vriend in me laten komen

14-12-2018 15:19 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hayhay, deze post heeft toch wel een relatielading, maar ik dacht dat dit misschien afschikwekkend kan zijn voor sommige mensen (?)

Ik heb zo'n drie jaar een lieve vriend en we hebben afgesproken dat hij niet in me komt, ook al gebruik ik de pil. Hij vond dit juist een goed idee, omdat hij zelf een 'ongelukje' was. Hij is zelfs door pil en condoom heen gekomen.

Vanochtend vroeg ik hoe hij wilde komen, waarbij hij duidelijk maakte dat hij dus graag 'in' mij zou willen komen, niet via de achteringang dus. Ik heb dit afgeslagen, dit accepteerde hij en we zijn alsnog op een fijne manier klaar gekomen.

Ik ben 20, hij 23 en ik schrok er eigenlijk best wel van. Mede omdat ik een gevoel kreeg dat ik hem niet in mij moest laten komen. Ik begon door te denken: waarom wil ik dit niet? Wil ik geen kinderen, of wil ik geen kinderen van hem? Ik heb op zich wel een kinderwens, maar liever aan het einde van de twintige jaren. Is dit normaal of is dit een reden om even goed naar de relatie te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij verstandig dat je aan geheelonthouding gaat doen, wat een dommigheid
Alle reacties Link kopieren
Komt hij niet in je klaar of komt hij sowieso niet met zijn penis in jouw poenie?

En dat er kinderen verwekt worden ondanks correct gebruik van pil én condoom dat eh.. kan er bij mij niet in.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Qué?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik begon door te denken: waarom wil ik dit niet? Wil ik geen kinderen, of wil ik geen kinderen van hem? Ik heb op zich wel een kinderwens, maar liever aan het einde van de twintige jaren. Is dit normaal of is dit een reden om even goed naar de relatie te kijken?

Bijzonder.
Lucifer2018 schreef:
14-12-2018 15:23
Ik begon door te denken: waarom wil ik dit niet? Wil ik geen kinderen, of wil ik geen kinderen van hem? Ik heb op zich wel een kinderwens, maar liever aan het einde van de twintige jaren. Is dit normaal of is dit een reden om even goed naar de relatie te kijken?

Bijzonder.
Ja, heel bijzonder.

Waarom dan anticonceptie gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft hem wijs gemaakt, dat hij er is gekomen dwarsdoordepilheen, terwijl er ook nog eens een condoom gebruikt werd?
Zijn moeder?
Ik denk dat het logisch is dat je op je 20ste nog niet zwanger wil raken. Maar aangezien je de pil slikt en ik ga ervan uit dat je daar zorgvuldig mee omspringt, is het echt niet nodig om je daar zorgen over te maken.

Het is echt heel zeldzaam dat een vrouw zwanger raakt wanneer er de pil én condoom wordt gebruikt. Ik neem het verhaal van je vriend (of zijn moeder in dit geval) dan ook met een korreltje zout. Als je diarree hebt of je hebt overgegeven, kan de pil wel eens niet werken. Als je daar rekening mee houdt, is de kans op zwangerschap klein hoor.
Alle reacties Link kopieren
"Hij is zelfs door pil en condoom heen gekomen."

Hij is klaargekomen 'door de pil en het condoom heen'?! Ik moet dit verkeerd lezen toch?!
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
14-12-2018 15:29
"Hij is zelfs door pil en condoom heen gekomen."

Hij is klaargekomen 'door de pil en het condoom heen'?! Ik moet dit verkeerd lezen toch?!
:mrgreen: ja, dat lees je verkeerd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
14-12-2018 15:30
:mrgreen: ja, dat lees je verkeerd
Godzijdank!

Ik dacht echt even dat ik een “new VIVA low” had bereikt.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, TO, hij mag wel klaarkomen via de achteringang zeg je? En mag hij met condoom wel via de hoofdingang klaarkomen?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
14-12-2018 15:31
Godzijdank!

Ik dacht echt even dat ik een “new VIVA low” had bereikt.
De VIVA is een bodemloze put!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
14-12-2018 15:32
De VIVA is een bodemloze put!
Ja dat is waar, daarom is het hier ook zo leuk.

Anyway; ik vind dit plaatje wel toepasselijk (maar heb geen rechten want daar ben ik te lui voor) http://1.bp.blogspot.com/-pe-x0vZnR7s/T ... 7116_n.jpg
pergamon wijzigde dit bericht op 14-12-2018 15:34
0.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dubbel
pergamon wijzigde dit bericht op 14-12-2018 15:34
98.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
14-12-2018 15:33
Ja dat is waar, daarom is het hier ook zo leuk.

Anyway; ik vind dit plaatje wel toepasselijk (maar heb geen rechten want daar ben ik te lui voor) http://1.bp.blogspot.com/-pe-x0vZnR7s/T ... 7116_n.jpg
:HA:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Geheelonthouding lijkt me geen strak plan, dan kan de relatie net zo goed stop worden gezet ook al hou ik veel van hem. Ik heb het verhaal inderdaad van zijn moeder, geloofde het ook niet maar goed wat kan je er aan doen..

Hij komt niet in mij klaar, we hebben wel echt seks.

"Hij is zelfs door pil en condoom heen gekomen."

Hij is klaargekomen 'door de pil en het condoom heen'?! Ik moet dit verkeerd lezen toch?!


ja xD ik heb van zijn moeder dat hij verwekt is terwijl de vader en de moeder anticonceptie gebruikte.

Ik gebruik het omdat ik dus niet zwanger wil raken, ten minste nu nog niet.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2018 16:00
Reden: Ongepast.
96.05% gewijzigd
Drie jaar en in al die tijd moest hij er altijd voortijdig uit?

Wat zonde, het is erg lekker om samen klaar te komen via penetratie.

Ik vermoed ook dat je schoonmoeder lichtelijk gelogen heeft als het gaat om de verwerking van je vriend.
Alle reacties Link kopieren
Scout4life schreef:
14-12-2018 15:36


ja xD ik heb van zijn moeder dat hij verwekt is terwijl de vader en de moeder anticonceptie gebruikte.


Moeder wilde nog een baby, vader niet, dus moeder heeft gerommeld met de anti conceptie.
Moeder kan er nooit voor uitkomen, dat ze niet eerlijk is geweest.
karin6789 schreef:
14-12-2018 15:41
Moeder wilde nog een baby, vader niet, dus moeder heeft gerommeld met de anti conceptie.
Moeder kan er nooit voor uitkomen, dat ze niet eerlijk is geweest.
Ik denk eerder dat moeders dit volledig uit haar duim gezogen heeft om haar zoon en nieuwe vriendin flink wat angst in te boezemen voor ze aan seks begonnen. Ze wilde waarschijnlijk geen kleinkind van 17-jarige schoondochter omdat ze af en toe de pil nam
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is ook door de pil heen zwanger geraakt, MAAR slikte toen medicijnen tegen epilepsie dus die hebben waarschijnlijk de pil tegen gewerkt.

Zelf 10 jaar aan de pil gezeten en na de eerste 2 jaar of wat condooms de deur uit gedaan. Als je de pil goed gebruikt is de kans groot dat je niet zwanger raakt. In die 8 jaar is m'n vriend toch echt wel in mij klaar gekomen ipv dat hij er voortijdig uit moest.

Tuurlijk er is altijd een kans maar vind het een beetje erg panisch gedoe.

Gebruik desnoods ernaast een condoom. Ben je dubbel beschermd. Mocht de condoom dan scheuren heb je altijd de pil nog.

Om te gaan denken of je wel met hem kinderen wilt vind ik al helemaal voorbarig. Op m'n 20ste wist ik dat ik een enorme kinderwens had en het liefst inderdaad met hem maar ook toen had ik echt niet zwanger willen worden. Staat totaal los van elkaar.
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
14-12-2018 15:44
Ik denk eerder dat moeders dit volledig uit haar duim gezogen heeft om haar zoon en nieuwe vriendin flink wat angst in te boezemen voor ze aan seks begonnen. Ze wilde waarschijnlijk geen kleinkind van 17-jarige schoondochter omdat ze af en toe de pil nam
Denk ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven