Gezondheid alle pijlers

Spraytan

18-05-2019 19:51 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat we over een week naar de zon vliegen, en ik absoluut geen zonligger ben (waarom vlieg je dan naar de zon? haha), heb ik donderdag voor de eerste keer van mn leven een spraytan. Zodat ik niet als een melkfles daar rondloop.
Wie heeft het weleens gedaan? Kan je een kleur kiezen? en sta je geheel naakt, of hou je je onderbroek aan?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan je wel kleur kiezen hoor. Van heel oranje tot redelijk oranje.

Vermoed dat je een soort ministringetje aan krijgt om er voor te zorgen dat er geen chemicaliën op je slijmvliezen komen.

Je krijgt ook een mooi brilletje waardoor je mooie witte oogleden krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt een beetje aan waar je t laat doen.
Ik heb het ooit eens gedaan.. 13 jaar geleden ofzo. Ik kreeg een papieren onderbroekje van de salon. Zij keken toen welke kleur het beste bij mij paste zodat ik er ook daadwerkelijk zongebruind uit zag en niet als een wortel.

Toch zou ik het nooit meer doen. Het kost een hoop geld en binnen no time is het weer weg.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Je krijgt een papieren string erbij. Hou er rekening mee dat je erna uren lang niet mag douchen. Ik weet niet meer precies hoe lang niet. En geen strakke kleren aan erna, ook je bh niet. En even oude lakens op je bed de eerste nacht.

Het is een beetje een gedoe allemaal, maar ik vond het altijd heel mooi worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop wel dat het een week blijft zitten.
Dan kies ik sowieso voor heel oranje :cheer2: nee, dat is onzin, fotomodellen doen niet anders dan spraytannen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
18-05-2019 20:06
Ik hoop wel dat het een week blijft zitten.
Dan kies ik sowieso voor heel oranje :cheer2: nee, dat is onzin, fotomodellen doen niet anders dan spraytannen.
Een week zal misschien maar niet als je op je vakantieoord lekker in het (chloor) bad gaat zwemmen of in de (zoute) zee... dat werkt allebei niet goed in combi met de spraytan
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet van zwemmen. Ik lig op een bedje onder de parasol met een cocktail in mijn hand.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Als je bij een goede salon bent kun je uit 20 tinten kiezen en doet iemand met expert kennis dat voor je. Ik hield mijn eigen bikini broekje aan. Geen brilletje maar wel haarbandje.

Bleef zo’n 1.5 tot 2 weken mooi. Als je de onderhoudsadviezen opvolgt. Zorg dat je het goed voorbereidt; dus geen scrub met olie gebruiken (krijg je vlekken) en ontharen zeker twee dagen vantevoren (anders staan je poriën nog open).

Wortelkleur is écht verleden tijd. Mensen die dat roepen komen bij een verkeerde salon of kiezen een foute tint.

Ik vind het wel gewaagd dat je het niet eerder hebt geprobeerd.. als het nu mislukt zie je er vreselijk uit op vakantie. Duurde bij mij 3 pogingen tot ik de juiste kleur had.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, het mislukt niet. En anders scrub ik het er wel weer af.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig hebben ze goede spraytans, die zijn echt niet meer oranje hoor. Mensen zijn altijd verbaasd als ik ze zeg dat ik bruin uit een spraybus ben :)
Je krijgt idd een klein wegwerp stringetje, maar je kan ook in je bikini als je je topless niet prettig voelt, maar dan krijg je dus wel afdrukken.
Brilletje kan, ik hou altijd gewoon mn ogen goed dicht. 12u lang niet douchen en wijde zwarte kleding aandoen. Beste ga je sochtends vroeg, dan kun je douchen voor het slapengaan.
-
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
18-05-2019 20:49
Nee joh, het mislukt niet. En anders scrub ik het er wel weer af.
En dat is dus het lastige met een professionele tan; het eraf scrubben gaat niet zonder een ramp aan te richten. Trust me. Dat spul is gemaakt om lang te blijven zitten en na scrubben zie je eruit alsof je een huidziekte hebt. Dan kun je nog beter als wortel gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga in Amsterdam wel eens bij Sundays in een spraycabine. Dus dan moet je zelf ronddraaien (krijg je instructies voor uiteraard). Ook de kleur en geur kan je zelf kiezen daar.
Ik vind het superhandig, ik houd het zelf bij met tanmousse en zit bijna nooit meer in de zon.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sauna gewend, dus naakt is geen probleem voor mij.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
wat is het nut als het toch weer weg ga,..wees blij met uw huid,...wit was vroeger teken van de adel,... ik heb er allang bij neergelegd dat ik niet bruin wordt,...als ik in de zon ga ben ik meestal rood..
Alle reacties Link kopieren
Jahoor ervaring. Het staat goed, enige is dat ik mezelf al snel bruin genoeg vind , maar de dames van de salon houden wel van doorbakken en proberen me altijd een zonniger tint aan te smeren.
Alle reacties Link kopieren
Ps ik ga naakt. Voel me vlak erna, als ik ineens helemaal bruin ben een soort amazone!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens een spray tan gehad. Als ik jou was zou ik naar ze zonnebank gaan. 1e keer 15 min lichte bank. 2e keer kan je langer evt sterkere bank. Maar daar kunnen ze je goed over advizeren. Oranje op je vakantie rondlopen is namelijk ook niet leuk.
jujuken schreef:
18-05-2019 21:26
wat is het nut als het toch weer weg ga,..wees blij met uw huid,...wit was vroeger teken van de adel,... ik heb er allang bij neergelegd dat ik niet bruin wordt,...als ik in de zon ga ben ik meestal rood..
:facepalm: zo fout
Waarom probeer je geen zelfbruiner? Dat gebruik ik altijd en blijft ook een paar dagen zitten, zo niet zo weer bij te werken. Is ook goedkoper dan spraytan. Ik gebruik een mousse van de kruidvat en is gemakkelijk aan te brengen met een handschoen en ziet er ook natuurlijk uit. :-)
Alle reacties Link kopieren
Anoniempjerosso schreef:
18-05-2019 21:35
Ik heb wel eens een spray tan gehad. Als ik jou was zou ik naar ze zonnebank gaan. 1e keer 15 min lichte bank. 2e keer kan je langer evt sterkere bank. Maar daar kunnen ze je goed over advizeren. Oranje op je vakantie rondlopen is namelijk ook niet leuk.
Zonnebank zou ik nooit doen, en oranje werd je vroeger, 20 jaar geleden, nu is dat echt niet meer. Was alleen benieuwd hoe t eraan toegaat.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik adviseer altijd dit even eerst te kijken:

https://www.youtube.com/watch?v=fvVT3N5dZq4
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa hahaha die had ik al gezien :rofl:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Als je het doet, scrub 1 dag van te voren en smeer daarna NIETS op je huid. Maar het vervaagt snel binnen 3 dagen
Alle reacties Link kopieren
Het is helemaal goed gegaan! Mooi bruin kleurtje. Kon zelf geen kleur kiezen, zij kiezen iets uit wat bij jou past.
En de onderbroek moest aanblijven. En geen brilletje.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Anoniempjerosso schreef:
19-05-2019 07:48
Als je het doet, scrub 1 dag van te voren en smeer daarna NIETS op je huid. Maar het vervaagt snel binnen 3 dagen
Dan gebruiken ze bij jou slechte producten! Bij mij is het 1.5 tot 2 weken prachtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven