"Hij geraakt mijn vagina niet in"

18-07-2019 11:39 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Iedereen,

Afgelopen weekend had ik mijn eerste keer seks met degene waar ik nu verliefd op ben. Wij kunnen nogal niet van elkaar afblijven privé zowel publiekelijk "lovebirds" (dat komt waarschijnlijk doordat wij verliefd zijn). Hij wist niet dat het mijn eerste keer was. Ik was enorm zenuwachtig merkte ik. Ik zei het tegen hem dat in nog nooit eerder een weekendje weg was met een jongen en dat ik mij wel enorm aangetrokken voel tot hem en er wel automatisch seks kan komen (Het geen ik nog nooit eerder heb gehad).
Zijn reactie was heel lief (dit was zijn reactie; dat een ieder wel een eerste keer heeft en het komt wel goed, zodra ik mijn grenzen maar aan geef op elk moment). Dit had ik eigenlijk niet verwacht, want het is iemand die een jaar ouder is (ik ben 21 en hij 22) dan ik met veel ervaringen. Ik dacht dus dat hij het echt niet leuk zou vinden.
Maar anyways, het kwam zo ver. Na wat geknuffel, F1 en Cartoon network gezien te hebben. Wij hebben eerst wat voorspel gehad. Hij werd warmer en warmer( super sexy, ik dacht dit wil ik wel)
Tussendoor vroeg hij steeds als ik het nog oke vond en geen pijn had. Vervolgens probeerde hij met zijn vinger in mijn vagina te gaan en dat deed enorm zeer. Ik zei van "ga maar door" het deed 2x zoveel als daarvoor pijn en hij zei dat we dan liever gingen stoppen, want anders heb ik pijn en dat is niet de bedoeling.
Wij gingen uiteindelijk douchen en hij probeerde onder de douche erdoorheen te zitten en dat lukte. Trug op bed en eerst wat met zijn vingers en vervolgens met zijn penis had ik zoveel pijn dat het allemaal beter was om te stoppen.

Ik heb mij heel dat weekend een beetje rot gevoeld. Hij zei wel dat het helemaal niet erg was en hij niet perse seks wilde, maar op een of ander manier was ik teleurgesteld in m'n eigen.
Verder hebben we besproken dat ik een afspraakje zou maken bij den huisarts, maar ergens denk ik toch dat een paar tips van dit forum misschien wel zouden helpen. Wie weet zijn er ook mensen hierop die dat ooit ook hebben voor gehad.

Alvast bedankt! xx ❤️
Alle reacties Link kopieren
Bij mij lukte het de eerste keer ook niet. Je vriend heeft goed gereageerd, niet doorgaan als het pijn doet. Gewoon blijven proberen en vooral eerst met de vingers en opeens lukt het wel. Ik denk dat je te droog was geworden door de spanning, als je je ontspanner voelt gaat dat vanzelf beter, anders zou je een glijmiddel kunnen overwegen.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk komt het door de spanning. De eerste keer met mijn huidige vriend lukte het ook niet omdat ik te gespannen was, terwijl ik daarvoor regelmatig seks heb gehad waarbij er niks aan de hand was. De keer erna was ik wel ontspannen en ging het gewoon prima.
Je vriend heeft er goed op gereageerd door te stoppen. De eerste keer is meestal iets pijnlijker, maar als het te erg is gewoon aangeven dat je wilt stoppen en het de volgende keer opnieuw proberen. Vooral geen druk erachter zetten, dan is er grote kans dat het de volgende keer wel goed gaat.
Zoals verwacht loopt alles anders
Een eerste keer is ook heel spannend, dan is het niet gek dat je een beetje verkrampt daar beneden waardoor het lastiger gaat. Mijn tip zou zijn: probeer een ander standje, namelijk jij bovenop, zodat je langzaam aan hem naar binnen kunt laten glijden in jouw eigen tempo en dus meer controle hebt, waardoor het minder spannend voelt.
Beffen of wat glijmiddel werkt ook. Zodat je voelt dat het kan en geen pijn doet. Dan kun je ontspannen. Elke eerste keer is spannend. Het is helemaal niet raar dat je geen ervaring hebt met 21 (of met welke leeftijd ook!) Met elke nieuwe man is het weer spannend. Ontspan een beetje. Het is fijn dat hij zo reageerde. Klinkt als een leuke man.
De eerste keer is nooit de beste keer. Het is heel normaal dat het niet meteen lukt omdat het pijn doet. Gewoon blijven genieten van elkaar en rustig opbouwen. Leg alsjeblieft geen druk op jezelf. Hoe relaxter je erin staat, hoe makkelijker het gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Bij veel mensen lukt de eerste keer niet. Meestal door spanning. Best kans dat de keer daarop of het pas na een aantal keren wel lukt. Maar dat is bij iedereen anders. Het kan ook wat anders zijn, b.v. Vaginisme. Dan verkramp je bij poging tot penetratie, ondanks dat je graag wil. En dat kan heel pijnlijk zijn. Ik heb dat namelijk zelf. Misschien scheelt het dat ik niet verliefd was. Het was gewoon een goede vriend en we wilden seks meemaken. Omdat we niemand anders vonden. Na 8 keer proberen zijn we gestopt op mijn verzoek. Blijkbaar kan ik niet goed ontspannen bij iemand die ik niet bijzonder leuk vind. Of ik dat wel kan als ik verliefd ben is de vraag. Want dat ben ik tot nu toe nooit geweest.
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
18-07-2019 12:04
Beffen of wat glijmiddel werkt ook. .
Ik had me de eerste keer heel ongemakkelijk gevoeld als hij er met zijn mond tussen was gedoken, slecht voor de ontspanning.

En een ontmaagding met glijmiddel? Liever niet. Laat het lijf het werk maar doen, dat geeft prima aan wat wel en niet kan op dat moment.
...
Was je wel nat genoeg? Een vinger of een piemel in je droge doos is voor niemand lekker en zeker niet als je ontmaagd wordt.

Heb je al wat meer met hem geoefend? Bv hele avonden zoenen en friemelen? Als je elkaar eerst leert ontdekken en kennen, kom je vanzelf zover dat je je wat beter kan ontspannen.

Dus, hup, oefenen maar! Oefening baart immers kunst :-P.
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
18-07-2019 12:04
Beffen of wat glijmiddel werkt ook. Zodat je voelt dat het kan en geen pijn doet. Dan kun je ontspannen. Elke eerste keer is spannend. Het is helemaal niet raar dat je geen ervaring hebt met 21 (of met welke leeftijd ook!) Met elke nieuwe man is het weer spannend. Ontspan een beetje. Het is fijn dat hij zo reageerde. Klinkt als een leuke man.
Beffen moet hij ook maar net willen. Die van mij wilde dat niet en we dan hadden we de keus uit handwerk.
hondenmens wijzigde dit bericht op 18-07-2019 17:46
6.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
rustig aan doen, dan lukt het vast, en heel belangrijk, gebruik een condoom!!
Alle reacties Link kopieren
Velma*Dinkley schreef:
18-07-2019 17:07
Was je wel nat genoeg? Een vinger of een piemel in je droge doos is voor niemand lekker en zeker niet als je ontmaagd wordt.

Heb je al wat meer met hem geoefend? Bv hele avonden zoenen en friemelen? Als je elkaar eerst leert ontdekken en kennen, kom je vanzelf zover dat je je wat beter kan ontspannen.

Dus, hup, oefenen maar! Oefening baart immers kunst :-P.
Jaa, opzich wel. Hij zei dat ook van je bent enorm nat en heel die avond verder had ik dat steeds.
Alle reacties Link kopieren
Is het inmiddels gelukt?

Geduld hebben en blijven proberen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven