Gezondheid alle pijlers

Schokjes in hoofd

16-08-2018 23:51 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste weken heb ik wat vaker dat ik ineens een soort schokje in de achterkant van mijn hoofd en mijn schouders voel. Ik slik geen medicijnen of iets. Het is echt maar heel kort en daarna gaat het wel weer, maar het is echt een gek gevoel en heb geen idee waar het vandaan komt.
Herkent iemand dit?
Spierspanningen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb het al jaren. Bij mij is het volgens mij niets. Ik ben er nog nooit voor naar de huisarts geweest.

Maar als ne twijfelt zou ik dat zeker wel doen.
Alle reacties Link kopieren
Herken ik zeker, heb t jaren terug gehad en ook verschillende onderzoeken gehad zoals ct scan maar daar is nooit wat uitgekomen, werd toen op de red bull gegooid wat ik vaak dronk. Helaas is het sinds een tijdje weer begonnen en het is echt heel vervelend, soms is het zo heftig dat k bang ben flauw te vallen. Lijkt net of je even stroomstoring hebt in je hoofd. Ik heb de laatste tijd ook wel weer erg veel stress dus daar zou het zeker mee te maken kunnen hebben. Ik heb het trouwens vooral als ik loop.
Kan een beknelde zenuw zijn...
Het gevoel is vergelijkbaar met als je je stroombotje stoot?
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt idd als iets wat ik ook heb. Zit ik helemaal stil en plotseling een rare knak in mijn linkerschouder met een soort tinteling.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit herken ik wel denk ik. Bij mij voelt het of er een stroomstoring in mijn hoofd is waardoor ik 1 of 2 seconden er even niet bij ben. Ik vermoed dat het een soort van opvlieger is, maar dan zonder de gebruikelijke zweet/ warmte aanval. Het kan hormonaal zijn bij mij, want ik zit in de meno leeftijd. Maar ik heb ook erg veel last van mijn nek en schouderspieren, die spelen ook een grote rol vermoed ik.
Soms heb ik het meerdere keren per dag. Eng gevoel, bah.
Bij vragen, huisarts.
Waarom ga je niet direct naar de huisarts ipv je vraag hier te stellen? Ik denk dat je wordt doorverwezen naar de chiropractor.
Alle reacties Link kopieren
Spanning had net me vinger tussen de deur toen ook n flinke schok in t hoofd.
Nagel doet ook flink zeer.
Alle reacties Link kopieren
Spierspanning zou inderdaad best kunnen, heb ook best wat knopen in mijn nek en schouders!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven