Gezondheid alle pijlers

Hoelang voor jouw menstuatie kwam na stoppen met de pil

22-05-2018 19:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Direct na het stoppen met de pil had ik ontrekkingsbloeding. Nu ben ik 45 dagen na de ontrekkingsbloeding en nog steeds geen mensturatie. Zijn er meer mensen die er op wachten of bij wie het lang duurde? Omdat ik dus geen idee heb wanneer en hoe erg het dan gaat worden durf ik ook niet zonder maandverband op pad. Het idee was om vanaf juli proberen zwanger te worden, maar nu heb ik nog geen enkel idee van wanneer er een eisprong zou zijn als ik deze al zou hebben en dan lijkt de tijd extra snel te gaan.

ps. Ik weet niet goed of dit onder gezondheid of zwangerschap valt, want er stoppen misschien ook mensen met de pil die niet vanwege een zwangerschap stoppen.
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij 7 weken dacht ik, maar heb hier op viva ook verhalen gelezen van mensen bij wie het soms wel paar maanden geduurd heeft.
Zal even kijken of ik het linkje kan vinden

gezondheid/stoppen-met-de-pil-ervaringe ... ges/267137
Na 8 jaar gestopt met de pil en eerste menstruatie zat direct op 28 dagen. Ik had direct weer een regelmatige cyclus en kan er tot op de dag vandaag de klok er op gelijk zetten.
Alle reacties Link kopieren
ducktape schreef:
22-05-2018 20:01
Na 8 jaar gestopt met de pil en eerste menstruatie zat direct op 28 dagen. Ik had direct weer een regelmatige cyclus en kan er tot op de dag vandaag de klok er op gelijk zetten.
Hier hetzelfde, na 12 jaar pil.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Hier na 6 jaar een week na het stoppen al. Alleen blijft het nu al 8 weken doorgaan, dus weet niet of dit een goede graadmeter is. Elk lichaam reageert er anders op.

Hopelijk mogen jullie snel genieten van een klein wondertje. Veel succes! :)
Alle reacties Link kopieren
Bij mij duurde het een paar maanden, volgens mij echt een stuk of vier a vijf! (Is lang geleden dus weet 't niet precies meer)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven