Ejaculatie vs. orgasme

18-08-2018 14:08 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe lover die me vertelde dat ejaculatie en orgasme voor hem verschillende dingen zijn. Hij ejaculeert soms met, maar vaker zonder orgasme. Ejaculatie voelt overigens nog steeds lekker, maar niet overweldigend gelukzalig. Hij geeft aan dat hij zo’n 20% van de keren dat hij ejaculeert ook een orgasme heeft.

Bij mij heeft hij alleen een orgasme als ik hem klaarpijp en niet bij penetratie. Ik vind het heerlijk om hem te pijpen, maar wil hem ook vaginaal een orgasme kunnen bezorgen (en dus niet alleen maar laten ejaculeren).

Wie heeft er tips?
Tips heb ik niet maar ik vraag me af waarom het voor jou belangrijk is. Het gaat er toch om dat het lekker, fijn en bevredigend is voor allebei, niet om het etiketje wat op het gevoel geplakt zit. En als je vriend verder dik tevreden is met zijn ejaculatie/orgasme of allebei tegelijk is het toch verder prima ? Waarom er zo’n punt van maken ?
Alle reacties Link kopieren
Omdat hij na een orgasme op een roze will zweeft voor een minuut. Hij lijkt dan wel high met zo’n gelukzalige glimlach oo z’n gezicht. Ik wil hem dat gevoel vaker bezorgen :)
Alle reacties Link kopieren
20% van de ejaculaties gaat gepaard met een orgasme?
Zonder enige vorm van stimulatie komt geen van beide...
Ik weet wel dat als een man bijna klaarkomt en dan stopt met stimuleren, de zaadlozing ook zonder dat hoogtepunt komt. Een korte zoektocht op internet bevestigt dit en trouwens ook zoals jij het beschrijft..

Nou ja, weer iets geleerd.

Toch klinkt de 20-80 in dit verhaal erg apart.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
CapeTown1 schreef:
18-08-2018 14:42
Omdat hij na een orgasme op een roze will zweeft voor een minuut. Hij lijkt dan wel high met zo’n gelukzalige glimlach oo z’n gezicht. Ik wil hem dat gevoel vaker bezorgen :)
Misschien ligt het niet in jou vermogen om hem dat vaker te bezorgen of wil jou vriend dat zelf niet. Als het orgasme steeds ingehouden wordt om bijvoorbeeld de vrijpartij te verlengen komt er uiteindelijk wel een ejaculatie maar geen orgasme. Het is mijns inziens dus een keuze van je vriend. Als hij zich laat gaan is de vrijpartij misschien kort maar hevig (met orgasme) en kiest hij voor beheersen en inhouden en daardoor een langere vrijpartij dan gaat het ten koste van zijn orgasme. Als hij zijn keuzes op die manier maakt (en ik zeg niet dat hij dat doet maar het zou kunnen) dan moet je het daar misschien eens over hebben en niet gaan nadenken over wat jij specifiek zou kunnen doen of laten. Je kunt dan beter kijken wat je samen zou kunnen doen. Maar nogmaals, misschien is hij tevreden en wil hij het helemaal niet anders. Als jij niet tevreden bent moet je toch praten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een tip, of nee eigenlijk twee;

Werk aan je bekkenbodemspieren, dat hebben jullie allebei plezier van
Zorg dat jullie vaker bij elkaar zijn, zodat jij het overgrote deel van zijn seksuele behoeftes vervult.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
GV72 schreef:
18-08-2018 15:07
20% van de ejaculaties gaat gepaard met een orgasme?
Zonder enige vorm van stimulatie komt geen van beide...
Das niet helemaal waar. Een orgasme zit tussen de oren. Hoewel zeldzaam kan ik een orgasme beleven door puur m'n gedachten te controleren en alleen maar aan de juiste zaken te denken.
De penis blijft dan ook slap liggen. Er is dan wel een zaadlozing, maar die is niet zoals ik gewend ben, vermoedelijk alleen omdat de penis slap is/blijft.
Het voelt overigens wel als een orgasme, maar daar is alles mee gezegd. Fysieke stimulatie komt er niet aan te pas.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ja daar kan ik me inderdaad wel iets bij voorstellen, hoewel dat toch ook een vorm van stimulatie is, toch?
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Zoek het boek "The multi orgasmic man".

H

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven