prostaatmassage: de mannelijke g-spot

07-05-2009 14:24 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man opperde onlangs een nieuwe variant in onze slaapkamer: prostaatmassage...Het resultaat was verbluffend: een zaadlozing waar je U tegen zegt....veel sperma en met veel spuitkracht....heel opwindend om te zien. En bovendien medisch gezien zelfs aan te raden. Althans, dat schijnt.

Zouden jullie het willen proberen? of doen jullie dit al lang. Ik was tot voor kort niet bekend met dit fenomeen.
Alle reacties Link kopieren
Noooit van gehoord.. vertel eens hoe dit werkt.
Alle reacties Link kopieren
Vraag ik me ook af, hoe werkt het?
Alle reacties Link kopieren
Prostaat masseren via de anus, toch? Veel mannen vinden een vinger daar tijdens de seks dan ook lekker..
hoppa, vibo erbij en bij je man inbrengen? Of met je vingers?
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat die van mij nooit doen!
neuh, de mijne ook niet. Heb ik iets te lange nagels voor, aiiii
Alle reacties Link kopieren
Je maakt je vinger lekker glad met bijv. glijmiddel en brengt hem er afhankelijk van de bouw van je partner en de grootte van je vinger ongeveer tot 2/3 in. Als je dan 'naar boven' voelt, voel je een orgaan ongeveer ter grootte van een walnoot. Dat is dus de prostaat. Hierin wordt de spermavloeistof geproduceerd en vastgehouden totdat de zaadcellen bijgemengd worden net voor de ejaculatie.



Door hem op deze manier te stimulateren kan je hem een zeer heftig gevoel geven. Hangt natuurlijk ook van de man af. Maar die van mij vind het ook heerlijk als ik hem op deze manier verwen. (Soms verras ik hem tijdens het pijpen ;)) Inderdaad zijn zijn orgasmes heviger en is de hoeveelheid sperma ook groter. Ik kan het iedereen aanraden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens gepeild wat vriend er van zou vinden.. Een heftig nee-schudden was de reactie.. Dat is een UITgang..

Misschien komt hij er nog eens op terug.. (niet dat ik er nou zo om zit te springen om m'n vinger er in te stoppen, maar vind het fijn om hem te zien genieten)
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je gardening angel...wbt het feit dat je je vriend zo zou willen genieten....ik denk er ook zo over maar denk niet dat hij echt staat te juichen...bij het idee van mijn vinger....toch ga ik het 'm eens voorstellen....maar hé hoe breng je zoiets een beetje subtiel?
Alle reacties Link kopieren
1 Keer gedaan. Hij vond het wel okee maar niet om gillend opgewonden van te worden. Wel inderdaad een kwakkie waar een pak yoghurt niks bij was.

Ik ga het sowieso nog wel een keertje doen.
Alle reacties Link kopieren
Is al oud hoor, tenminste voor mij. Toen ik nog vrijgezellie was, vond de ene man het heerlijk en de ander vond het nix. Je kunt tegenwoordig bij bvb christine le duc speciale vibrators voor mannen kopen, voor in de anus dus. Dus dan hoef je geen vinger te gebruiken.



Veel plezier!



Groetjes Fajah
Alle reacties Link kopieren
Als ik het al zou doen, dan denk ik dat ik een stomp op m'n bakkes krijg........................
Alle reacties Link kopieren
Whahhhaa nou ik ook zonder het eerst aan te kondigen!!!
Alle reacties Link kopieren
Een hele lading sperma, ter grote van een pak yogurt?



Nein, danke.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Heb niet zoveel kennis van het inwendig lichaam van een man, maar als je een vinger in zijn kont stopt en je voelt dan naar boven, dan zit daar toch niet zijn prostaat??? Die zit dan toch naar beneden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 07 mei 2009 @ 19:09:

toch ga ik het 'm eens voorstellen....maar hé hoe breng je zoiets een beetje subtiel?

Ehm denk dat 99% van de mannen je heel raar aan kijkt en gelijk zegt NEE DANK JE.

Ik ook denk ik als het aan mij de 1e x gevraagd zou zijn.

Zoiets vraag je niet van te voren als je weet dat , zoiets doe je ook niet even hup en vinger erin ik bedoel je vinger bij hem naar binnen brengen. Nee speel/masseer eerst zijn bil en langzaam naar zijn kontje en masseer dat eerst oppervlakkig. Je merkt dan al gauw hoe hij reageert. En als je dat tijdens een pijpbeurt doet kan je dat heeel makkelijk uitproberen..en als hij positief reageert op jouw verkennende hand/vinger dan kan je wat meer druk geven tegen zijn kontje en hem mss wel 1 of 2 cm naar binnen brengen .
Alle reacties Link kopieren
quote:Marianne1969 schreef op 07 mei 2009 @ 22:57:

Heb niet zoveel kennis van het inwendig lichaam van een man, maar als je een vinger in zijn kont stopt en je voelt dan naar boven, dan zit daar toch niet zijn prostaat??? Die zit dan toch naar beneden?Als hij op zijn rug ligt dan maak je een kon hier beweging met je vinger...daar dus
Alle reacties Link kopieren
Magic. Okee, dat dacht ik al. Zag een staande man voor me en als ik dan naar boven zou wijzen, zou dat richting zn rug zijn
Alle reacties Link kopieren
De mijne zweert erbij. Niet dat het standaard in iedere vrijpartij bij zit maar het als het gebeurd dan is het toch net dat beetje extra en hij geniet dubbel en dwars (misschien juist omdat het niet altijd gebeurd).



Bij ons kwamen we erop omdat hij weleens anaal wilde proberen en ik zei dat dat niet ging gebeuren als ie zelf niet ook een keer het moest ondergaan. Nou zag ik mezelf echt niet in de weer met een strap on ofzo maar wel met een vinger. Stiekem dacht ik dat ie ervan zou afzien ofzo...niets bleek minder waar...ik ook altijd met mijn grote mond
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er grote fan van (mijn vriendin gelukkig ook om het te doen), kan het iedereen ook aanraden!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het nu een paar keer geprobeerd maar ik kan er geen voldoening uit halen. Misschien met een dunne vibo maar daar waag ik me nog maar niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf zou er echt vies van zijn.... mijn vinger in zijn kont...

Maar goed, ik heb dan ook geen vaste relatie en ben momenteel vies van iedereen.

brrrr.....
Hoezo dat thila!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven