Hoe vaak?

12-07-2019 03:26 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij af hoe vaak jullie ongeveer sex hebben. Sinds de geboorte van ons zoontje ligt de frequentie een stukje lager dan voorheen bij ons. Ik denk ongeveer 1x in de 2 weken. Voor ons is dit prima, maar werd nieuwsgierig of dat extreem weinig is of juist wel gemiddeld.

Aansluitend daarop dacht ik, hoe vaak masturberen jullie? En wanneer? Soms heb ik er wel even behoefte aan maar ik ben bijna nooit alleen thuis. 's avonds samen met manlief naar bed. Overdag onze zoon om ons heen. Ik zie haast nooit de mogelijkheid even een moment voor mij alleen te creëren.

Zomaar wat hersenspinsels van mij....ik ben benieuwd.
Sex verschilt enorm van 1/2x per week tot 1x per maand..
Die 1x per maand vind man natuurlijk te weinig maar goed, het is niet anders.

Misschien een half uur eerder dan je man naar bed? Wij gaan bijna nooit samen omdat ik om 22.30 moe ben en man een echte nachtbraker is. Hier dus vaak voor het slapen gaan even wat alone time ;) ongeveer 2x per week.

Slaapt je zoon nog overdag? Of gaat jij naar school? Dagverblijf?
Voor/onder/na het douchen?
Als je even de was gaat doen boven? En je man bij je zoon is.
Zomaar even wat momentjes hoor waarin misschien wat snelle opties liggen ;)
Ik denk niet echt dat mijn situatie vergelijkbaar is want ik ben begin 20 en woon niet samen en heb geen kinderen, maar 3-4 keer in de week is gemiddeld bij ons. En als ik mijn. Vriend niet zie dan masturbeer ik dus dat is ook bijna elke dag wel.
Alle reacties Link kopieren
Elize85 schreef:
12-07-2019 04:02
Sex verschilt enorm van 1/2x per week tot 1x per maand..
Die 1x per maand vind man natuurlijk te weinig maar goed, het is niet anders.

Misschien een half uur eerder dan je man naar bed? Wij gaan bijna nooit samen omdat ik om 22.30 moe ben en man een echte nachtbraker is. Hier dus vaak voor het slapen gaan even wat alone time ;) ongeveer 2x per week.

Slaapt je zoon nog overdag? Of gaat jij naar school? Dagverblijf?
Voor/onder/na het douchen?
Als je even de was gaat doen boven? En je man bij je zoon is.
Zomaar even wat momentjes hoor waarin misschien wat snelle opties liggen ;)
Ik ben altijd bang om "betrapt" te worden. Onze badkamer kan bijvoorbeeld niet op slot en regelmatig loopt er iemand binnen. Zoon slaapt soms nog maar kan wel zelf uit bed. Dus het is echt zoeken naar een ontspannen moment voor mijzelf de zin niet echt ten goede komt. Maar soms zijn de momenten wel te vinden hoor😁
Alle reacties Link kopieren
Letsgetlosttonight schreef:
12-07-2019 04:17
Ik denk niet echt dat mijn situatie vergelijkbaar is want ik ben begin 20 en woon niet samen en heb geen kinderen, maar 3-4 keer in de week is gemiddeld bij ons. En als ik mijn. Vriend niet zie dan masturbeer ik dus dat is ook bijna elke dag wel.
Ah die tijd kan ik me nog goed herinneren haha geniet er maar lekker van. Ooit kijk je er met weemoed op terug.😉 Of misschien wel niet.
Alle reacties Link kopieren
Toen we nog geen kinderen hadden, was het 3 a 4 x per week. We hadden een druk bestaan en soms gewoon geen tijd.
Masturberen deed ik toen zelden.
Toen er kinderen kwamen waren we gewoon kapot. We waren blij om 's avonds even een uurtje op de bank te hangen. De sex werd idd 1x per 2 weken. En soms zelfs minder. Een enkele x ook wel vaker.
En nu, kinderen zijn een stuk groter, blijven erg lang op. We hebben nog steeds een druk leven, vol hobbies, sport, vrijwilligerswerk, vrienden enz.
We komen op 1 a 2 x per week gemiddeld.
Soms redden we het echt niet, maar de sex die we hebben is kwalitatief wel erg goed.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Masturberen doe ik niet. Wij hebben gemiddeld 4 x per week seks. 2 kinderen en 14 jaar samen. Wij houden er gewoon van.
2 a 3 keer per week sex met partner. Meestal 's ochtends als de rest van het huis nog in diepe rust is. En mastruberen doe ik wanneer ik zin heb. Hier loopt gelukkig niet iedereen in en uit. Deur dicht is voor iedereen de ander niet storen.
Alle reacties Link kopieren
Zeilboot76 schreef:
12-07-2019 07:13
2 a 3 keer per week sex met partner. Meestal 's ochtends als de rest van het huis nog in diepe rust is. En mastruberen doe ik wanneer ik zin heb. Hier loopt gelukkig niet iedereen in en uit. Deur dicht is voor iedereen de ander niet storen.
Mastruberen bestaat niet
Partygirl1985 schreef:
12-07-2019 06:01
Ik ben altijd bang om "betrapt" te worden.


Waarom noem je het 'betrapt worden'? Waarom is het erg als je man ziet of hoort dat je masturbeert?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
12-07-2019 08:04
Waarom noem je het 'betrapt worden'? Waarom is het erg als je man ziet of hoort dat je masturbeert?
Beetje gênant toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vriend doen het sowieso 1 á 2 keer per dag, soms 3 keer...
En heb een zoontje van bijna 4.
beetjegek schreef:
12-07-2019 08:10
Beetje gênant toch?
Sommige mannen vinden vinden dat juist geweldig. Snap niet waarom het gênant is, het is toch je partner? Als het nu je kind, moeder, vader ofzo is, dan snap ik dat het gênant is.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn intussen 28 jaar samen, en dat merk je dus ook in bed :-)
Wij vrijen zeer onregelmatig (kan zijn 2 x per week maar er kan evengoed 2 maanden tussen zitten).
Ikzelf masturbeer regelmatig (6-7 x per maand) en doe hier niet geheimzinnig over. Mijn vrouw heeft me hier al bij 'betrapt' (zoals dat heet) maar hier wordt niet flauw over gedaan. Masturberen is een gezond aspect van onze seksuele gezondheid.
Seks is leuk en ontspannend als het geen 'must' is.
Alle reacties Link kopieren
Hier met 2 kinderen onder de 10 gemiddeld 2x per week sex. Beide mastruberen we ook 1 a 2 x per week.....niets gênants aan.

Toen de kids kleiner waren lag sex op een laag pitje mede doordat ik niet zo goed in mn vel zat, kwam ik alleen pas later achter. Gemiddeld was toen 1 x per 2 weken.
Dit soort "enquetes" zijn nooit representatief, want de mensen die weinig met seks hebben vind je niet op de sekspijler van een forum. Ik geloof dat het gemiddelde van stellen in een langdurige relatie op 1x per week ligt of zo, misschien nog wel minder.
Alle reacties Link kopieren
In het begin van onze relatie meerdere keren per week, na de geboorte van de (ondertussen volwassen) kinderen ongeveer 1 à 2 keer per jaar, de laatste paar jaar vrijwel niet meer.
Masturberen doe ik ongeveer een keer of 6 per maand
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-07-2019 08:54
Dit soort "enquetes" zijn nooit representatief, want de mensen die weinig met seks hebben vind je niet op de sekspijler van een forum.

Waar haal je die ‘wijsheid’ vandaan?
Misschien zijn die mensen prima tevreden met de frequentie, of hebben ze geen partner en geen zin in een ONS of FWB, om maar wat te noemen. Maar dat betekent toch niet dat ze ‘dus’ niet geïnteresseerd zijn in seks?

Ik ben kindvrij en ik hou niet van klussen in huis, maar topics op die pijlers lees ik regelmatig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
10 jaar samen. Je kunt rustig zeggen dat we geen sex meer hebben. De sex is met het eerste kind eigenlijk gestopt. Onze sexdrive is wel verschillend. We hebben beide een baan, doen aan sport en vrijwilligerswerk en hebben beide vrienden. Dat maakt het niet makkelijker om tijd samen te vinden... :( de sexdrive is dus ook verschillend voor ons beiden.
Qua quality fijne voor onszelf zijn we wel redelijk open minded denk ik.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-07-2019 08:54
Dit soort "enquetes" zijn nooit representatief, want de mensen die weinig met seks hebben vind je niet op de sekspijler van een forum. Ik geloof dat het gemiddelde van stellen in een langdurige relatie op 1x per week ligt of zo, misschien nog wel minder.
Ik kom ook niet in de sekspijler, maar zag dit onderwerp toevallig staan tussen de actieve of nieuwe topics.
Alle reacties Link kopieren
Gemiddeld 2-3x per week. Ruim 8 jaar samen, 1 kind.
Masturberen doe ik niet.
Alle reacties Link kopieren
2/3/4 keer per week, geen kinderen, niet samenwonend. Verschilt hoe vaak we samen zijn en hoe mijn cyclus is. Met ex meerdere keren op een dag, wel met tegenzin, zijn libido was gewoon een stuk hoger.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
12-07-2019 08:04
Waarom noem je het 'betrapt worden'? Waarom is het erg als je man ziet of hoort dat je masturbeert?
Ik zou dat wel gênant vinden. Ik vind het echt iets voor jezelf. En dat hou ik ook graag zo.
Alle reacties Link kopieren
Voltooid schreef:
12-07-2019 08:15
Ik en mijn vriend doen het sowieso 1 á 2 keer per dag, soms 3 keer...
En heb een zoontje van bijna 4.
3x per dag😮 hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
swiessel schreef:
12-07-2019 08:59
In het begin van onze relatie meerdere keren per week, na de geboorte van de (ondertussen volwassen) kinderen ongeveer 1 à 2 keer per jaar, de laatste paar jaar vrijwel niet meer.
Masturberen doe ik ongeveer een keer of 6 per maand
Mis je de sex dan niet? Aangezien je wel masturbeert, geniet je er nog wel een soort van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven