Inspiratie Cadeau bruidspaar

18-04-2019 16:07 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi viva dames,

Graag wil ik jullie vragen voor wat inspiratie! Een vriendin van mij uit Nederland is getrouwd in het buitenland en woont ook al bijna 10 jaar daar. Ze is ook getrouwd met een man die ze daar heeft ontmoet en daar vandaan komt. Helaas kon ik niet bij de bruiloft zijn, maar ik vind het wel leuk om alsnog iets te geven. Hebben jullie een leuk idee om iets ‘Nederlands’ te geven dat niet afgezaagd is?

Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Moet je het opsturen of ga je heen? Hoe 'groot' mag het zijn?
nouschi wijzigde dit bericht op 18-04-2019 16:09
27.08% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Bloembollen
(nieuwe rondes, nieuwe kansen)
Alle reacties Link kopieren
Een mand met Nederlandsche dingen? Bloembollen idd, stroopwafels, drop, kaas etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
18-04-2019 16:10
Een mand met Nederlandsche dingen? Bloembollen idd, stroopwafels, drop, kaas etc.

Het mocht niet afgezaagd :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
18-04-2019 16:12
Het mocht niet afgezaagd :mrgreen:

Niks mee te maken. Als je in het buitenland woont is dat leuk, klaar :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
18-04-2019 16:14
Niks mee te maken. Als je in het buitenland woont is dat leuk, klaar :proud:

:high5: :proud:
Een bol kaas, stroopwafels, coffeeshop-mokken https://www.hollandse-souvenirs.nl/nl/t ... 31007.html klompen https://www.hollandse-souvenirs.nl/nl/t ... -geel.html
redbulletje schreef:
18-04-2019 16:20
Een bol kaas, stroopwafels, coffeeshop-mokken https://www.hollandse-souvenirs.nl/nl/t ... 31007.html klompen https://www.hollandse-souvenirs.nl/nl/t ... -geel.html

Het mocht niet afgezaagd :rofl:
Een poffertjespan! ;-D
redbulletje schreef:
18-04-2019 16:23
Een poffertjespan! ;-D

Nou dat vind ik nu echt leuk :idee:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-04-2019 16:23
Een poffertjespan! ;-D

Leuk!

Zak oliebollenmix in de mand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oude schoolkaart van Nederland

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Een gegraveerde, verzilverde kaasschaaf.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
18-04-2019 16:32
Een gegraveerde, verzilverde kaasschaaf.

Ja en dan is de bol Edammer wel weer leuk erbij.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-04-2019 16:09
Bloembollen
(nieuwe rondes, nieuwe kansen)
:biggrin:
Waar woont ze en mogen ze daar wel geïmporteerd worden. (Ik gooi hem er nogmaals in.)
Nouschi schreef:
18-04-2019 16:14
Niks mee te maken. Als je in het buitenland woont is dat leuk, klaar :proud:

Nogmaals waar in het buitenland. Schoonouders wonen in Portugal en daar kunnen zo gewoon drop, stroopwafels, hagelslag ed kopen. Tegen normale prijzen. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
18-04-2019 16:35
:biggrin:
Waar woont ze en mogen ze daar wel geïmporteerd worden. (Ik gooi hem er nogmaals in.)



Nogmaals waar in het buitenland. Schoonouders wonen in Portugal en daar kunnen zo gewoon drop, stroopwafels, hagelslag ed kopen. Tegen normale prijzen. :biggrin:

Dan is de sjeu om in het buitenland wonen er ook wel af zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-04-2019 16:37
Dan is de sjeu om in het buitenland wonen er ook wel af zeg.
Ja, echt. Als ik daar bij de Aldi rondloop zie ik dezelfde meuk als hier. :rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Dit peper- en zoutstelletje natuurlijk

Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-04-2019 16:23
Een poffertjespan! ;-D
Beetje duur qua verzendkosten als je een originele gietijzeren doen. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
18-04-2019 16:39
Ja, echt. Als ik daar bij de Aldi rondloop zie ik dezelfde meuk als hier. :rofl:
Is bij de Lidl in Spanje ook zo. :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
18-04-2019 16:41
Dit peper- en zoutstelletje natuurlijk

Afbeelding
Die is best leuk!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
18-04-2019 16:41
Beetje duur qua verzendkosten als je een originele gietijzeren doen. :biggrin:

Als ze met de auto naar Duitsland moeten kan het wel natuurlijk ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-04-2019 16:41
Is bij de Lidl in Spanje ook zo. :mrgreen:
Wel makkelijk. We vragen standaard wel, moeten we nog iets meenemen. En meestal is het antwoord; neu, we kunnen het hier ook zelf halen.
Alleen vingerpleisters blijkbaar niet... ;-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-04-2019 16:42
Als ze met de auto naar Duitsland moeten kan het wel natuurlijk ;-D
Ze gaat het versturen, dus die vlieger gaat niet op.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven