Een leven zonder Sex.

21-04-2018 18:23 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou jij hierin staan. Wat zou jij voelen?

Stel dat je door een lichamelijke handicap opeens geen sex meer zou kunnen hebben. Bijvoorbeeld een erectiestoornis (indien man). Of een vorm van vaginisme (als vrouw). Of je komt maar niet aan een partner (mannen lijken hier meer en meer last van te hebben). De zin en geilheid is er dus wel in je lichaam, in je hoofd, overal wel. Maar het lukt niet. Je geslachtsdeel werkt gewoon niet mee.

Denk je dat je een leven zonder sex aankunt?
anoniem_230925 wijzigde dit bericht op 22-04-2018 16:26
4.14% gewijzigd
Heb ik een keus?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat niet, dus daar ga ik nu niet aan denken.
Internagelaktisch
Nieuwe nick genomen op deze onderzoeks-zaterdag?
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
21-04-2018 18:24
Heb ik een keus?
In deze hypothese. Als je lichaam/geslachtsdeel dus niet meewerkt voor de sex. Maar de zin is er wel. Dan wordt je gedwongen nooit meer te mogen genieten van de geneugten des vlees. En de genegenheid en het klaarkomen samen met een partner in je armen etcetera. Dus ja, geen keus.

Dit is geen onderzoek. Dit is mijn eigen onderzoek.

De bottom line is eigenlijk. Zou je crrrazy worden zonder sex? Denk je dat je zonder kunt?

Zoiets.
anoniem_230925 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 18:42
19.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als ik geen keus zou hebben zou ik wel moeten...

Alleen heb ik wel (achteraf) aan mijzelf gemerkt dat ik het ook niet miste toen ik een jaar vrijgezel was.
Zit nu nog op een roze wolk samen met mijn partner en nu ligt het wel even anders.

TO trapt normaal af
Ben erg benieuwd waarom jij die vraag stelt.
Starlight-Starbright schreef:
21-04-2018 18:26
In deze hypothese. Als je lichaam/geslachtsdeel dus niet meewerkt voor de sex. Maar de zin is er wel. Dan wordt je gedwongen nooit meer te mogen genieten van de geneugten des vlees. Rn de genegenheid en het klaarkomen met een partner in je armen etcetera. Dus ja, geen keus.

Dit is geen onderzoek. Dit is mijn eigen onderzoek.

De bottom line is eigenlijk. Zou je crrrazy worden zonder sex? Denk je dat je zonder kunt?

Zoiets.
Ik word eerder crrrrazy als ik niet meer zou mogen snacken.
Ana_Isabel2 schreef:
21-04-2018 18:30
Ik word eerder crrrrazy als ik niet meer zou mogen snacken.
Dit ja!! ;-D Geen seks hebben is peanuts vergeleken bij niet meer alles mogen eten wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-04-2018 18:33
Dit ja!! ;-D Geen seks hebben is peanuts vergeleken bij niet meer alles mogen eten wat je wil.
Dus.
Ik heb al 25 jaar geen seks (met een ander). Probleemloos.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
21-04-2018 18:37
Dus.
Ik heb al 25 jaar geen seks (met een ander). Probleemloos.
Hoe
Hoe dat zo. Geen behoefte?

De stelling is, je wilt wel maar je kan niet. Je lichaam werkt niet mee. Bijvoorbeeld erectiestoornis bij de man. Geilheid wel in hoofd maar "pielemans" werkt dus niet mee. Maar ook vrouwen kunnen fysieke hindernissen hebben zoals verkramping van vagina opening enzovoort.
Alle reacties Link kopieren
Starlight-Starbright schreef:
21-04-2018 18:46
Hoe
Hoe dat zo. Geen behoefte?

De stelling is, je wilt wel maar je kan niet. Je lichaam werkt niet mee. Bijvoorbeeld erectiestoornis bij de man. Geilheid wel in hoofd maar "pielemans" werkt dus niet mee. Maar ook vrouwen kunnen fysieke hindernissen hebben zoals verkramping van vagina opening enzovoort.
In de OP schrijf je ook nog: of je komt niet aan een partner.....
Ik heb geen partner.
En je bedoelt met seks dus neuken blijkbaar.
Want ik kan me nog van alles voorstellen bij seks ondanks vaginisme of een erectiestoornis.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Dat je er niet aan hoeft te denken omdat je wel kunt sexen, is the easy way out hier. Doe nou ff voor de grap mee. Ga eens na met je eigen gevoel. Zou je het aankunnen?

Let wel, in programmas als 40 dagen zonder.. onderschatten de deelnemers keer op keer de kracht van de drang naar sex. Dat is ook min of meer de reden waarom ik dit vraag.
anoniem_230925 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 18:53
1.32% gewijzigd
redbulletje schreef:
21-04-2018 18:33
Dit ja!! ;-D Geen seks hebben is peanuts vergeleken bij niet meer alles mogen eten wat je wil.
:couple:
Alle reacties Link kopieren
Starlight-Starbright schreef:
21-04-2018 18:49
Dat je er niet aan hoeft te denken omdat je wel kunt sexe is the easy way out hier. Doe nou ff voor de grap mee. Ga eens na bij je eigen gevoel. Zou je het aan kunnen?

Let wel, in programmas als 40 dagen zonder.. onderschatten de deelnemers keer op keer de kracht van de drang naar sex. Dat is ook min of meer de reden waarom ik dit vraag.
Ik kom zelden op de sekspijler. Wel elders op het forum in bijv topics over eten.
Als je aangeeft moeite te hebben met maat houden word je hier verketterd.

Dus ik ben eigenlijk best benieuwd hoe er hier gedacht wordt over geen seks.
Dat kost mij namelijk geen moeite.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een pinda allergie. Rn mag kattrn niet aairn. Anders lippen als donald duck. Ik leef happy zonder. Zoudn jullie zonder de geneugten van sex kunnen?

Waarom zijn hollanders altijd zo dwars en gaan ze je tegenwerken. De vraag is toch helder en simpel?
Alle reacties Link kopieren
Starlight-Starbright schreef:
21-04-2018 18:56
Ik heb een pinda allergie. Rn mag kattrn niet aairn. Anders lippen als donald duck. Ik leef happy zonder. Zoudn jullie zonder de geneugten van sex kunnen?

Waarom zijn hollanders altijd zo dwars en gaan ze je tegenwerken. De vraag is toch helder en simpel?
Nee hoor, niet helder en simpel. Je wilt antwoorden op maat en dat lukt niet op een openbaar forum. Daarbij is jouw vraag hypothetisch, we weten niet of we zonder kunnen omdat we op dit moment niet voor de keus staan.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
To,

Wat een kansloze vraagstelling is dit zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat ik daarvoor van de Eiffeltoren af ga springen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Starlight-Starbright schreef:
21-04-2018 18:49
Dat je er niet aan hoeft te denken omdat je wel kunt sexen, is the easy way out hier. Doe nou ff voor de grap mee. Ga eens na met je eigen gevoel. Zou je het aankunnen?

Let wel, in programmas als 40 dagen zonder.. onderschatten de deelnemers keer op keer de kracht van de drang naar sex. Dat is ook min of meer de reden waarom ik dit vraag.
40 dagen kan ik wel zonder. Ik ben een jaar of twee vrijgezel geweest en daar ben ik ook doorheen gekomen.
Ik zou niet zonder genegenheid kunnen. Maar met vaginisme zou ik nog wel seks hebben, ook al kan ik niet geneukt worden. Stel dat dan ook nog eens mijn klit het niet doet, dus dat ik ook niet op een andere manier kan klaarkomen? Tja, dat weet ik niet, als het al je hele leven zo is weet je niet beter toch? Wat je niet kent mis je niet. (Oooh waarom hebben mijn ouders mij toch chocolaatjes gegeven als kind?)
Is zelfbevrediging wel of geen seks in dit geheel?
want het overleven van een vrijgezellen-periode kan ik ook wel, zoals sommige schreven, maar meer dan een jaar dan ook zonder zelfbevrediging?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet meer mogen kopen veel vervelender. Of het moet voor een bepaal doel zijn, bijvoorbeeld sparen voor iets heel moois.

Maar ook als ik levenslang op het absolute minimum moet leven dan pleeg ik daarvoor geen zelfmoord. Dan vind ik wel wat anders. Oude meubeltjes opknappen ofzo. Slim budgetkoken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Rare vraag. Zou je crazy worden/zou je het aankunnen.

Ten eerste heb je in jouw hypthese geen keus. Ten tweede is de vraag dan serieus of je psychisch eronderdoorgaat of zelfmoord zou plegen? Zo lees ik het tenminste...

De drang naar seks als je het wel kan is anders dan wanneer je het niet kan. Je hoeft jezelf niet tegen te houden, je kunt het toch niet doen.

Het is een kwestie van de situatie accepteren en verder gaan met je leven. Iets wat heel veel mensen op heel veel vlakken moeten doen. Het onvermogen om seks te hebben is in mijn ogen dan een van de betere handicaps.

En dan heb ik vaginistiche klachten gehad
Alle reacties Link kopieren
Geen seks hebben went snel hoor.
Alle reacties Link kopieren
@minke de wit

Twee jaar zonder? Ook zonder mastruberen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven