Werk & Studie alle pijlers

Iemand ervaring met thuiswerk? betrouwbaar?

27-03-2007 14:55 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.

Ik heb een dochtertje van 2, werk twee dagen per week in de zorg en ben op zoek naar wat makkelijk geld verdienen voor erbij.

Nu denk ik dus aan thuiswerk, lekker simpel inpakken bijv, lijkt me namelijk best leuk.

Dus.... heeft iemand daar ervaring mee? Ik zag bijv Aurora op internet, kinderpuzzels inpakken. Wil ik best doen maar ik vraag me af hoe betrouwbaar zoiets is. Inschrijven via internet en telefoon....   Betalen ze je wel uit? Dat soort dingen vraag ik me af.

Graag reacties!

gr Juniper
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ondertussen al een zwarte lijst op internet gevonden van zgn. thuiswerk-aanbieders die geld vangen via telefonisch inschrijven of maandelijkse bijdrage maar geen werk aanbieden.



Iemand positieve ervaringen met thuiswerk?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet alleen dat je heel erg moet oppassen bij het zoeken naar thuiswerk. Er is veel meer vraag naar dan er aanbod is.

Ik heb een positieve ervaring met (zwart) thuiswerk voor een bedrijf bij mij in de straat. Dat is seizoenswerk, ik ben er via-via aangekomen. Ik denk dat dat in dit geval ook een goede aanbeveling is, als je aan thuiswerk komt via bekenden weet je tenminste dat het betrouwbaar is. Mijn tip is dus: aan iedereen vertellen dat je thuiswerk zoekt, misschien heeft iemand een tip.
Alle reacties Link kopieren
Pas op voor thuiswerkcentrale Aurora, dat is allemaal nep. Op www punt thuiswerkvacatures punt nl zie je in ieder geval advertenties voor thuiswerk waarop je gratis kunt reageren. Alles waarvoor je een betaald nummer moet bellen, geld moet overmaken voor thuiswerkgidsen ed leidt helaas tot niets. Soms staat er ook wel eens iets op marktplaats in de rubriek thuiswerk. Maar het valt niet mee. Ook kun je moneypenny punt nl in de gaten houden. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Bij Moneypenny worden echt idioot zware eisen gesteld. Ik heb niet veel ervaring maar ik ben wel heel goed met een pc, dat is echter niet genoeg daar, je moet heel super veel ervaring hebben en allerlei diploma´s. Ik heb echter maar zo´n 3 jaar ervaring dus dat is net even niet genoeg.



Ik vul de laatste tijd enquetes in, ik doe dat niet bij 1 of 2 bedrijven maar echt bij alle bedrijven die ik heb kunnen vinden. Ik schat dat het er nu een stuk of 25 zijn, sommige betalen uit in geld en andere in waardebonnen, degene die het beste betaald daar krijg ik 12 euro per ingevulde enquete (die soms ook in een andere taal is) en degene die het minste betaald daarvoor krijg ik zo ongeveer een euro per ingevulde enquete.



Gemiddeld heb ik tussen de 20 en 50 euro per maand, maar sommige maanden zoals bijvoorbeeld (deze) maart zijn nog slechter dan dat. Ik denk dat ik deze maand niet eens aan 15 euro kwam. Degene die uitbetalen doen dat in euro´s en op mijn eigen bankrekening, er bestaan ook Amerikaanse bedrijven enz maar dat vind ik zo´n toestand want ik wil niet moeite hoeven te doen om het geld in te moeten wisselen in Amsterdam enz.
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties.

ik heb veel websites bezocht en ben er, wat o.a. shada al schreef, inderdaad achter gekomen dat er meer vraag dan aanbod is en het meeste oplichterij is.

Het leek me vooral leuk om productiewerk te doen maar het meeste is achter de computer of telefoon, of verdient niet veel dus daar vind ik niet zoveel aan.

Dussss... ik ga lekker voor een ander baantje kijken!



xxx June
Alle reacties Link kopieren
langhaartje: ik doe ook veel van die enquetesvooral het nipo en intomart lopen goedmaar welk bedrijf is dat die 12 euro voor een enquete uitkeert?Klinkt interessant
Die 12 euro voor een enquete klinkt mij ook interessant in de oren !

Ik doe ook vooral Nipo en Intomart GFK, heb daar aardig wat iris cheques en bol.com bonnen mee bij elkaar gespaard.

Het is alleen de laatste paar weken erg rustig, krijg bijna geen enquetes meer...
Alle reacties Link kopieren
ik had er ghisteren nog 1 van intomart voor 2,20 euro: over verzekeringen enzo.En ik doe tegenwoordig mee aan de webmeter en het kijkcijveronderzoek: levert me per maand sowieso 4,50 op dus dat is een leuke basis.Nipo is wat stiller de laatste tijd inderdaad, voorheen kreeg ik daar veel meer enquetes van.Maar langhaartje: zou je nog willen vertellen waar je die 12 euro per enquete ontvangt?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt bij Nipo ook telefonisch enqueteren vanuit eigen huis. Je moet minimaal 6 uur per week werken en je mag zelf je eigen rooster maken! Kijk maar op de website van tns nipo!
Alle reacties Link kopieren
En een baan als operator?

Een goede pc en verbinding en je kan aan de slag. Je moet natuurlijk wel lekker kunnen tikken en een beetje fantasie hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek het voor jullie op.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zijn jullie lid geworden van Nipo? Ik heb op de site gezocht maar kan het niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Die heel goed betalende enquete was eveneens Nipo, ik heb het even opgezocht maar het was een heeeeeeele lange enquete kan ik herinneren, echt wel ruim een uur werk om in te vullen. (ook echt een hele vervelende, saaie en vrij ingewikkelde met veelsteveel informatie per scherm) Ik heb deze maand overigens 3 enquetes gehad van Nipo dus niet minder dan normaal, maar voor de rest lijkt het bij sommige bedrijven nu even wat rustiger te zijn en bij andere is het normaal.



1 van de laatste was ook weer zo langdradig en heb ze toen gevraagd of ze voortaan even kunnen vermelden hoelang een enquete ongeveer duurt om in te vullen, blijkbaar vonden ze dat wel een goed idee want de keer erna was het keurig vermeld.



Als je lid wilt worden bij Nipo moet je ze even een e-mail sturen het adres staat dacht ik op de site. Als dat niet zo is dan heb ik het wel hier in m´n bestand staan ergens.
Alle reacties Link kopieren
Werk je soms zelf als operator prutje2? Daar wil ik dan wel eens wat meer over weten.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je weten dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik sta momenteel op de wachtlijst om als moderator / operator aan de slag te kunnen, maar verdien je nu echt wat ze je voorrekenen of zijn dat de bedragen in het meest gunstige geval. Ik zie mezelf nog geen 150 berichtjes beantwoorden in 1 uur.

Dus..... vertel. Ik hoef er niet rijk van te worden, maar het moet natuurlijk wel lonend zijn.
Alle reacties Link kopieren
Onderstaand bericht is van ElleMichelle, ze had dit in een topic bij Overige geplaats, misschien ken je het al en anders lijkt het me een goede tip:





[fgcolor=#0000ff]www.annie.nl[/fgcolor]



Eerst krijg je een training waarbij je een certificaat ontvangt.

Als je door de training komt krijg je een contact voor 4 maand,bij goed een contract voor 8 maand en daarna,bij goed voor vast en ga je ook steeds in je uurloon omhoog.

Je kunt het werk thuis doen,je krijgt je internet geheel vergoed,telefoonkosten krijg je niet gaat vanuit centrale en als je bonnetjes inlevert van gekochte bureauartikelen krijg je daar ook een gedeelte van vergoed.

Je werkt dus minimaal 15 uur per week(mag ook meer),deze moet verdeelt worden over 5 dagen,van 3 uur per dag,je kunt 5 avonden van 3 uur achter elkaar doen maar ook in de ochtend een uurtje,middag een uurtje en avond een uurtje.
Alle reacties Link kopieren


Ik sta momenteel op de wachtlijst om als moderator / operator aan de slag te kunnen, maar verdien je nu echt wat ze je voorrekenen of zijn dat de bedragen in het meest gunstige geval. Ik zie mezelf nog geen 150 berichtjes beantwoorden in 1 uur.

Dus..... vertel. Ik hoef er niet rijk van te worden, maar het moet natuurlijk wel lonend zijn.
Als je snel kan tikken en je weet leuke berichtjes te maken dan kan je zeker veel verdienen.

Red je het dan 100 per uur, reken eens uit wat je met een paar uurtjes per dag kan verdienen. Loopt echt flink op hoor.



Maar je moet wel een chat hebben die natuurlijk goed loopt en waarbij je steeds door moet kunnen tikken.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Dat ben ikzelf. :)



Maar ik ga niet zomaar namen hier noemen om begrijpelijke redenen.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft maar op speurders te zoeken en je vind er genoeg die vragen om operators.

Al denk ik dat het merendeel kleine chats zijn.



Ik neem meestal mensen aan die ik weer via via ken. Dan weet ik dat ze vaak goed zijn, anders zegt een medewerker van me niet dat het een goede is. Dan heeft ze als dat niet zo is een probleem natuurlijk.



Maar als je vragen hebt stel ze gerust, heb je ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring, ik ga wel even zoeken daar op speurders, dank je wel!
Alle reacties Link kopieren


Dat ben ikzelf. :)



Maar ik ga niet zomaar namen hier noemen om begrijpelijke redenen.
Is die link annie.nl nog wat dan Prutje? Als jij toch thuis bent in die branche weet je misschien ook of men daar wat aan heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven