Glijmiddel voor 50+

12-04-2019 19:31 31 berichten
Seks verloopt de laatste tijd soms stroef, dus ik kan wel wat glijmiddel gebruiken.
Welk glijmiddel is lekker lang glad, vlekt niet, geurt niet, irriteert niet en is wel betaalbaar? Kortom, wat is jouw favoriet?
Ik hoor veel goede verhalen over Pjur (zelf nog niet geprobeerd). Ik gebruik zelf Wicked Hybrid, dat is een combinatie van water en silicone, maar die kun je wel met speeltjes gebruiken.
Pjur
hoezo 50+, is hier iets bijzonders aan?

huismerk van de erotiek-winkel.
Alle reacties Link kopieren
KY jelly
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
waarom 50 +?
ouwewijsneus schreef:
12-04-2019 19:42
hoezo 50+, is hier iets bijzonders aan?
Ach, niet echt, maar condoom-veilig, bananensmaak en extra warm ofzo hoeft niet. Als het maar glibbert en geen aandacht vraagt.
Sensilube. Kun je gewoon bij Kruidvat kopen in het rek bij de condooms.

Is volgens mijn gyno speciaal voor "oudere vaginas".
Ik vind die van de Etos heel lekker ruiken (rood flesje).
Desalniette- schreef:
12-04-2019 19:49
Ach, niet echt, maar condoom-veilig, bananensmaak en extra warm ofzo hoeft niet. Als het maar glibbert en geen aandacht vraagt.
OT, maar ik vraag me echt serieus af of er ook extra warm glijmiddel bestaat dat geen pijn doet. Al meerdere merken geprobeerd, huismerk van Christine le Duc was het ergst. We zijn echt beide schreeuwend van de pijn naar de douche gerend, vreselijk spul :cry:
Suzan_1991 schreef:
12-04-2019 20:00
OT, maar ik vraag me echt serieus af of er ook extra warm glijmiddel bestaat dat geen pijn doet. Al meerdere merken geprobeerd, huismerk van Christine le Duc was het ergst. We zijn echt beide schreeuwend van de pijn naar de douche gerend, vreselijk spul :cry:
Kruik?
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
12-04-2019 20:00
OT, maar ik vraag me echt serieus af of er ook extra warm glijmiddel bestaat dat geen pijn doet. Al meerdere merken geprobeerd, huismerk van Christine le Duc was het ergst. We zijn echt beide schreeuwend van de pijn naar de douche gerend, vreselijk spul :cry:
Probeer eens de pjur med variant! Die is echt zacht

Never mind, die worden niet warm😬
Alle reacties Link kopieren
Pjur ook fijn als massageolie
Been there, done that, got the T-shirt.
Apatura schreef:
12-04-2019 20:17
Pjur ook fijn als massageolie
En het stinkt niet (geen luchtjes), het plakt niet en je hebt maar heel weinig nodig.
Er zijn geloof ik wel 20 soorten Pjur O_O
Kunnen jullie iets specifieker zijn?
Desalniette- schreef:
12-04-2019 20:23
Er zijn geloof ik wel 20 soorten Pjur O_O
Kunnen jullie iets specifieker zijn?
Gewoon de meets basic.

Zal even kijken wat er allemaal is.
Pjur Originl, zwart flesje. Je hebt hem ook in een kleine maat. zou ik die eerst nemen om te proberen. Let wel op, 1 of 2 druppels is echt genoeg, anders wordt het een glij er maar voorbij :proud:
ouwewijsneus schreef:
12-04-2019 19:42
hoezo 50+, is hier iets bijzonders aan?
vroeg ik me ook al af, zijn hier leeftijdscategorieën in?

Dan ga ik deze week nog goed 'katoen' moeten geven, de tube is nog voor driekwart vol en ik word volgende week 50!
mammezel schreef:
12-04-2019 20:33
vroeg ik me ook al af, zijn hier leeftijdscategorieën in?

Dan ga ik deze week nog goed 'katoen' moeten geven, de tube is nog voor driekwart vol en ik word volgende week 50!
Onder de 50 heb je het meestal niet nodig. Vaginale droogte komt pas in de overgang, heb ik me laten vertellen.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
12-04-2019 19:42
hoezo 50+, is hier iets bijzonders aan?

huismerk van de erotiek-winkel.
Vrouwen krijgen tijdens en na de overgang vaker last van vaginale droogheid. Je kunt dan beter geen glijmiddel op waterbasis gebruiken, dat maakt de vaginawand nog stroever.
Alle reacties Link kopieren
Pjur, op siliconenbasis. Je zou er 50 voor willen worden.

KY vind ik onbegrijpelijk dat je daar blij van wordt :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Yes WB (waterbasis)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
12-04-2019 21:51
Pjur, op siliconenbasis. Je zou er 50 voor willen worden.

KY vind ik onbegrijpelijk dat je daar blij van wordt :)
+1
Alle reacties Link kopieren
Als 50'ers (niet wetend wat leeftijd ermee te maken heeft) die ook Pjur geprobeerd hebben, kiezen wij toch liever voor Liquid Silk. Niet echt duurder/goedkoper dan Pjur, maar veel prettiger. Op waterbasis, maar voelt als op siliconenbasis. Extra voordeel geen invloed op speeltjes en/of condooms wat met Siliconen versie glijmiddel wel mogelijk is.
Absoluut Pjur Bodyglide!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven