Gezondheid alle pijlers

Vraag over klier in borst

29-11-2018 10:40 12 berichten
Ik voel duidelijk een klier(?) naar mijn tepel lopen. Bij de andere borst voel ik deze klier niet.
Verder voel ik geen gekkigheid. Wel heb ik af en toe last van wat vervelling op mijn tepel en tepelhof. Hiervoor ben ik al bij de huisarts geweest en die heeft mij een zalfje gegeven. Het is nu weg.

Wie voelt er ook een klier naar de tepel lopen? En ook slechts aan een. Ik maak mij er zorgen over en heb morgen wederom een afspraak bij de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Dan hoor je morgen wel of het iets is om je zorgen over te maken of niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je leeftijd? En hoe weet je dat het een klier is?
Ik mag geen medisch advies geven, dus ik zal proberen dat niet te doen.

Ik kan alleen zeggen dat ik op een mammapoli werk en dat dit verhaal wat mij betreft daar thuishoort. Ik zou dus aan de huisarts vragen of hij je kan doorverwijzen. Vaak kun je binnen één of enkele dagen terecht.
Het kan van alles zijn dus dat je naar de huisarts gaat is verstandig. Misschien kan hij je doorsturen voor een mammografie en echo, dat kan nooit kwaad.
Ik heb altijd voelbare klieren en andere bobbels. Daar ben ik wel wat oud voor, ik begreep dat vrouwen tussen 25 en 35 er het vaakst last van hebben.
Laat het even nakijken met een mammo en/of echo. Dat heb ik ook laten doen. Ik heb goed voelbare klieren en enkele fibroadenomen. Allemaal niks bijzonders, maar wordt standaard gewoon wat opgevolgd. Het kan zoveel onschuldigs zijn.
Ik ga ook om doorverwijzing vragen. Ik ben 35
Alle reacties Link kopieren
En, wat zei de huisarts?
Ik heb een doorverwijzing gekregen naar de mamapoli.
De huisarts vond het niet heel erg verontrustend, omdat het glad aanvoelt en mobiel is. Hij heeft mij gelukkig wel doorverwezen. Ik kan daar volgende week terecht.
Alle reacties Link kopieren
Ben je bij de mammapoli geweest TO? Hoe ging het?
Alle reacties Link kopieren
inderdaad neem geen risico hoor. Verandering in je borst, kun je aan de buitenkant zien wat dat is? nee..

Ik was 31 en had een tumor van 6 cm. Dat had ook niemand verwacht.

Wil je niet bangmaken want ik ben de uitzondering...komt niet vaak voor. Maar ga een mammo maken!
Ben bij de mammapoli geweest. arts vond het niet verontrustend. Toch mammografie en echo. Strengeltje is een vergrote melkgang.

Blij dat ik geweest ben.
Alle reacties Link kopieren
Dat zal inderdaad een opluchting zijn, goed dat je nu zeker weet dat het niets ernstigs is! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven