Nieuwsgierig, maar durf het gesprek niet aan te gaan

13-05-2019 22:02 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Een ontzettend niet extreem/boeiend onderwerp, maar toch wil ik jullie om advies vragen.
Het lichamelijke met mijn vriend is overigens totaal niet ingedut, maar ik wil hem verrassen, alleen weet ik niet zo goed hoe... Ergens wil ik hem wel vragen wat hij fijn vind of wat hem lekker lijkt, maar iets houdt me tegen. Soms fantaseer ik weleens dat ik sexy lingerie voor hem aantrek. Maar... wat als hij het lelijk vindt of moet lachen? Als ik het aan hem zou vragen, dan zou ik dat jammer vinden, omdat de verrassing er dan af is. Daarbij zou ik niet goed weten wat mij staat. Ik heb niet de meest gangbare maat (zandloperfiguur, 85C en ondergoed maat L). Ik ben vrij lang dus hakken zou ik sowieso al niet aantrekken. Bovendien zijn we evenlang.
Zo gek, want ik kan eigenlijk alles met hem delen, maar dit durf ik niet goed en vind ik het deels wat voorspelbaar maken, want ik zou die dingen niet vragen voor jan met de korte achternaam ;)
Tips zijn welkom!
schatkaart wijzigde dit bericht op 14-05-2019 16:06
7.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen, als hij je uitlacht, is het een intense hufter en maak je het uit
(Heb nog nooit man meegemaakt die lingerie of oraal niet kon waarderen)
Waarom zou hij het lelijk vinden of erom moeten lachen? Denk dat de meeste mannen dat juist leuk vinden.

En de enige tip die ik kan geven is dat je de moed bij elkaar moet rapen en het hem gewoon moet vragen. Niet lullig bedoeld, maar ik vind het altijd zo vreemd dat erover praten eng is, maar je vervolgens wel seks hebt met die persoon. Dat is toch veel intiemer dan een praatje?
Alle reacties Link kopieren
Samen kunnen lachen kan heel sexy zijn.
die ik wilde bestaat al...
Eens met Lila,

Als jouw vriend jouw effort voor mooie lingerie, een goede pijpbeurt, striptease, etc niet waardeert, dan verdient hij jou niet.


Kun je dan altijd nog een boomlange kerel gaan daten waarbij je je altijd een klein meisje voelt :lol:
lilalinda schreef:
13-05-2019 22:11
Gewoon doen, als hij je uitlacht, is het een intense hufter en maak je het uit
(Heb nog nooit man meegemaakt die lingerie of oraal niet kon waarderen)
Dat hij moet lachen hoeft helemaal niet kwaad bedoeld te zijn. Het is natuurlijk heel lief dat ze dat wil doen maar Ik kan me echt wel situaties voorstellen waarin ik ook heel hard op m'n lippen zou moeten bijten
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
13-05-2019 22:22
Dat hij moet lachen hoeft helemaal niet kwaad bedoeld te zijn. Het is natuurlijk heel lief dat ze dat wil doen maar Ik kan me echt wel situaties voorstellen waarin ik ook heel hard op m'n lippen zou moeten bijten
Als je vriendin in mooie lingerie je begint te pijpen???
Oja, ik zou het wel eerst bespreken voor je iets gaat proberen bij hem. Niet iedereen is gediend van dat soort verrassingen.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
13-05-2019 22:24
Oja, ik zou het wel eerst bespreken voor je iets gaat proberen bij hem. Niet iedereen is gediend van dat soort verrassingen.
Wat voor verrassingen? Ze wil mooie lingerie aan, en hem pijpen
Ze laat hem niet nemen door een enorme dildo
lilalinda schreef:
13-05-2019 22:23
Als je vriendin in mooie lingerie je begint te pijpen???

Juist als je niet mag lachen krijg ik de slappe lach. Allemaal heel grappig maar mijn zin is dan wel weg ben ik bang. 'Lingerie' kan er toch behoorlijk debiel uit zien, laten we eerlijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
13-05-2019 22:29
Juist als je niet mag lachen krijg ik de slappe lach. Allemaal heel grappig maar mijn zin is dan wel weg ben ik bang. 'Lingerie' kan er toch behoorlijk debiel uit zien, laten we eerlijk zijn.
Nu ben ik nieuwsgierig, doe eens een plaatje van lachwekkende lingerie
lilalinda schreef:
13-05-2019 22:31
Nu ben ik nieuwsgierig, doe eens een plaatje van lachwekkende lingerie

Als het niet bij je persoon past om zoiets aan te trekken werkt alles op de anders lachspieren ben ik bang


Edit: https://www.google.com/search?q=ridicul ... 16&bih=908

Het eeuwig durende 'mannen in lingerie'-topic hier..
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 13-05-2019 22:43
33.07% gewijzigd
lilalinda schreef:
13-05-2019 22:27
Wat voor verrassingen? Ze wil mooie lingerie aan, en hem pijpen
Ze laat hem niet nemen door een enorme dildo
Hem pijpen bedoel ik ja. Niet iedereen vindt het fijn als dat zonder vragen gebeurd.
Ik denk dat verleiding zo ook niet werkt (voor mij in ieder geval niet)
Alle reacties Link kopieren
Lingerie is niet iets om zomaar aan te doen. Je moet wel een zelfverzekerde houding hebben en sexy zijn, als je dat effect wil geven. Niet met een blubberbuik in een ietwat te strak stringetje, dat je eruit gaat zien als een rollade.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
13-05-2019 22:35
Hem pijpen bedoel ik ja. Niet iedereen vindt het fijn als dat zonder vragen gebeurd.
Nou als je hem bespringt tijdens een belangrijke voetbalfinale misschien niet.

Maar volgens mij is er geen man te vinden die het niet fijn zou vinden om gepijpt te worden.

Wel even opzoeken op internet hoe je dat moet doen.

Door hakken te dragen krijgt je bekken een andere stand waarbij je komt meer uitsteekt en je benen lijken langer en slanker dus dat vinden mannen sexy.

Lingerie als je dat nooit draagt en je gaat Ineens compleet over de top met jarretelles en al dan zou vriend wel eens eerder verbaast en in shock dan opgewonden kunnen zijn.
lilalinda schreef:
13-05-2019 22:27
Wat voor verrassingen? Ze wil mooie lingerie aan, en hem pijpen
Ze laat hem niet nemen door een enorme dildo
Ik kan me zomaar voorstellen dat vriend een derde partij een verrassende wending zou vinden, inclusief dildo.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
13-05-2019 22:35
Hem pijpen bedoel ik ja. Niet iedereen vindt het fijn als dat zonder vragen gebeurd.
Ga kussend omlaag.
Echt hoor. Komt goed
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
13-05-2019 22:34
Als het niet bij je persoon past om zoiets aan te trekken werkt alles op de anders lachspieren ben ik bang


Edit: https://www.google.com/search?q=ridicul ... 16&bih=908

Het eeuwig durende 'mannen in lingerie'-topic hier..
Ik neem aan dat to een setje, body of babydolletje bedoelt
Geen fluffy eenhoornslip
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
13-05-2019 22:56
Ik kan me zomaar voorstellen dat vriend een derde partij een verrassende wending zou vinden, inclusief dildo.
Mijne ook niet. Maar goed heb nog nooit iemand gevraagd of ik pompen mocht of dat ik mijn kanten setje moest vervangen door een badstof hema-broek
Dit moet je toch gewoon met elkaar kunnen bespreken in een gezonde relatie?
lilalinda schreef:
13-05-2019 22:56
Ga kussend omlaag.
Echt hoor. Komt goed
M'n man had dat echt niet hoeven flikken bij me zonder te vragen de eerste keer. Misschien dat anderen dat fijn vinden, maar van dat soort 'verrassingen' ben ik niet gediend.
anoniem_63edfdf1c077e wijzigde dit bericht op 14-05-2019 00:08
Reden: typefout
0.69% gewijzigd
sugarmiss schreef:
13-05-2019 22:53
Nou als je hem bespringt tijdens een belangrijke voetbalfinale misschien niet.

Maar volgens mij is er geen man te vinden die het niet fijn zou vinden om gepijpt te worden.
Die van mij wil het echt niet en ik ga hem echt niet 'dwingen' door het gewoon bij hem te doen. Ik vind het niet oké om zoiets te doen zonder het te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Een boel onzekerheid Schatkaartje. Nou goed, een klein mannengeheimpje, niets is zo sexy als een zelfverzekerde vrouw in bed. Dus ga er voor, als je die lingerie zelf ook leuk vindt, gewoon doen. Orale seks, dat is geen verassing, dat is een kadootje. En als dat allemaal niet goed genoeg is, dan heeft hij het niet helemaal goed begrepen.
Damn, go for it!
Fate is just the weight of circumstances
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
14-05-2019 00:01
M'n man had dat echt niet hoeven flikken bij me zonder te vragen de eerste keer. Misschien dat anderen dat fijn vinden, maar van dat soort 'verrassingen' ben ik niet gediend.
Jouw man mocht niet 'kussend omlaag' zonder een gesprek vooraf?
Ik zeg niet direct zijn tong diep naar binnen hè?
Kussend omlaag..
Mond, nek, borst, buik etc
En dan kan TO kijken hoe hij reageert.
En dan mag ze echt door.
Mannen die zeggen niet van pijlen te houden doen dat om hun vrouw gerust te stellen. " geeft niet hoor schat, ik vind het niet zo lekker, heus"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven