Gezondheid alle pijlers

Menstruatie

16-04-2019 18:55 8 berichten
Hallo iedereen

Omdat ik mijn pil 3 maanden doorneem heb ik een doorbraakbloeding aan het einde van mijn strip dus heb besloten te stoppen met het uitnemen van de strip.

Ik heb al 4 dagen mijn menstruatie maar ik merk dat als ik maandverband gebruik er bijna geen bloed op ligt en als ik een tampon gebruik die binnen de 2 uur vervangen moet worden doordat ik veel bloedverlies heb.

Is dit normaal? Heeft nog iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
Maandverband neemt het bloed op? Dus t moet er ook niet op liggen, maar er in?
Minik schreef:
16-04-2019 19:04
Maandverband neemt het bloed op? Dus t moet er ook niet op liggen, maar er in?
Ja maar het is gewoon extreem weinig vergeleken met anders, terwijl ik merk dat het ineens veel meer is met een tampon
Alle reacties Link kopieren
Ben je bang zwanger te zijn?
relevante informatie: welke maat tampon, wat voor soort maandverband en draag je ze toevallig gelijk, of meer om de beurt (en zijn ze allemaal meer dan eens aan de beurt geweest)?
lilalinda schreef:
16-04-2019 20:20
Ben je bang zwanger te zijn?
nee dat niet, ik heb mijn regels dus weinig kans op zwangerschap denk ik?
-jolijn- schreef:
16-04-2019 20:39
relevante informatie: welke maat tampon, wat voor soort maandverband en draag je ze toevallig gelijk, of meer om de beurt (en zijn ze allemaal meer dan eens aan de beurt geweest)?
Medium tampon en maandverband regular. Ik gebruik elke menstruatie dezelfde producten en ze zijn allebei al meerdere keren aan de beurt geweest
Alle reacties Link kopieren
Als ik eerst een tampon gebruik, en daarna een maandverband, merk ik vaak dat dit 1e maandverband minder vol zit. In het 2e maandverbandje zit dan wel weer een "normale" hoeveelheid. Misschien dat dat bij jou ook zo is als je ze afwisselend gebruikt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven