Seks zonder relatie

22-05-2018 18:00 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Hoe staan jullie tegenover seks zonder relatie? Ik bedoel ONS of een SV.

Ik merk aan mezelf dat ondanks dat ik hier erg van kan genieten er naderhand altijd een afkeurend stemmetje in me opkomt die het niet oké vind. Dat bederft de pret eigenlijk ontzettend.

Hoe ga je hiermee om? Ik ben al jaren vrijgezel en heb ook zo af en toe mijn behoeften. Maar door mijn schuldgevoel en schaamte achteraf kan ik er dus niet echt van genieten.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
SV?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
22-05-2018 18:03
SV?
Een seksvriend :)
Alle reacties Link kopieren
Werkelijk nog nooit schildgevoel om gehad
Laat los en geniet
Alle reacties Link kopieren
Prima, als jij / mensen er van genieten is dat dikke prima.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Waarom een schuldgevoel?
Omdat jouw SV eigenlijk al in een relatie zit?
Omdat je denkt dat jij de kans op een seks in een liefdesrelatie misloopt zolang jij je daar niet meer naar zoekt?
Omdat je nog ouderwets bent opgevoed met het idee dat seks alleen binnen het huwelijk mag?
Omdat jouw SV eigenlijk gigantisch verliefd op jou is en jij daar misbruik van maakt?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
hey ik zoek ook naar een sv.
Alle reacties Link kopieren
Het is denk ik toch wat ouderwets opgevoed denk ik.
En tuurlijk ben ik wel eens bang dat ik zo een liefdesrelatie misloop, maar dat komt vast wel goed wanneer de tijd daar is.

Ik merk gewoon dat ik dan voor m’n gevoel, onbewust of misschien bewust (geen idee) het gevoel heb dat het niet hoort ofzo.

Terwijl ik er juist gewoon van wil genieten
Alle reacties Link kopieren
Zaantje10 schreef:
22-05-2018 18:13
hey ik zoek ook naar een sv.
Grapje :D... een relatie hebben zit in de genen. Het is logisch dat je met schuldgevoel leeft zolang je geen partner hebt en niet getrouwd bent. Hoe kom je erbij dat trouwen ouderwets is... give me a break. Waar blijft het moreel...??
Alle reacties Link kopieren
Wat nou moreel Zaantje10, kromme tenen kan ik van zulke opmerkingen krijgen. Als je als vrijgezelle man of vrouw wilt en kunt genieten van seks met een andere vrije partner, waarom zou je dat dan niet doen?
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen last van een schuldgevoel gelukkig. Wel dat ik even schrok toen ik bedacht met hoeveel mensen ik seks had gehad, maar tegelijkertijd besefte ik me dat die reactie ook voort komt uit het beeld dat de maatschappij ons oplegt.
Ik geniet van mijn leven en mijn seksualiteit, voornamelijk met fwb's en ik zie daar het probleem niet van in. Ik denk ook niet dat ik daardoor moeilijker aan de man kan komen. Die man komt wel, daar heb ik alle vertrouwen in, maar ik ga tot die tijd niet als een non leven. En ik mag hopen dat hij dat ook niet doet als hij nog vrijgezel is.

Mijn advies probeer te achterhalen waar het gevoel vandaan komt en vervolgens met je verstand te beredeneren, waarom je gevoel niet klopt. Dat kan helpen om het in perspectief te plaatsen.
Maar als je vervolgens tot de conclusie komt dat fwb's niet bij jou passen en dat je het wel wilt kunnen, maar dat het jou niet gelukkig maakt, luister daar dan ook naar. Want soms wil je iets kunnen, wat gewoon niet bij je past of niet is wie jij bent.
Maar om dat te weten moet je eerst proberen bij jezelf te raden te gaan of het jouw innerlijke stem is die spreekt of je achtegrrond en opvoeding.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
22-05-2018 18:46
Wat nou moreel Zaantje10, kromme tenen kan ik van zulke opmerkingen krijgen. Als je als vrijgezelle man of vrouw wilt en kunt genieten van seks met een andere vrije partner, waarom zou je dat dan niet doen?
Ok, dan blijft ze maar schuldgevoel hebben.
Alle reacties Link kopieren
Stuifmeel van een appelboom gaat niet naar die van een perenboom...
Zaantje10 schreef:
22-05-2018 18:41
Grapje :D... een relatie hebben zit in de genen. Het is logisch dat je met schuldgevoel leeft zolang je geen partner hebt en niet getrouwd bent. Hoe kom je erbij dat trouwen ouderwets is... give me a break. Waar blijft het moreel...??
Moreel? Je doet net of seks alleen voor voortplanting is. Het is gewoon lekker, of vind jij van niet?
Alle reacties Link kopieren
Maud27 schreef:
22-05-2018 18:55
Moreel? Je doet net of seks alleen voor voortplanting is. Het is gewoon lekker, of vind jij van niet?
Ik heb zo’n gevoel dat hem inderdaad is geleerd dat seks voor voortplanting is, aangezien ie 23 is en z’n ouders zo snel mogelijk kleinkinderen van hem willen.
Alle reacties Link kopieren
Maud27 schreef:
22-05-2018 18:55
Moreel? Je doet net of seks alleen voor voortplanting is. Het is gewoon lekker, of vind jij van niet?
BEIDE
Alle reacties Link kopieren
Wijlen mijn moeder zou zeggen: het is net Sodom en Gomorra!
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
22-05-2018 19:09
Ik heb zo’n gevoel dat hem inderdaad is geleerd dat seks voor voortplanting is, aangezien ie 23 is en z’n ouders zo snel mogelijk kleinkinderen van hem willen.
VOORTPLANTING EN GENIETEN :DDD HET KAN BEIDE OF NIE SOMMSS??
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2018 09:05
Reden: ongepast
94.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zaantje10 schreef:
22-05-2018 19:16
VOORTPLANTING EN GENIETEN :DDD HET KAN BEIDE OF NIE SOMMSS??
Zal best, maar ik laat die voorplanting toch echt liever aan anderen over, Dus ik geniet alleen als je het niet erg vind.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Zaantje10 schreef:
22-05-2018 19:18
VIVA gaat echt uit zijn dak. ene neukt anaal, ander doet het met sv :D satanistisch bezig... zo doorgaan :D
Ah, je bent gewoon een troll. Duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
22-05-2018 19:19
Ah, je bent gewoon een troll. Duidelijk.
Ze heeft schuldgevoelens, ik probeer haar te helpen haloooooooooo Trollie troll :D
ze moet ook schamen dat ze met zoveelste man heeft geslapen... mam met hoeveel mannen heb je geslapen? answer;; weet nie :D oepss :D
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
22-05-2018 19:19
Zal best, maar ik laat die voorplanting toch echt liever aan anderen over, Dus ik geniet alleen als je het niet erg vind.
Waarom zou ik dat erg vinden. Je hebt de alle vrijheid.
Alle reacties Link kopieren
Zaantje10 schreef:
22-05-2018 19:25
Ze heeft schuldgevoelens, ik probeer haar te helpen haloooooooooo Trollie troll :D
ze moet ook schamen dat ze met zoveelste man heeft geslapen... mam met hoeveel mannen heb je geslapen? answer;; weet nie :D oepss :D
Jammer dat mensen zoals jij topics met serieuze problemen openen om te trollen. Triest, eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
22-05-2018 19:31
Jammer dat mensen zoals jij topics met serieuze problemen openen om te trollen. Triest, eigenlijk.
Ik geef aan wat ik er van vind van het hebben van sv. En ik kom met oplossingen. Ik wil ook dat ze gelukkig word na een vrijpartij. Dat lukt blijkbaar niet met een sv.... ben ik nou zo erg.... viva staat open voor allerlei meningen... :nooo:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven