Ik verlang meer naar seks dan mijn man

21-05-2018 17:59 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn een jong getrouwd koppel, verliefd en gelukkig. Mijn man uit zijn liefde door knuffels en kusjes te geven. Maar het is opmerkelijk dat hij gemakkelijk 1 a 2 weken zonder seks kan.

Bedoel hij komt me zelfs niet strelen op intieme plekken, hij zet bijna nooit de eerste stap om me te verleiden en op te winden. We hebben zoveel ruzies over gehad omdat ik me onbemind voelde en absoluut niet sexy of aantrekkelijk voelde.

Híj beweert me wel heel aantrekkelijk te vinden maar ik merk er niet veel van...als hij niet eens de kleren van mijn lichaam wil scheuren.

Hoe moet ik hiermee omgaan?
Ja als hij nooit zo was dan zal het zeer waarschijnlijk ook niet veranderen. Ik zou zeggen begin niet aan kinderen en evalueer of dit nog gaat veranderen of dat het er niet in zit.
Hij heeft een lager libido, hij kan hooguit proberen om zin te maken maar je kan hem niet dwingen een hoger libido te hebben. Ik denk dat dat verschil altijd voelbaar zal zijn in jullie relatie, tenzij jouw libido lager wordt bv. op termijn, maar daar zou ik het niet van laten afhangen.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, je had beter wat meer onderzoek gedaan voor je trouwen.
Nu zit je er aan vast. Beloofd is beloofd!
verliefd en gelukkig
volgens mij niet gelukkig
Alle reacties Link kopieren
En voor jullie trouwen neukten jullie elke dag de sterren van de hemel?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Sekstherapie!
Ik: *doet oordopjes in* iedereen: 'hey, laten we een onnodig gesprek beginnen.'
Nooit moeten trouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak zou jij sex willen ?
Alle reacties Link kopieren
In goede tijden..... en in de 40 jaar slechte tijden....succes! :O
Alle reacties Link kopieren
Had hij altijd al zo weinig zin in sex of us dit iets van de laatste tijd?
Moet hij meer werken dan eerder?
Niet lullig bedoeld, maar ben je misschien veel aangekomen waardoor hij je niet meer zo aantrekkelijk zou kunnen vinden?
Of misschien is er iets anders waardoor hij minder zin heeft?
Alle reacties Link kopieren
Zoek een leuk speeltje uit voor jezelf. Zeg tegen je man " als jij het niet doet doe ik het zelluf wel"
Zo geel als een kanariepiet
Als je bij hem wil blijven en toch meer seks beleven, kan je er een minnaar bij nemen...
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
22-05-2018 09:06
Als je bij hem wil blijven en toch meer seks beleven, kan je er een minnaar bij nemen...
:nooo:
Je blijft het proberen he :koffie:
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
22-05-2018 09:18
Je blijft het proberen he :koffie:
Ik ook hoor.
Alle reacties Link kopieren
vreemd. als ik was getrouw zou ik haar elke dag pompen ... tegen plafond de muur overal.
Zaantje10 schreef:
22-05-2018 17:11
vreemd. als ik was getrouw zou ik haar elke dag pompen ... tegen plafond de muur overal.

Is ze lek dan?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
22-05-2018 17:14
Is ze lek dan?
volpompen met sperma :D
Zaantje10 schreef:
22-05-2018 17:11
vreemd. als ik was getrouw zou ik haar elke dag pompen ... tegen plafond de muur overal.
Je bedoelt getrouwd met haar, mag ik hopen, of het kan al eens strafbaar worden. Sterk, en dat zonder haar te kennen... Tegen plafond?
Alle reacties Link kopieren
Zaantje10 schreef:
22-05-2018 17:11
vreemd. als ik was getrouw zou ik haar elke dag pompen ... tegen plafond de muur overal.
En daarom ben jij niet getrouwd. Een vrouw is geen gebruiksvoorwerp.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
22-05-2018 18:00
Je bedoelt getrouwd met haar, mag ik hopen, of het kan al eens strafbaar worden. Sterk, en dat zonder haar te kennen... Tegen plafond?
Ja, met haar, ja met wie anders :D
Alle reacties Link kopieren
Dus? jullie hebben er wel ruzie over, maar praten doen jullie niet? Of is voor jou praten, gelijk aan hem overladen met verwijten en schuldgevoel? Want de ene helft van de bevolking droogt daar spontaan van op terwijl de andere helft van de bevolking daar meteen een slappe van krijgt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Zaantje10 schreef:
22-05-2018 17:11
vreemd. als ik was getrouw zou ik haar elke dag pompen ... tegen plafond de muur overal.
U is minderjarig, hormonaal overstuur en spijbelt tijdens de Nederlandse les?
Zaantje10 schreef:
22-05-2018 17:22
volpompen met sperma :D
De vrouw die met jou gaat kan d'r lol op. Bijna 24 en nog maagd, dus zodra je d'r eentje hebt waar je op gaat, dan ben je vast niet meer te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
to kleed jij je wel sexy genoeg? omdat je zegt dat hij niet naar je om kijkt. als je je man iets meer geeft om verlekkert naar te kijken misschien dat het dan beter lukt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven