penis vergroten

16-09-2009 20:27 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben Cindy een tienermeid die een nieuwe lieve vriend heeft met helaas een (te) kleine penis.

Ik heb tot nu 3 vriendjes gehad met een bovengemiddelde penis van 19 cm en 23 cm.

Mijn huidige vriendje heeft helaas een hele kleine penis van 11,5 cm wat ik erg jammer vindt. We hebben al diverse cremes uit een postorder catalogus geprobeert wat geen effect heeft.



Heeft iemand ervaring met andere oplossingen zoals een penispomp of iets anders?



groetjes,



Cindy
Alle reacties Link kopieren
Geen idee eigenlijk, maar waarom is lengte zo belangrijk? En is dat zijn keuze, of de jouwe?
Alle reacties Link kopieren
meet jij elk vriendje op?
Alle reacties Link kopieren
quote:anjapanja schreef op 16 september 2009 @ 20:30:

meet jij elk vriendje op?



Blijkbaar tot op de halve centimeter precies he.



Maargoed, even serieus. Ik weet niet zoveel over het langer maken van piemels, maar ik denk dat je met oefeningen en pompen weinig kan bereiken. Hij gaat echt niet zo lang worden als die van je exen.



Lijk me belangrijker hoe je vriend hierover denkt. Het is zijn penis.
Alle reacties Link kopieren
4x per dag pijpen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cetera schreef op 16 september 2009 @ 20:30:

Geen idee eigenlijk, maar waarom is lengte zo belangrijk? En is dat zijn keuze, of de jouwe?We vinden alle twee de lengte wel belangrijk. En ik vind zelf een hele lange penis mooier om te zien.
Alle reacties Link kopieren
tjee zeg... wat een RAMP....



wie heeft daar een probleem mee tienermeisje? jij of hij...of zorg je ervoor dat hij dat een probleem gaat vinden door te gaan meten?
Misschien kan jij je kut laten vernauwen die zo wijd is gemaakt door die grote piemels...



Nee, alle gekheid op een stokje.. meneer zijn piemel is wat hij is en is prima. Als je dat niet genoeg vindt dan is dat jouw probleem
Alle reacties Link kopieren
beter een kleine die steigert dan een grote die weigert!
Alle reacties Link kopieren
--
anoniem_83326 wijzigde dit bericht op 16-09-2009 20:46
Reden: Heb iets verder gekeken dan mijn neusje lang is...
% gewijzigd
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Arme jongen
Alle reacties Link kopieren
volgens mij bestaat er helemaal niets om een penis te verlengen of iets in die trant..



je zult creatief moeten zijn om die standjes uit te vinden waarmee hij jou genoeg kan stimuleren of ermee leren leven en een dildo gebruiken....
Alle reacties Link kopieren
en een penis is toch niet om naar te kijken???
Alle reacties Link kopieren
quote:anjapanja schreef op 16 september 2009 @ 20:37:

en een penis is toch niet om naar te kijken???bij dit tienermeisje wel
Alle reacties Link kopieren
Cindy een tienermeid..bladiebla
Alle reacties Link kopieren
Is die 11,5 in slappe of stijve toestand? Sommige mannen hebben in gewone doen geen grote penis en wanneer hij stijf wordt wel (bloedlul geloof ik).



En daarnaast...zou me echt niets kunnen schelen. Vind zo'n lange schwanz echt niet mooier hoor.

Je vriendje is toch wel méér dan zijn piemel?
Alle reacties Link kopieren
is de penis voor de seks? of om naar te kijken?

in dat laatste geval zit er niet veel anders op dan een nieuwe penis te zoeken... want groter wordt ie niet (hoelang je er ook naar kijkt) en ook niet met allerhande hulpmiddelen...



als ie voor de seks is kun je best wat verzinnen om toch van de sex te genieten, probeer verschillende standjes of gebruik speeltjes
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijg ik een vriendenuitnodiging van je Cindy?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
wie kwam met het idee voor cremes en toestanden? jij of je vriendje? als mijn vriend met het idee komt om pompen en cremes te bestellen om mijn borsten te vergroten zou ik me toch niet zo gewaardeerd voelen...
Alle reacties Link kopieren
bonnie retecool



ook mijn eerste gedachte. welke tienermeid noemt zichzelf nou een tienermeid
Alle reacties Link kopieren
Heel simpel... Hang er een gewicht aan. Begin met 1 kilo en bouw dat op naar 5 kilo. Gaat echt lukken, zeker weten
Alle reacties Link kopieren
Wat vindt jouw vriend van zijn piemel,hoor alleen wat jij er van vindt...
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Alle reacties Link kopieren
Hij moet gewoon wat gewicht in de schaal gooien.

Alles om het tienermeisje vrouwtje tevreden te houden...



Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:wolletje schreef op 16 september 2009 @ 20:35:

beter een kleine die steigert dan een grote die weigert!
Alle reacties Link kopieren
quote:domnaiefmutsje schreef op 16 september 2009 @ 20:35:

Misschien kan jij je kut laten vernauwen die zo wijd is gemaakt door die grote piemels...

Nee, alle gekheid op een stokje.. meneer zijn piemel is wat hij is en is prima. Als je dat niet genoeg vindt dan is dat jouw probleemIk dacht precies hetzelfde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven