Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 3

05-04-2019 20:27 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 2 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 3.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:31
0.41% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Je stinkt.
Alle reacties Link kopieren
Doe eens een linkje naar die sok die je voeten verandert in Velpon?
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Je bent te dom om te snappen hoe dom je bent.. ik wou dat ik niets meer met je te maken had (werkgerelateerd)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Ik haat kerst en halloween op tv buiten het betreffende seizoen.

Een of andere stomme "intelligente" computer bedenkt dan dan we de laatste tijd weinig kerstsfeer hebben gezien dussss we krijgen kerstafleveringen voorgeschoteld.


Die computer begrijpt niet dat de uitzondering iets juist aantrekkelijk maakt en dat je dat kapot maakt door het buiten het seizoen te tonen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
ik mag hopen dat het een grapje is,
wat een bullshit zeg slaat nergens op
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk heb ik geen zin om morgen te werken.
¡Apagando las luces!
Ik heb deze eeltsokken van de Action

https://www.action.com/nl-nl/p/eeltsokken/

Na een week nog nauwelijks resultaat en op advies van vriendin een tweede sessie gedaan. Nu is het licht aan het vervellen maar ik hoop binnen een dag of twee op groffer geschut want ik heb helaas (door al die hoge hakken) vreselijke voeten met heel veel eelt.
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
05-04-2019 21:03
Ik heb deze eeltsokken van de Action

https://www.action.com/nl-nl/p/eeltsokken/

Na een week nog nauwelijks resultaat en op advies van vriendin een tweede sessie gedaan. Nu is het licht aan het vervellen maar ik hoop binnen een dag of twee op groffer geschut want ik heb helaas (door al die hoge hakken) vreselijke voeten met heel veel eelt.
Ik wist van het bestaan niet af maar klinkt heel handig, ik ga eens op zoek naar verschillende merken en resultaten.
Kan heel slecht tegen gefiedel aan mijn voeten door een pedicure dus het lijkt me een uitkomst.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Hillegonda1 schreef:
05-04-2019 21:03
Ik heb deze eeltsokken van de Action

https://www.action.com/nl-nl/p/eeltsokken/

Na een week nog nauwelijks resultaat en op advies van vriendin een tweede sessie gedaan. Nu is het licht aan het vervellen maar ik hoop binnen een dag of twee op groffer geschut want ik heb helaas (door al die hoge hakken) vreselijke voeten met heel veel eelt.
Ik heb deze https://www.koopjesdrogisterij.nl/p/pur ... r5996.html. Te koop bij de DA drogist. Let wel, je hielen moet je nog wel iets bijvijlen na gebruik. Dikke plakken eelt verwijder je er niet mee. Maar ik vind het een weldaad voor mijn voeten.
Ik verzorg mijn voeten zoiezo al goed maar dit vervellen verwijderd de dode huidcellen. Tussendoor smeer ik iedere avond een voetencreme op mijn voeten en schaaf met een apparaatje af en toe bij. Dit is meer een aanvulling op mijn ritueel. Zo 1x per 5/6 maanden.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 05-04-2019 22:13
15.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips :)
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
05-04-2019 22:11
Bedankt voor de tips :)
You're welcome.
Alle reacties Link kopieren
- aan mijn zus: neem eens beetje verantwoordelijkheid voor je vader
- aan mijn zwagers : ik ben zo teleurgesteld in jullie
- aan vriend 1: maak het goed met je vrouw, bouw aan je gezin , het is het waard en - je bent stom als je er niks van gaat maken, ja dat is moeilijk, nou en... doet het
- aan vriend 2: samenwonen na 1 jaar met 6 pubers in een patchwork gezin , je maakt een hele grote fout
- aan vriend 3: dat je niks meer liet horen toen je verkering had, was gewoon niet netjes
- aan vriendin 1: ik begrijp niet dat je al jaren niet meer werkt,
- aan vriendin 2: jezus, wat ben jij nog oppervlakkig voor jouw leeftijd
- aan mijn baas: onbetrouwbare zak, hard schreeuwen en niets presteren....
- aan mijn collega 1: je bent onconstructief en iedereen heeft moeite met je
- aan collega 2: zeg nou eens wat je er van vindt, doe mee
- aan collega 3: laat je emoties gewoon voor 1 keer thuis, doe aan zelfreflectie
- aan collega 4: je bent veel te goedgelovig, zie je niet dat baas is playing you>??
- aan collega 5: iedereen vind je incompetent inc de klant
- aan buurman 1: jezus ga na nou eens wat maken van je leven je hebt alle tijd van de wereld, waar wacht je op?
- aan buurvouw 2: stop met dromen en neem verantwoordelijkheid, je bent over de 50.....en stop met je kinderen opzetten tegen hun vader.
- aan mijn ex: wat heb ik een spijt van jou, ik zou willen dat het nooit gebeurd was


zo..... dat lucht op zeg. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo geen zin in morgen. En dat komt door jou, hoe je doet tegen je kind. Het neemt echt extreme vormen aan. Hou toch op met je kind in een veel te schone bubbel te houden. Zie je dan echt niet dat het juist daarom is dat ze steeds ziek is? Ik heb medelijden met je kind en met haar vader wil ik alleen maar een klap in zn gezicht geven en hopen dat zn ogen eindelijk open gaan en ziet hoe jij met je kind omgaat.
Alle reacties Link kopieren
Aan de buur die haar/zijn kinderen niet vaccineren.. HOE ACHTERLIJK KUN JE ZIJN!?! Met je stomme excuses om het niet doen.. Aaargh!
Alle reacties Link kopieren
Jedi_Mum schreef:
05-04-2019 22:44
Aan de buur die haar/zijn kinderen niet vaccineren.. HOE ACHTERLIJK KUN JE ZIJN!?! Met je stomme excuses om het niet doen.. Aaargh!
Stuur ze deze: https://youtu.be/9bYqgp6RcPM
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic

-je bent een eikel. Je denkt helemaal niet aan het team alleen aan je eigen hagje.

-zuip toch eens want minder. Je vrouw is bang van je, je kinderen mijden je het liefst.
Je hebt je zoon een minderwaardigheidscomplex aangepraat.

- stop met zeuren over zwanger worden. Dat je vorige x in een x zwanger was is uitzondering op de regel

- ik haat mijn werk

- maak niet zoveel lawaai. Debiele

- luister verdorie naar je kind. Dan snap je hoe wanhopig het is!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Aan collega: stop met het ogen rollen en vragen hoe lang ik nog aan het bellen ben. Het is een kantoortuin. Ik heb het ook niet bedacht. Vreselijk concept. Ga lekker passief agressief ergens anders zitten. In de concentratieruimte ofzo. En maak ook eens wat van die opzichtige ergernisgebaren naar al die anderen die hier aan het bellen zijn! O, ga je weg? Breng mij even een koffie, want ik kan voorlopig niet van mijn plaats.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jullie zwakke losers voor mensen die maar het halve verhaal kennen, nota bene van iemand die jullie net kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
05-04-2019 21:03
Ik heb deze eeltsokken van de Action

https://www.action.com/nl-nl/p/eeltsokken/

Na een week nog nauwelijks resultaat en op advies van vriendin een tweede sessie gedaan. Nu is het licht aan het vervellen maar ik hoop binnen een dag of twee op groffer geschut want ik heb helaas (door al die hoge hakken) vreselijke voeten met heel veel eelt.
Ik ga deze straks ook eens halen, ik heb ook een aantal plekken en veel van die andere dingen zijn prijzig.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Ik heb je net beleefd gevraagd niet met je luidspreker te bellen en keihard te tetteren. We zitten in een cafe, doe even normaal.
Als je dan met je arrogante kop in gebrekkig Nederlands me toebijt dat je hem wel wat zachter wil zetten en gewoon doorgaat, heb ik zin om je het café even door te schoppen. Kun je pas echt even lekker lawaai maken.
Echt wat bezielt je.
Met je schelle kutstem, en je gesprekspartner klinkt ook als een martelmethode.

Oh hahahaha joke's on me. De meest irritante gast/buurtbewoner komt even gezellig bij je zitten om even bij te kletsen. Beter nog dan geschopt worden.
Alle reacties Link kopieren
Klootzak. Je speelt een vies spelletje; je denkt dat je op zo'n toestemmingverklaring ook géén toestemming mag geven. Ik wil met jouw kinderen, die je nota bene zélf niet wilt zien, op vakantie. Waarom gun je ze dat niet? En binnenkort zélf wel gaan, met je nieuwe vriendin en haar kind? Ik dacht dat je van jouw werkgever geen vrij kon krijgen in de schoolvakanties?? Ongelofelijk....

Je snapt niet dat je niet géén toestemming mag geven als er geen gevaar voor kinderontvoering is. Heb je dan écht zin om naar de rechter te gaan?

Voor ieder familiebezoek of dagje uit moet ik nu dus drie weken in het vooruit jouw 'toestemming' krijgen? En iedere keer is het maar afwachten of jij tijd maakt om Je verantwoordelijkheid te nemen? Je bent niet goed bij je hoofd.... Zó jammer dat je dit zo doet :cry:
Alle reacties Link kopieren
Aan mijn ex: ik zou willen dat je van een berghelling te pletter was gevallen, dan had ik onze kinderen kunnen vertellen dat je er niet meer bent. Veel minder pijnlijk dan een smoes te verzinnen waar ze toch wel doorheen prikken omdat je ze niet meer wilt zien wegens ‘druk met nieuw leven opbouwen met nieuwe vriendin’. Had me ook een uitkering van een levensverzekering opgeleverd in plaats van touwtrekken om (kinder)alimentatie. Wat jammer nou dat je niet doodgevallen bent. Egoïstische gierigaard!
Alle reacties Link kopieren
En heb je ervan genoten van het prachtige vuur? Laffe hond ben je om andermans bezit in brand te steken.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Mens, erger je niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven