Nieuwe interesse gevonden

06-05-2019 22:55 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames en heren,

Al een tijdje ben ik opzoek naar een antwoord dus ik hoop dat jullie, en dan vooral de dames, mij een beetje op weg kunnen helpen!

Om een lang verhaal kort te maken heb ik onlangs contact gehad (op verschillende vlakken ja) met een vrouw die een generatie ouder was dan ik. Ging heel goed en het was echt leuk. Ik kwam eigenlijk tot het besef dat ik veel betere gesprekken kon voeren en een connectie voelde tov leeftijdsgenoten. Maar ze was getrouwd dus het hield ook al snel weer op.

Naar aanleiding hiervan wil ik graag vaker wat ‘oudere vrouwen’ ontmoeten. Maar mijn vraag is: waar kan ik ze vinden? Waar gaan ze uit?
Ik ben een beetje op zoek gegaan naar plekken waar ik dit soort oprecht leuke en slimme vrouwen kon vinden maar helaas geen succes.
Dus, iemand tips waar of hoe? Uitgaansgelegenheden?
Alle reacties Link kopieren
Bij de Blokker.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ze lopen zo in het wild los rond hoor. Ik zou zeggen: word glazenwasser.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Huishoudbeurs.
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst in het bejaardencentrum en daar.... nee flauw.

Tja, weet je Rick. Er zijn heeeeel veeeeel jongens die net als jij "oudere vrouwen" leuker en interessanter vinden dan leeftijdsgenoten. Ik persoonlijk heb werkelijk waar geen idee wat eventuele "oudere vrouwen" nou interessant vinden aan een veel jongere meneer maar ze zullen er ongetwijfeld zijn. Ik denk alleen dat de verhoudingen scheef zijn. Je kunt natuurlijk sowieso eens googelen of er bij jou in de buurt dansavonden worden georganiseerd voor 35 jaar en ouder. Wie weet.
...
Bingo.

Als je 15 bent: moeders van vriendjes.
Alle reacties Link kopieren
Rob de Nijs en Jan Smit hebben deze liefde al bezongen:
https://www.songteksten.nl/songteksten/ ... -zomer.htm

en Dalida: https://genius.com/Dalida-il-venait-dav ... ans-lyrics
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
06-05-2019 23:12
Bij de Blokker.
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
06-05-2019 23:32
Bingo.

Als je 15 bent: moeders van vriendjes.
21*
En dat gaat me toch net iets te ver :-P
Rickvv schreef:
06-05-2019 23:40
21*
En dat gaat me toch net iets te ver :-P
Vriendinnen van je moeder, vriendinnen van je oma, moeders van het schoolplein.

Ben je echt zo fantasieloos dat je zelfs niets kan verzinnen of hoopte je hier snel te scoren?
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
06-05-2019 23:12
Bij de Blokker.
😀😀😀
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
06-05-2019 23:42
Vriendinnen van je moeder, vriendinnen van je oma, moeders van het schoolplein.

Ben je echt zo fantasieloos dat je zelfs niets kan verzinnen of hoopte je hier snel te scoren?
Nope, nope en wat heb ik te zoeken op een schoolplein?

En is dat een retorische vraag?

Net als dat jongeren bekende uitgaansgebieden/plekken hebben, dacht ik dat 30’ers 40’ers dat ook wel zouden hebben. Dat je meer op een plek bent waar je meer open staat voor een praatje. Dus niet in de rij achter de kassa als je snapt wat ik bedoel :facepalm:
Rickvv schreef:
06-05-2019 23:51
Nope, nope en wat heb ik te zoeken op een schoolplein?

En is dat een retorische vraag?

Net als dat jongeren bekende uitgaansgebieden/plekken hebben, dacht ik dat 30’ers 40’ers dat ook wel zouden hebben. Dat je meer op een plek bent waar je meer open staat voor een praatje. Dus niet in de rij achter de kassa als je snapt wat ik bedoel :facepalm:
Oude vrouwen die wel wat spanning willen. Leen en kind en ga flowen.
Alle reacties Link kopieren
Rickvv schreef:
06-05-2019 23:51
Nope, nope en wat heb ik te zoeken op een schoolplein?

En is dat een retorische vraag?

Net als dat jongeren bekende uitgaansgebieden/plekken hebben, dacht ik dat 30’ers 40’ers dat ook wel zouden hebben. Dat je meer op een plek bent waar je meer open staat voor een praatje. Dus niet in de rij achter de kassa als je snapt wat ik bedoel :facepalm:
40 plus verkleed feesten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Rickvv schreef:
06-05-2019 23:51
Nope, nope en wat heb ik te zoeken op een schoolplein?

En is dat een retorische vraag?

Net als dat jongeren bekende uitgaansgebieden/plekken hebben, dacht ik dat 30’ers 40’ers dat ook wel zouden hebben. Dat je meer op een plek bent waar je meer open staat voor een praatje. Dus niet in de rij achter de kassa als je snapt wat ik bedoel :facepalm:
Nee, wij zitten thuis met onze man en kinderen. En in t weekend gaan we naar Ikea.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
06-05-2019 23:32
Bingo.

Als je 15 bent: moeders van vriendjes.
Werkt altijd. Dat is altijd een generatie verschil. Precies zoals TO het wil.
Alle reacties Link kopieren
Carnaval, de voetbal finales, de toppers én natuurlijk de ‘hi-ha-hoo doe es lekker gek’ avondjes in de sportscholen. Leuk verkleed staan sporten op ABBA muziek ofzo.

Raak je al opgewonden? Ja, ik ook, glij écht van mijn stoel af.

*kuch*
enn wijzigde dit bericht op 07-05-2019 00:07
2.71% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
07-05-2019 00:04
Nee, wij zitten thuis met onze man en kinderen. En in t weekend gaan we naar Ikea.
Oh gód vergeten! Lekker samen glije in de ballebak! Óók een aanrader.
Niet als er kinderen zijn he? Dénk erom.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
07-05-2019 00:04
Carnaval, de voetbal finales, de toppers én natuurlijk de ‘hi-ha-hoo doe es lekker gek’ avondjes in de sportscholen. Leuk verkleed staan sporten op ABBA muziek ofzo.

Raak je al opgewonden? Ja, ik ook, glij écht van mijn stoel af.

*kuch*
Gefeliciteerd je hebt me omgepraat
Alle reacties Link kopieren
Rickvv schreef:
07-05-2019 00:08
Gefeliciteerd je hebt me omgepraat
Nah, kijk ik wíst wel dat ik het in me had. Ik kan dat, dat ompraten. Echt daar ben ik goed in.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sportschool, kroeg, secondlove.nl, de buurvrouw, de hitsige moeder van een vriend, de geile oma van een.kennis..
Bioscoopzalen vol bij films als 50 shades. Hang een paar handboeien aan je broek en je bent al klaar voordat je vertrekt.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 07-05-2019 00:18
3.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Louise70 schreef:
07-05-2019 00:13
Sportschool, kroeg, secondlove.nl, de buurvrouw, de hitsige moeder van een vriend, de geile oma van een.kennis..
Gods klinkt als de eerste de beste blik op van die ranzige seks videobanden in zo’n achterkamertje in een voormalige videotheek. :-D

Vast voor jouw tijd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Picknickgedeelte bij Ballorig in de schoolvakanties.
Alle reacties Link kopieren
Rickvv schreef:
06-05-2019 23:51
Nope, nope en wat heb ik te zoeken op een schoolplein?

En is dat een retorische vraag?

Net als dat jongeren bekende uitgaansgebieden/plekken hebben, dacht ik dat 30’ers 40’ers dat ook wel zouden hebben. Dat je meer op een plek bent waar je meer open staat voor een praatje. Dus niet in de rij achter de kassa als je snapt wat ik bedoel :facepalm:
Gewoon in de kroeg, echt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven