Gezondheid alle pijlers

Raar bultje

21-09-2018 15:03 19 berichten
Ik heb sinds een maand ongeveer een raar rood bultje op mijn wang. Het is hard, glanzend, ca 2-3 mm doorsnee, en nogal gevoelig. Geen puistje, want als ik er een naald in prik komt er alleen bloed uit.
Ja, ik ga binnenkort naar de huisarts, maar vraag me af of iemand het herkent (dan kan ik wat gerichter googelen).
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/search?q=bultje+o ... 24&bih=666
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Klik nooit, ik herhaal nooit op een link van BGB als het over bultjes/puistjes etc gaat!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/search?q=rood+bul ... 24&bih=666
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
21-09-2018 15:20
Klik nooit, ik herhaal nooit op een link van BGB als het over bultjes/puistjes etc gaat!!!
Nou,.....wat flauw 😝😝😝🤪🤪🤪🤪🤪
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een soort talgbultje? Had ik achter mijn oor. Hopsa naar de huisarts, niks ernstigs, maar als het in je gezicht zit wil je er waarschijnlijk wel vanaf (en niet zelf in gaan zitten prikken of aan gaan duwen of googelen wat het kan zijn).
Wat eten we vanavond?
Waarom gerichter willen googlen als je ook gewoon naar je huisarts kunt gaan?
Nouschi schreef:
21-09-2018 15:20
Klik nooit, ik herhaal nooit op een link van BGB als het over bultjes/puistjes etc gaat!!!
Te laat! :sick:
loisnvt schreef:
21-09-2018 15:23
Waarom gerichter willen googlen als je ook gewoon naar je huisarts kunt gaan?
Ik ben er de afgelopen twee maanden al twee keer geweest (een keer met kind). Straks denkt ze dat ik een hypochonder ben of zo.
MinkeDeWit schreef:
21-09-2018 15:24
Ik ben er de afgelopen twee maanden al twee keer geweest (een keer met kind). Straks denkt ze dat ik een hypochonder ben of zo.
En klopt dat ook niet een beetje? ;-)

Ik bedoel, als je je écht zorgen had gemaakt, zou je er bij wijze van spreken 5x per week gezeten hebben!
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
21-09-2018 15:23
Te laat! :sick:
Nou, viel best mee, toch ? Niks vergelijkbaars gezien op de plaatjes ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/search?q=rood+bul ... 24&bih=666
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou. Ik ben blij dat ik het gedaan heb. (Geklikt) want ik ben er na 20 jaar (vroeg mij daarvoor niet af) achter wat ik in Godsnaam al meer dan 30 jaar op mijn been heb. :rofl:
Het lijkt wel op verschillende bultjes, maar ook bijv een basaalcelcarcinoom. Ik hoop niet dat dat het is, maar dat kan er toch ook niet in een maand ineens zitten?
Alle reacties Link kopieren
April2018april schreef:
21-09-2018 15:40
Nou. Ik ben blij dat ik het gedaan heb. (Geklikt) want ik ben er na 20 jaar (vroeg mij daarvoor niet af) achter wat ik in Godsnaam al meer dan 30 jaar op mijn been heb. :rofl:
En ? Wat heb je ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
21-09-2018 15:20
Klik nooit, ik herhaal nooit op een link van BGB als het over bultjes/puistjes etc gaat!!!
Bedankt voor de tip! Ik ben gek op ranzige plaatjes. Vind deze trouwens mee (tegen)vallen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
noa schreef:
21-09-2018 16:19
Bedankt voor de tip! Ik ben gek op ranzige plaatjes. Vind deze trouwens mee (tegen)vallen.
Ja, he ; erg braaf.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
21-09-2018 15:20
Klik nooit, ik herhaal nooit op een link van BGB als het over bultjes/puistjes etc gaat!!!
Dat heb ik inderdaad goed onthouden van een vorige keer... :lol:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
hoogstwaarschijnlijk is het heel onschuldig, maar als je twijfelt zou ik naar de dokter gaan. Als het je niet een beetje bezighield had je er geen topic over geopend, ... Ik zou nu niet meteen panikeren maar als je eens langsgaat gewoon terloops er eens laten naar kijken. Onder het mom van beter een keer te vaak dan te weinig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven