Het lukt me niet!!! ppfffffffffff

15-12-2018 14:49 19 berichten
oooh ben zo geirriteerd! fiets ketting is los en het lukt mij niet deze er op te zetten. Op YT lijkt het zo mega simpel.. ketting op achterste wiel zetten draaien aan trapper, met je hand ketting begeleiden grote wiel en voila.. t lijkt gewoon alsof tie er niet op past! En heb einde van de dag mn fiets nodig maar fietsenmakers in de buurt vragen vanaf 20 euro voor het maken er van ppfff... En opzich geen ramp want als het moet moet t maar, fak die 20 euro dan maar baal ervan omdat 1 me pinpas bij een vriendin ligt die ik vanavond zie en dus nu geen geld heb en 2 dat het mijzelf gewoon niet lukt :(
Oh irritant zeg... geen handige buurman of iets in de buurt? Anders over een uurtje nog eens proberen? Misschien lukt het dan ineens wel.
Alle reacties Link kopieren
T is wat.
Alle reacties Link kopieren
Heb je de fiets wel op zijn kop gezet? Anders ben je volgende week nog bezig.
Alle reacties Link kopieren
Is één van de tandwielen niet verbogen?
Je moet het tandwiel het werk laten doen. Dus de ketting er een klein stukje opleggen en dan rustig draaien. Het tandwiel doet de rest.
Nee wielen zien er beiden goed uit! Ik ga het zo nogmaals proberen en helaas nog geen buur gezien en aanbellen vind ik dan ook weer zozo... Misschien wat jij zegt idd Rik moet ik het meer laten ipv begeleiden... ooh vind het echt zo irritant want het lijkt zo makkelijk haha... EN ja het is wat want het is gewoon super vervelend geen wereld probleem maar wel mega irritant :) En eigenlijk al zou ik mn pinpas wel hebben 20 euro is toch veel geld voor zoiets simpels? haha
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
15-12-2018 15:11
Je moet het tandwiel het werk laten doen. Dus de ketting er een klein stukje opleggen en dan rustig draaien. Het tandwiel doet de rest.
Yep. Zo vaak gehad met m’n vouwfiets :rofl:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Waar woon jij dat een fietsenmaker daar €20 voor durft te vragen?!! O_O
Dat doen ze hier als je een beetje aardig bent en ze niet je kettingkast open hoeven te breken voor niks.
.
Echt? Oh wauw!! vond het ook al zo belachelijk duur! Waar ik precies woon zeg ik liever niet maar gewoon in midden van NL :P
Tjah, veel te lastige taak voor een vrouwtje.
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
15-12-2018 16:52
Echt? Oh wauw!! vond het ook al zo belachelijk duur! Waar ik precies woon zeg ik liever niet maar gewoon in midden van NL :P

Maar is het inmiddels gelukt? Anders even een buur lief aankijken?
.
Nee het is dit vrouwtje niet gelukt, veel te lastig ;) Pak de bus en maandag fietsenmaker.. zij zo!
Je pakt maandag de fietsenmaker? Dat kan ook natuurlijk. ;-D
RikM schreef:
15-12-2018 17:22
Je pakt maandag de fietsenmaker? Dat kan ook natuurlijk. ;-D
Why not! Wellicht doet tie gratis dan de fiets!
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
15-12-2018 17:32
Why not! Wellicht doet tie gratis dan de fiets!

:HA: Ook een idee ja.
.
Anoniem262821034 schreef:
15-12-2018 17:33
:HA: Ook een idee ja.
;-)
huurvrouwtje schreef:
15-12-2018 17:32
Why not! Wellicht doet tie gratis dan de fiets!
Hihi. Wie weet is het wel een leuke man ja!
Als ik de titel bekijk is je band ook nog eens aan het leeglopen! ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven