Kloppen de kaarten van Tomcat

11-01-2017 09:59 136 berichten
Hoi Allen,



Wel leuk om te weten in hoeverre dingen wel of niet kloppen, dus als ik de kaarten voor je hebt gelegd dan aub feedback middels de poll. En als je er verder iets over wilt vertellen dan kan dat hier ook naturlijk

Wat de Kaarten zeiden is

Totaal aantal stemmen: 128

Ongelofelijk, klopt helemaal en is ook uitgekomen (12%)
Klopt best aardig, echt goed (41%)
Mwoah, er klopte wel wat, maar niet alles (13%)
Ik kan wel iets plaatsen, maar veel niet (6%)
Nee, ik zie het niet zo wat daar bedoeld werd (9%)
Helaas, klopte helemaa niets van (20%)
Ik denk het wel maar ik weet het nog niet zeker.

(Als in, sommige situaties zijn nog niet gebeurd, wat niet zeggen wil dat het niet nog gebeuren gaat)



Nou vooruit, doe dan nog maar 1 legging voor mij op het gebied van liefd/relaties



De huidige dingen die je over mij gezegd hebt, ook qua karakter, die kloppen best wel.
Alle reacties Link kopieren
Nee klopt niet maar toch bedankt Tomcat.
Prrrr, mauw miawwwww.
Hoi Tomcat,



ja, mijn kaartlezing kwam wel binnen,

ik had een specicifieke vraag over mijn woede binnen in mijzelf: en daar gaf je een antwoord op, wat wel binnen kwam.

Het frappante ervan was, dat het geen algemeen antwoord van je is, en dat triggerde enorm.

Ik vind je antwoord precies wat je nodig hebt van een kaartlezing. Een spiegel, met daarin handvaten om iets( bij) te sturen.



Dank je wel hiervoor!!
Je zei tegen mij dat ik me bezig hou met mensen bij elkaar brengen en dat is echt de spijker op zijn kop. Daar draait mijn leven nu om en vroeger eigenlijk ook al, en in de toekomst hoop ik dat het gaat lukken. Eigenlijk is het het project van mijn leven. En dat was een algemene legging.



Je hebt ook een specifiek gemaakt voor me over de mail en daarbij denk ik dat je wat dingen verkeerd door elkaar gegooid hebt. Daarom vond ik de aanpak van die andere ook wel goed, die vertelde welke kaarten ze getrokken had en wat ze betekende. Je combineert de kaarten natuurlijk op een bepaalde manier en dat is denk ik het meest lastig omdat je de mensen niet kent.



Ik heb vroegah wel eens tarotkaarten gelegd maar dat deed ik alleen voor mezelf en mensen die ik goed kende. Dan gaat het wel en kloppen er veel dingen. Maar hee, je bent toch een man, vrouwen hebben iets betere intuitie. Dikkere verbinding tussen beide hersenhelften, schijnt, die ervoor zorgt dat informatie beter gedeeld en dus gecombineerd kan worden over twee hersenhelften.



Ik weet helemaal niet waarom tarot werkt maar dan denk ik, alsof we al alles weten over ons brein en wat we ermee kunnen. Nope! Mensen kunnen hele bijzondere eigenschappen hebben en ik sta open daarvoor. Wie weet kunnen sommige mensen wel gedachten lezen, wat mij betreft is daar nog niks over in steen gegraveerd. Net als een aantal andere dingen die men als zweverig of vaag beschouwt. Ik zeg: altijd blijven twijfelen, dan leer je nog eens wat. Als je alleen gelooft in alles wat we al weten, komen we nooit vooruit.
Alle reacties Link kopieren
Nog geen kaart legging gehad dus ben benieuwd



Over 2017
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd!
Ik ben ook benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Dag Tomcat,



Je hebt een algemene legging voor mij gemaakt over 2017 voor werk, liefde en familie. De persoonstypering je mij daarbij gaf, klopt helemaal. De voorspellingen voor 2017 kan ik evalueren in een eindejaarspoll
Geen idee. Ik kreeg geen legging.
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht ook nog in spanning af . Reuze benieuwd !
Leave a little sparkle wherever you go
quote:Citrin schreef op 11 januari 2017 @ 14:27:

Ik wacht ook nog in spanning af . Reuze benieuwd !Ik werd geweigerd , want geen algemene legging doet hij meer.
quote:Maccaron schreef op 11 januari 2017 @ 14:30:

[...]





Ik werd geweigerd , want geen algemene legging doet hij meer.



Dan was ik er op tijd bij

Bij mij klopte hij aardig, maar een paar dingetjes moet ik nog even uitzoeken of dat zo is wat tomcat zei. Heb zelf het vermoeden dat het niet klopt
Hallo tomcat, over de legging voor mij schreef je dit:

Ik zie samenwerken met een groep in het verelde, op dit moment misschien wat onzeker of het goed gaat, heb vertrouwen,ga zo door, het gaat goed, en in de toekomst liggen wat nieuwe paden voor je, met name op werkgebied wat nieuwe inspiratie of mogelijkheden



Inmiddels heb ik totaal onverwacht een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek gekregen. Dus het tweede deel vind ik wel kloppen.

Het eerste deel kan ik me ook wel wat bij voorstellen, maar is veel vager.
quote:lindybopophelia schreef op 11 januari 2017 @ 14:34:

[...]





Dan was ik er op tijd bij

Bij mij klopte hij aardig, maar een paar dingetjes moet ik nog even uitzoeken of dat zo is wat tomcat zei. Heb zelf het vermoeden dat het niet klopt Ben benieuwd! (Ik moet zooo wennen aan je ava! Lees steeds over je heen )
Leuk om te lezen die reacties, ik ben zelf ook echt niet blind overtuigd van het gelijk van de kaarten hoor.

Juist daarom leuk om te lezen van zaken die alsnog blijken te kloppen, geen idee hoe dat kan.
quote:Maccaron schreef op 11 januari 2017 @ 14:30:

[...]





Ik werd geweigerd , want geen algemene legging doet hij meer.



Sorry hoor, werd echt even te druk in het topic met al die mensen van "geinig doe mij ook maar"

Maar stel gerust een vraag als je iets specifieks hebt
Kloppen de kaarten van tomcat?

Nee. Natuurlijk niet.

Ik opende dit topic met het idee dat het om een of andere app ging.



Diep teleurgesteld.
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 15:28:

[...]





Sorry hoor, werd echt even te druk in het topic met al die mensen van "geinig doe mij ook maar"

Maar stel gerust een vraag als je iets specifieks hebt Geeft niks! Ik had de OP beter moeten lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit topic niet gezien dus had mijn feedback in het kaarten leggen topic zelf gegeven.
Tomcat serieus, jij bent zonder twijfel de beste tarotiste die ik ooit gehad heb.

Heb inmiddels meerdere leggingen gehad, had ik veel aan en vooral de laatste klopte helemaal, ongelofelijk....
Alle reacties Link kopieren
Het klopt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit zo duidelijk antwoord gehad op tarot vragen dan bij jou. J
Het klopt voor 90%, echt bizar om te merken hoeveel juist was.



Een dingetje klopte er niet, maar dat kwam omdat ik daar totaal onverwacht de kans niet voor kreeg in de situatie waar de vraag over ging toen die zich feitelijk voordeed.



De rest van de voorspelling zal pas eind van dit jaar blijken, maar mijn onderbuikgevoel zegt dat dat ook best weleens waar kan zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven