte regels, maar voor ons sprak het voor zich dat als een van ons had aangegeven het niet meer prettig te vinden, dat we dan gestopt waren. Net zoals met 1-op-1 seks ook het geval zou zijn.
mijn ervaringen zijn precies hetzelfde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven