Meer orgasmes van vibrator dan van vriend.

16-12-2018 12:39 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begrijp mij niet verkeerd, ons seksleven op top. Niks op aan te merken. Behalve dat hij af en toe wat hardhandig kan zijn. Romantiek zit er absoluut niet in. En dat vind ik soms wel jammer.

In het nachtkastje ligt een vibrator. Daar maken we vaak genoeg gebruik van tijdens de sex.
Maar wat mijn vriend niet weet is dat ik het speeltje heel vaak zelf gebruik, als hij niet thuis is. En in plaats van 1x klaarkomen met mijn vriend erbij kom ik tussen de 3 en 6(!!!) Keer klaar in me eentje. En veel sneller ook.

Ik voel me hier wel een soort van schuldig over .
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er niet schuldig over voelen. Een penis kan niet trillen. Vibrators zijn gewoon the bomb.

Maar dat je zegt dat je seksleven top is en niks op aan te merken gevolgd door gebrek aan romantiek en hardhandigheid vind ik dus nogal wat waaruit blijkt dat het dus helemaal niet zo top is.
Alle reacties Link kopieren
Denk je dat je vriend zich nooit aftrekt, waar jij niet bij bent?

En klaarkomen met vibrator is voor veel vrouwen ook veel makkelijker.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Zo 3 topics in 24 uur, gaat ie lekker?
Tja, een man kan simpelweg niet tegen 'n trillende vieb op.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
16-12-2018 12:42
Zo 3 topics in 24 uur, gaat ie lekker?
Ik heb na lang nadenken mij voor het eerst ingeschreven op een forum. 3 topics waar ik graag de meningen en adviezen van andere mensen van zou willen lezen. Deze 3 heb ik geplaatst en ben voorlopig niet van plan meer te plaatsen. Ik wilde hier gewoon antwoorden op en wist geen betere plek meer dan hier.
Alle reacties Link kopieren
Jij zult niet de eerste en enige zijn. Niks mis mee. Betrek de vieb in de sex die je met je vriend hebt.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
waarom voel jij je er schuldig om?
je vriend krijgt hierdoor toch niet minder seks?
Alle reacties Link kopieren
Heel normaal hoor. Waarom schuldig voelen voor iets wat fijn is en waar je niemand kwaad mee doet?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
16-12-2018 13:08
waarom voel jij je er schuldig om?
je vriend krijgt hierdoor toch niet minder seks?
Je krijgt geen seks. Seks is geen ruilmiddel of iets dat je geeft.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
16-12-2018 13:23
Je krijgt geen seks. Seks is geen ruilmiddel of iets dat je geeft.
Seks nemem klinkt pas absurd.
Iemand geeft jouw toch zijn haar lichaam. Dan krijg je seks.
Seks neem je niet.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het net andersom, ik heb juist meer orgasmes als we de vieb samen gebruiken. Alhoewel dat anders was toen ik dat ding net gekregen had. En hoezo zou je je schuldig voelen. Ik vind het jammer dat ik zonder dat ding niet klaar kom, ik kan er alleen niets aan doen en me daar schuldig om voelen zou helemaal raar zijn.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Daar hoef je je echt niet schuldig om te voelen, je vriend zal ook vast geregeld masturberen. Niks vreemds aan, geniet er gewoon van!
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
Alle reacties Link kopieren
"Ons seksleven is top, niks op aan te merken, behalve dat hij hardhandig is, er zit geen romantiek in, hij kan mij niet klaar laten komen"
Behoorlijk tegenstrijdig bericht dit.

Heb je hem wel eens verteld hoe je het graag wil hebben? Dat hoeft niet in een serieus gesprek ofzo, maar gewoon, tijdens de seks zelf? "Lieverd, ik vind het heeeeel geil als je wat zachter streelt" ofzo? En dan niet 1x en dan opgeven, maar volhouden?
Alle reacties Link kopieren
Honingbij_ schreef:
16-12-2018 13:37
"Ons seksleven is top, niks op aan te merken, behalve dat hij hardhandig is, er zit geen romantiek in, hij kan mij niet klaar laten komen"
Behoorlijk tegenstrijdig bericht dit.

Heb je hem wel eens verteld hoe je het graag wil hebben? Dat hoeft niet in een serieus gesprek ofzo, maar gewoon, tijdens de seks zelf? "Lieverd, ik vind het heeeeel geil als je wat zachter streelt" ofzo? En dan niet 1x en dan opgeven, maar volhouden?
Ik begrijp dat ik dit misschien niet heel duidelijk heb neergezet. Ik geniet er van en daar ben ik al heel blij mee. We hebben in het verleden best wat problemen tussen de lakens gehad. Gelukkig konden we hier altijd goed over praten en hebben we samen echt alles opgelost. Dit is het enige wat nog over is. Maar het hoeft niet perfect. Ik ben blij met hoe het nu is. En inderdaad een beetje romantiek en aandacht zou fijn zijn maar dat gaat denk ik gewoon niet lukken. Niet zijn style zeg ik dan maar. Hij zegt zelf dat hij daar niet van houd. Ik het voor hem echt een ontlading. Dat wilt hij niet rustig en lief gaan doen. Soms vind ik dat jammer maar vooreerst ben ik meer dan tevreden dus ik zit er niet heel erg mee.
Amber1998 schreef:
16-12-2018 13:50
Ik begrijp dat ik dit misschien niet heel duidelijk heb neergezet. Ik geniet er van en daar ben ik al heel blij mee. We hebben in het verleden best wat problemen tussen de lakens gehad. Gelukkig konden we hier altijd goed over praten en hebben we samen echt alles opgelost. Dit is het enige wat nog over is. Maar het hoeft niet perfect. Ik ben blij met hoe het nu is. En inderdaad een beetje romantiek en aandacht zou fijn zijn maar dat gaat denk ik gewoon niet lukken. Niet zijn style zeg ik dan maar. Hij zegt zelf dat hij daar niet van houd. Ik het voor hem echt een ontlading. Dat wilt hij niet rustig en lief gaan doen. Soms vind ik dat jammer maar vooreerst ben ik meer dan tevreden dus ik zit er niet heel erg mee.
Wauw... Ik dacht altijd dat je seks met zijn tweeën had. Geven en nemen enzo.
Ik zou je vibo een naam geven.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
16-12-2018 13:56
Wauw... Ik dacht altijd dat je seks met zijn tweeën had. Geven en nemen enzo.
Ik zou je vibo een naam geven.
Hoe bedoel je ?
Alle reacties Link kopieren
Amber1998 schreef:
16-12-2018 13:50
Ik begrijp dat ik dit misschien niet heel duidelijk heb neergezet. Ik geniet er van en daar ben ik al heel blij mee. We hebben in het verleden best wat problemen tussen de lakens gehad. Gelukkig konden we hier altijd goed over praten en hebben we samen echt alles opgelost. Dit is het enige wat nog over is. Maar het hoeft niet perfect. Ik ben blij met hoe het nu is. En inderdaad een beetje romantiek en aandacht zou fijn zijn maar dat gaat denk ik gewoon niet lukken. Niet zijn style zeg ik dan maar. Hij zegt zelf dat hij daar niet van houd. Ik het voor hem echt een ontlading. Dat wilt hij niet rustig en lief gaan doen. Soms vind ik dat jammer maar vooreerst ben ik meer dan tevreden dus ik zit er niet heel erg mee.
Ik vind dit wel heel berustend klinken. Is hij je eerste sexpartner? In dat geval zou ik eens verder kijken.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Amber1998 schreef:
16-12-2018 13:50
Ik begrijp dat ik dit misschien niet heel duidelijk heb neergezet. Ik geniet er van en daar ben ik al heel blij mee. We hebben in het verleden best wat problemen tussen de lakens gehad. Gelukkig konden we hier altijd goed over praten en hebben we samen echt alles opgelost. Dit is het enige wat nog over is. Maar het hoeft niet perfect. Ik ben blij met hoe het nu is. En inderdaad een beetje romantiek en aandacht zou fijn zijn maar dat gaat denk ik gewoon niet lukken. Niet zijn style zeg ik dan maar. Hij zegt zelf dat hij daar niet van houd. Ik het voor hem echt een ontlading. Dat wilt hij niet rustig en lief gaan doen. Soms vind ik dat jammer maar vooreerst ben ik meer dan tevreden dus ik zit er niet heel erg mee.
Dus: omdat zacht niet zijn stijl is moet jij genoegen nemen met ruw.
Maar dat is niet jouw stijl. Waarom past hij zich niet af en toe aan aan jou?
Alle reacties Link kopieren
Het mag best voor hem een ontlading zijn. Maar het klinkt nogal egoïstisch en eenlijnig dat dit niet lief en zacht kan. Mijn benen zouden gesloten blijven bij alleen maar hard.
Afwisseling is juist heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
16-12-2018 14:09
Dus: omdat zacht niet zijn stijl is moet jij genoegen nemen met ruw.
Maar dat is niet jouw stijl. Waarom past hij zich niet af en toe aan aan jou?
Dit dus. Goede vraag.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
En ontopic: nee hoor, je hoeft je niet schuldig te voelen om mastuberen.
Amber1998 schreef:
16-12-2018 13:50
Ik begrijp dat ik dit misschien niet heel duidelijk heb neergezet. Ik geniet er van en daar ben ik al heel blij mee. We hebben in het verleden best wat problemen tussen de lakens gehad. Gelukkig konden we hier altijd goed over praten en hebben we samen echt alles opgelost. Dit is het enige wat nog over is. Maar het hoeft niet perfect. Ik ben blij met hoe het nu is. En inderdaad een beetje romantiek en aandacht zou fijn zijn maar dat gaat denk ik gewoon niet lukken. Niet zijn style zeg ik dan maar. Hij zegt zelf dat hij daar niet van houd. Ik het voor hem echt een ontlading. Dat wilt hij niet rustig en lief gaan doen. Soms vind ik dat jammer maar vooreerst ben ik meer dan tevreden dus ik zit er niet heel erg mee.
Je uitleg maakt het er niet beter op... wat een egoïst.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
16-12-2018 20:30
Je uitleg maakt het er niet beter op... wat een egoïst.
Zo is dat. Waarom neemt TO hier genoegen mee? En voelt ze zich ook nog schuldig omdat haar vibrator duidelijk meer empathie heeft?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
16-12-2018 20:35
Zo is dat. Waarom neemt TO hier genoegen mee? En voelt ze zich ook nog schuldig omdat haar vibrator duidelijk meer empathie heeft?
Maar als ik even loep zie ik dat er meer issues spelen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven